Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Ostinpa Kymcon (Xciting 500)

Aloittaja kales, 08.08.11 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

lirva

Mitenkäs tuo Xciting kulkee kaksi päällä? Meikäläinen plus vaimoke on n.200kg paketti ja siihen sopivaa skootteria katselin.
Kaupunki pyöritystä ja sitten ihan pidempää matkaa pitäisi päästä veivaamaan, nyt helixillä ajelee kyllä kaupungissa kaksin mutta maantiellä tuntuu vanhus olevan kovilla.


lehtijussi

Lainaus käyttäjältä: lirva - 18.08.12 - klo:12:06
Mitenkäs tuo Xciting kulkee kaksi päällä? Meikäläinen plus vaimoke on n.200kg paketti ja siihen sopivaa skootteria katselin.
Kaupunki pyöritystä ja sitten ihan pidempää matkaa pitäisi päästä veivaamaan, nyt helixillä ajelee kyllä kaupungissa kaksin mutta maantiellä tuntuu vanhus olevan kovilla.
Mulla on Xitingin mittarissa ny 3500km, siitä kakspäällä ajoa n. 3300km. Kyllä meidän yhteispaino menee kans lähelle sitä 200kg... Minkäänlaisia ongelmia ei ole ajo-ominaisuuksissa tai vauhdin pidossa.
Ainakin tämä ihan uusi Xciting on hämmästyttävän hyvä ajettava kakspäällä, välillä pitää katsoa peileistä että se emäntä tosissaankin on mukana.
Itse olin ennen se tukevin osapuoli, mutta kun laihdutin 38kg, niin nyt on toisin päin. ::) Esim. edellisessä 400cc Suzuki Burgmanissa kyytiläisen paino tuntui välillä vievän muualle kun pitäis, samoin sivutuuli otti burgeriin kakspäällä ajettaessa, Xcitingillä ajettu kovassakin myterissä ilman sen suurempia ongelmia.

Juuri tultiin 350km lenkiltä ja satasen alueella mentiin autoista ohi monta kertaa. Gepsin kertoman mukaan max nopeus oli 123km/h (pätkä moottoritietä)
Xciting on muutaman vuoden sisällä neljäs isompi skode itselläni, väleihin mahtuu pari moottoripyörääkin... ja tämä on ehdottomasti paras ajettavuudeltaan tähänastisista peleistä.
Kun vain tekniikka kestää ja toimii kuten pitäisi, niin eipä ole valittamista.

Takajouset vaan niin kireelle kun saa, (hyvä ajaa yksinkin vaikka säädöt on tapissaan) jos jotain ruikuttamista hakemalla hakee, niin kauheesti ei voi kantata ilman että keskijalka rohahtaa asfalttiin.

mesemies49

No mä kerron oman mielipiteeni käyppä ajamassa joku muu merkki huomaat kyllä eron esim..Piaccio tai Aprrillia.Mulla oli Kymco Xciting tuskin koskaan Kymcoa,sekin että variaattorissa oisko kengät volisee jatkuvasti,no jaa jos haluu,että kansa katsoo ku lähdet parkista niin eihän siinä mitään.Lisäksi kun tankkaa niin tahtoo yli tulvasta ja muovissa juovat jotka vaikea poistaa.On vielä kehiteltävää kaikinpuolin Skootteriksi. ;D

Partanen

Sehän se suurin ongelma maailmassa, jos kytkin pitää pienen äänen kytkeytyessään. Jos ei italialaisen kanssa ole mitään "ongelmia", niin kannattaa laittaa samalla myös lotto vetämään.  ;D
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

mesemies49

Lainaus käyttäjältä: Partanen - 18.08.12 - klo:21:03
Sehän se suurin ongelma maailmassa, jos kytkin pitää pienen äänen kytkeytyessään. Jos ei italialaisen kanssa ole mitään "ongelmia", niin kannattaa laittaa samalla myös lotto vetämään.  ;D Se ei ole pieni ääni se on volinaa.Aika näyttää onko ongelmia jos tulee hoidetaan pois ;)

lehtijussi

Lainaus käyttäjältä: mesemies49 - 18.08.12 - klo:20:50
.Mulla oli Kymco Xciting tuskin koskaan Kymcoa,sekin että variaattorissa oisko kengät volisee jatkuvasti,no jaa jos haluu,että kansa katsoo ku lähdet parkista niin eihän siinä mitään.
Onko Sun mielestä myös Suzuki Burgman niin sanottu Ei merkki peli? Siinä, nimittäin, vari jurahteli täsmälleen samalla lailla kun Xcitingissä! Ja mulla oli uusi peli sekin, jurina alkoi 2000km....
Itteeni viksummat, (jokka ajanu muillakin ku mesellä) sano sillon että niin ne isommat tahtoo tehdä...
Sun kolmesatanen painii jo eri sarjassa, eikä siksi jurinoitakaan esiinny!

