Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

kokemuksia eri skootteri merkeistä?

Aloittaja xtr50, 30.12.07 - klo:21:40

« edellinen - seuraava »

xtr50

minun skootteri kokemukset on: Solifer Classic, Solifer Export, Baotian Speedy, Baotian Milan Sport, Kymco Super 8 ja Yamaha Neo's ;)
hullulla on halvat huvit!

tero1969

Aikasempi meno peli piaggio fly musta väriltään ihan hyvä aloitukseen sai vähän tuntumaa millanen on skode ajella ihan hyvä valinta silloin.   :P

FrozenCorpse

noilla halpiskinkeillä jonku kerta ja omalla lähinnä sitten. oishan se kiva kartuttaa kokemuksia muistakin koneista, vaa on heikkoa.. >:(
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

Irkku

Samoin minä ajattelen nyt että kun omalla Kymcolla olen vasta hieman ajaellut olisin jo ihan erilainen ostaja kaupassa. Tämänhän ostin ihan oikeastaan nettipalstaojen ja kuvien perusteella. En edes kunnolla "hypistellyt" ajattelin että kun en kerta kaksipyöräisillä moottoriajoneuvoilla ole ennen ajellut niin samapa se on mistä aloitan. Jos kysyisitte traktorista niin olisikin jo parempi mielipide... ::)

Olisi kiva kokeilla muitakin skodeja nyt että miten ne eroaa tuosta omasta rakkaasta kulkupelistä. Eli olen ainakin vielä ollut todella tyytyväinen ostaessani liki "sian säkissä".