Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Honda FES250 Foresight käy huonosti

Aloittaja Skodesetä, 14.01.21 - klo:20:03

« edellinen - seuraava »

Coastside

Se miksi amerikassa myyvät noita kopioita, on niiden helppous verraren ryhtyä vanhoja kunnostamaan kun osat on kalliita tai vaikea saada. Joku kauemmin seissyt kone niin kaasariongelmat 100 %. Kunnon huolto vaatii ultraäänipesurin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Sepi6

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 22.01.21 - klo:21:48
Se miksi amerikassa myyvät noita kopioita, on niiden helppous verraren ryhtyä vanhoja kunnostamaan kun osat on kalliita tai vaikea saada. Joku kauemmin seissyt kone niin kaasariongelmat 100 %. Kunnon huolto vaatii ultraäänipesurin.
Väittäisin että jenkkilässä kukaan ei halua maksaa asiantuntijalle kaasarin korjauksesta, kuten ei suomessakaan. Halvempi on ostaa uusi.
****************************************
HD FXSTC -96
Harley Davidson "Rautapää" -78
=====================
EX Piaggio Fly 50 4T, Derbi DRD, Yamaha Jog R, Boatian, Honda Monkey, Aprilia SR50, Derbi Atlantis x2, Tuntsa SuperSport, pappa, Peugeot SV 50.

Coastside

#17
Olen katsonut Mustie videoita joissa se kunnostaa pois heitettyjä koneita. Ei konetta minkä kaasari toimisi huoltamatta. Harvoin se kaasariin osia ostaa. Erittäin kokeneena, hän ropaa mutta perusjamppa tilaa toisen kaasarin. Huollossa työ maksaisi enemmän kuin koko kone. Ei se nyt suomessakaan varakaasari mahdoton idea ole.

Toivottavasti aiheen juttelu keskittyy teknisiin asioihin. Koneen omistaja saa päättää korjaustavan.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Palosella

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 25.01.21 - klo:08:59
Olen katsonut Mustie videoita joissa se kunnostaa pois heitettyjä koneita. Ei konetta minkä kaasari toimisi huoltamatta. Harvoin se kaasariin osia ostaa. Erittäin kokeneena, hän ropaa mutta perusjamppa tilaa toisen kaasarin. Huollossa työ maksaisi enemmän kuin koko kone. Ei se nyt suomessakaan varakaasari mahdoton idea ole.

Toivottavasti aiheen juttelu keskittyy teknisiin asioihin. Koneen omistaja saa päättää korjaustavan.

Ei se mustiekaan aina saa kaasaria pelaamaan kunnolla. Aika usein saa.

Jos vaikka jossain korjaamolla maksaa viis kymppiä kaasarin putsaus ja pesu ultraäänellä, ja uus kopiokaasari maksaa saman viis kymppiä, niin kyllä mä ainakin laittaisin suoraan sen uuden takuullisen kaasarin. Vanhan voi sitten rauhassa koittaa putsailla varalle jos siltä tuntuu.

Skodesetä

Ostin halvimman uuden CVK32mm kaasarin, jonka löysin suurinpiirtein samoilla mitoilla. Tässä on vaijeriryyppy ja eikä tule kaasunasento potikkaa ECUlle.
Niinhän siinä kävi, että muutaman starttauksen jälkeen pörähti käyntiin ja hienolta kuulosti tyhjäkäynnillä ja keskikaasulla. Erittäin tyytyväinen, pitää sitte lämpimillä ilmoilla paremmin säädellä.

Sama mitä teki vanhalle kaasuttimelle, niin mikään ei oikein toiminut. Ehkä olisi suosiolla pitänyt uskoa, että kaasutin vaihtoon. Vanhat sähköosat paikoillaan, meni tilatut varastoon.  ::)
Vauvanaskelin on päästy liikkeelle.

Coastside

Hyvä että korjautui. Netti tekee välillä asiat helpoksi. Muistan ajan kun osia ei vain saanut ja moni ajokki jäi korjaamatta.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04