Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kuralätkä

Aloittaja Irkku, 29.08.07 - klo:17:58

« edellinen - seuraava »

Irkku

Hei minulla on tuo kuvassakin näkyvä laite ja siinä ei ole takana erikseen kuralätkää. Eilen tuli ajeltua melko märällä soratiellä ja perille päästyäni huomasin repussa ja takanani roiskeita, eli tuntuu se hiukan viskovan rapaa. Saakohan tohon ihan kätevästi jonkun lätkän?
Merkkilätkää tuskin kannattaa hinnantakia siihen hakea jos vaan joku muukin siihen sopii  ;)

Partanen

Taitaa mennä käsitöiksi. Etolastakin saanee sopivaa materiaalia eri paksuuksina. Vähän porausta, saksia, pari pulttia, mutteria ja prikkaa siinä tarvitaan. Kustannukset riippuu paljon siitä, että mitä tarpeita löytyy omasta takaa ennestään. Lopputulos on sitten omasta taidosta ja viitseliäisyydestä kiinni.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Irkku

Mies jo mulle ehdotti et hällä olis joutava Tunturin lätkä jolle mää hiukan kyllä irvistelin jo :D

nelitahti

rapahommiksi meni mullakin kunnes laitoin takaboksin,
niin loppui ravan roiske  ;D
tosin se boksi on hieman rapainen mutta en minä  8)
Ã,,kkiäkös tässä kauan menee kun mopolla ajelen...

M_Pallo

Törö!

Mulla on Agility -06:ssa vakiona todella iso takalokari, joka estää kuran lentämisen täydellisesti. Siis sen pienen huggerin lisäksi.



Varmaan Mascolta saa, hintaa en osaa sanoa, voipi olla melko paljon.

t. matti

Irkku

Ompas siinä komee lätkä  :P

Toki se boxsikin olis varmaan ihan hyvä.
Mutt aattelin sen hankkimista vasta ensi keväänä.

No  pitää tätä nyt kyllä miettiä.
Kaupoille pitäs mennä kun olis muutakin ostettavaa mopoiluun liittyen :)

Partanen

Laittakaa se Tunturin lätkä niin, että teksti on renkaaseen päin.  ;)
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Samppa

Lainaus käyttäjältä: E Partanen - 30.08.07 - klo:18:01
Laittakaa se Tunturin lätkä niin, että teksti on renkaaseen päin.  ;)
Jep, mopojen joustavia kuralätkiä saa lähes kaikista mopotarvikeliikkeistä. Sen voi tosiaan myös kääntää ja jos pelkää, että valkoiset tekstit silti loistavat jostain kulmasta näkyviin, ne voi aina tussata mustalla pois.  Kun lätkä on ollut vähän aikaa ajossa kiinni ja kerännyt rapaa taakse, ei mitään valkoista näy. "Oikealle" puolelle voi itse tehdä vaikka sabluunalla oman kootterinsa logon, tai merkin.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Irkku

Tämä olikin muuten ihan hyvä idea, että voi vaikka sabluunalla tosiaan maalata hiukan logoa niin ei sitten ahista  ;)
No ei kyllä ahista kun en ole muutenkaan mikään merkki-intoilija, mutta vois se olla tyylikäs, siitä ei ole ikinä haittaa jos tyylikäs on!