Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Ostinpa Kymcon (Xciting 500)

Aloittaja kales, 08.08.11 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

jk_single

#105
Volahtaa se Piaggiokin, eikä se ole niissä edes mitenkään havinaista. Uusi Beverly 350 (ym jotka käyttävät samaa moottoria) on varmaan niitä ensimmäisiä skoottereita mikä ei pitäisi pitää ääntä, kun kytkin on öljyssä.

Luulisin että mitä raskaampi skootteri (vaatii enemmän voimaa saada liikkeelle) niin sitä enemmän kytkin luistaa ja tarttuu epämääräisesti,  kytkin lähtee tärisemään->ääntä.

http://modernvespa.com/forum/topic48187?highlight=sealion
Vespa P200E, Piaggio Beverly 500, Vespa S

mesemies49

Ostin minäkin jopa 2 Xcittinkiä kyllästyneiltä Kymco kavereilta ei hirveästi ajettuja n.2500€/kpl,no jaa niillä tein kaupat eteenpäin eihän siinä mitään kyllä joku niitäkin ostaa, tosi toinen piti hävittää liikkeeseen.Minä en ollut ajanut skootterilla ennen kuin tänä kesänä,mutta moottoripyörillä todella paljon,siis eka vuosi skootterilla,mutta kyllä sen huomaa mikä on näppärä hyvä ajaa jne.Kymso varmaan matkalla menettelee,tosin kun kokeilee jotain Piaggio ,Aprillia niin onhan niissä ero ei siitä pääse mihinkään joka asiassa mitä vaan miettii äänet tärinät jne.jne.Vioista en tiedä kun ei ole kokemusta,mutta kaikki on kuulema korjattavissa.Onhan ero autoissakin vaikka heittäs Hyndai ja
BMW ajettavuudessa jne.

oskuk

Lainaus käyttäjältä: mesemies49 - 20.08.12 - klo:15:24
.Onhan ero autoissakin vaikka heittäs Hyndai ja
BMW ajettavuudessa jne.

En mä nyt Apriliaa Hyndaiksi sanoisi.

mesemies49

Lainaus käyttäjältä: oskuk - 20.08.12 - klo:18:04
Lainaus käyttäjältä: mesemies49 - 20.08.12 - klo:15:24
.Onhan ero autoissakin vaikka heittäs Hyndai ja
BMW ajettavuudessa jne.

En mä nyt Apriliaa Hyndaiksi sanoisi. :) :)

kaahonen

Nii kumpiko näistä on bmw? Kymco tekee bemarille moottorin. :))
Ei mopolla mahottomia

mesemies49

Ton olen kuullu monelta Kymco mieheltä,no jollainhan sitä saa nostatettua imankoa ;D ;D

oskuk

Joo Bemari tosiaan nostaa skottereidensa imagoa tuolla, mutta koska kiinalaiset ovat nostaneet tasoaan ja vain Aprilia näistä teettää pyöriä Kiinassa, niin ehkä apprillii on se pemari? ;-]

lehtijussi

Lainaus käyttäjältä: mesemies49 - 21.08.12 - klo:12:19
Ton olen kuullu monelta Kymco mieheltä,no jollainhan sitä saa nostatettua imankoa ;D ;D

Ei tarvitse nostatella mitään... Se on faktatietoa kyyniselle epäilijälle.

mesemies49

Kyllä on tieto ollut kyseisestä moottorista,tarkoitin vain,että jokainen Kymco kaveri sen kertoo kun tuntee että ei muuten arvosteta Kymcoa ;D

kaahonen

Jep ajattelin että bmw on laatumerkki kun sen nostit esiin, jos laatumerkille kelpaa Kymcon tekemät vehkeet voi tästä päätellä että Kymco on laatumerkki, eikös? :)

Mitä kytkimeen tulee on kyseessä kaikkien isompien mopojen ongelma ja siis nimenomaan "kuiva"kytkimien ongelma tämä jurvahtelu. Tähän lopputulemaan olen päätynyt kun on tullut luettua useilta eri foorumeilta aiheesta.
Ei mopolla mahottomia

mesemies49

#115
No jaa saipahan keskustelua aikaseksi,kritisoimalla kymcoa,minä ilkeen moittia vempeleitäni vaikka omistan sellaisen ja kommentoin sitten myös kielteisesti Aprillia,jos tulee vikoja ym.Ajoominaisuuksia ja käyttäytymistä ei vielä voi ainaskaan moittia 1500 km ajon jälkeen. ;D ps.tossa oli yksityisviesti kertoi,että Burghman jurahtaa vähän lähtiessä Kymcot volisee,näin teki minulla kaupungissa päät käänty kun paikaltaan läksi liikkeelle,ei tahtonu mitenkään saada niin kevyttä lähtöä. 8)

Coastside

Muistan DAF 55 auton jossa oli variaattori ja kuiva rumpukytkin ja sen kytkin äänteli myös jotenkin jurskahtaen. Moottorin teho oli jotain 30 kW.

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

lehtijussi

Lainaus käyttäjältä: mesemies49 - 22.08.12 - klo:08:05
minä ilkeen moittia vempeleitäni vaikka omistan sellaisen ja kommentoin sitten myös kielteisesti Aprillia,jos tulee vikoja
Samoin! Heti kun/jos aihetta ilmenee. ;D

Tällä hetkellä vielä erittäin tyytyväinen Kymcoon. Toivottavasti mitään isompaa ei ilmene... ja jos ilmenee niin romuja ei kauaa katsella.
Xciting on kuitenkin viides Kymco itselläni, kaikki eri mallisia (3 skodee ja 2 mönkijää) Missään ei ole ollut mitään isompaa murhetta.
Tiedä sitten, miten tämä suhde Xcitingin kanssa lutviutuu - jatkossa. 8)

kaahonen

Sama vika täällä...  ::) Onhan se pakko myöntää että joskus tuo jurvahtelu ottaa päähän, mutta kun se ei ole jatkuvaa ja tietää että se ei sinänsä ole haitallista niin antaa olla, kun Kymco muuten toimii moitteetta! Ja kuten todettu ei se pelkästään ole Kymcon ongelma.
Ei mopolla mahottomia

kaahonen

Hei, kertokaa viisaammat mikä tulppa tulee tähän ruisku versioon? Manuaali sanoo että CR8E mutta pari eri varaosa hakua CR7E! Manuska tosin on muutenkin mielestäni kaasari versioon ja tämä mopo on kuitenkin ruiskuversio. Mitä eroa noilla tulpilla on? Voiko tulla paha vaurio jos ajaa väärällä tulpalla?

Ei mopolla mahottomia