mesemies49

Lainaus käyttäjältä: lehtijussi - 18.08.12 - klo:21:21
Lainaus käyttäjältä: mesemies49 - 18.08.12 - klo:20:50
.Mulla oli Kymco Xciting tuskin koskaan Kymcoa,sekin että variaattorissa oisko kengät volisee jatkuvasti,no jaa jos haluu,että kansa katsoo ku lähdet parkista niin eihän siinä mitään.
Onko Sun mielestä myös Suzuki Burgman niin sanottu Ei merkki peli? Siinä, nimittäin, vari jurahteli täsmälleen samalla lailla kun Xcitingissä! Ja mulla oli uusi peli sekin, jurina alkoi 2000km....
Itteeni viksummat, (jokka ajanu muillakin ku mesellä) sano sillon että niin ne isommat tahtoo tehdä...
Sun kolmesatanen painii jo eri sarjassa, eikä siksi jurinoitakaan esiinny!
No jaa mulla oli myös Piaggio X9 500 eikä volahdellu.Toisekseen tehot ei siihen vaikuta volina tulee pienemmälläkin kaasun käytöllä.Eikä ne Kymcon tehot kiihtyvyydessä ja kuluissa italialaisiin 300:iin kovin suuret ole.Toisekseen mä en näitä Skoottereita ole tehny siksi ei koske miten arvostellaan.Tuntuu johonkin ottavan jos tosiasiota puhuu.Täällä tyyli Skootteria ei saa arvostella kielteisesti varmaan sais Eukkoa se ei niin koskis. ;D

lehtijussi

Lainaus käyttäjältä: mesemies49 - 18.08.12 - klo:21:30
Tuntuu johonkin ottavan jos tosiasiota puhuu.Täällä tyyli Skootteria ei saa arvostella kielteisesti varmaan sais Eukkoa se ei niin koskis. ;D
Toki saa arvostella. :)
Mua kiinnosti vaan se että mihinkä katekoriaan sun mielestä Suzuki asettuu, kun siinäkin volahtaa juuri niinku Xcitingissä... että pitääkö suitsakin heivata sinne sun avaamaan hylkylokeroon?

mesemies49

En ole pelkästään volinasta laittanu minnekkään hylkylokeroon.Mutta suosittelen edelleen ajamaan ennen ostopäätöstä Italialaisella  ;)

oskuk

Lainaus käyttäjältä: mesemies49 - 18.08.12 - klo:21:59
Mutta suosittelen edelleen ajamaan ennen ostopäätöstä Italialaisella  ;)

Vaikka intosi ymmärtää, italialainen kirjoitetaan kyllä pienellä. ;-)

lehtijussi

Lainaus käyttäjältä: mesemies49 - 18.08.12 - klo:21:59Mutta suosittelen edelleen ajamaan ennen ostopäätöstä Italialaisella  ;)
Siihen ei ole muuta sanomista kuin kyllä! Enkä epäile yhtään, ettetkö olisi Italialaiseen tyytyväinen.
Itsellänikin on peli, johon olen tällä hetkellä todella rakastunut!

Näistä ei todellakaan kannata ryhtyä painimaan, uskon että lirvake on saanut/saa vinkkejä puoleen jos toiseenkin ja tekee ratkaisunsa tulevan vehkeensä suhteen ihan ite... :)

kaahonen

Jahas mites se italialainen "autosähkö"? Eikös niissä ole kaikenlaista sähköhäröä, jolle ei oikein voi mitään?
Ei mopolla mahottomia

lehtijussi

#102
Kyllähän se on niin, että yksilöitä suuntaan jos toiseenkin, löytyy merkistä kuin merkistä.

Tuolla toisaalla, yhdelle tuottaa mielipahaa Aprilia sähköineen: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10858688
Ei kyllä ole ainoa sähkövikainen italialainen, mistä on saanut lukea.

Itse volautan kymcolla kytkintä ja "ratsastan" kohti nousevaa aurinkoa, joku toinen saa hakea seikkailunsa työntelemällä mykistynyttä italialaista pitkin tienreunoja.
Nää on puhtaasti niitä valintakysymyksiä. ;D

Kymco

Juu, valintoja on. Ite EN koskaan osta mitään, minkä on tuo kirottu Sumeko tuonut maahan!! P.skempaa maajantuojaa saa ettiä!!
Menee helposti ajakausi piloille tuon puljun kanssa!!
Nim. merk. kokemusta on :'(
On liian suuri puljaaki, että tarttis tavallisesta kuluttajasta välittää mitään >:(


Eli Kymcolla mennään ja nautitaan HYVÄSTÄ palvelusta ja toimivasta scootterista  :)
Kymco Visa R50
Yamaha Majesty 400

oskuk

Lainaus käyttäjältä: kaahonen - 18.08.12 - klo:23:10
Jahas mites se italialainen "autosähkö"? Eikös niissä ole kaikenlaista sähköhäröä, jolle ei oikein voi mitään?

Ehkä. Oma Fiat Stiloni toimi loistavasti sen 6 vuotta kun sen omistin. Ei yhtään ongelmaa sähköissä. Tai no, akun vaihdoin 5 vuoden jälkeen. Ja pari ajovalopoltinta. Muistaakseni 2.