Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kysy tyhmiä (rohkeasti vaan!)

Aloittaja titan, 26.05.08 - klo:11:13

« edellinen - seuraava »

petsku

Joo kiitoksia neuvoista. :D  Joo ja tosiaan peugeot speedfight 2 kyseessä. Mutta käydäänpä nyt kattelemassa saisiko sitä pelittämään.

Samppa

Katteita kiinnittäessä kannattaa jättää katteet aluksi aavistuksen löysälle, jotta niitä voi liikutella asentaessa seuraavaa vierekkäsitä katetta. Sitten vasta kiristykset. Ainahan tämä ei onnistu (katteet ovat kuin palapeli), mutta helpottaa monesti katteiden sovittamista. Esimerkiksi vanhemmassa NRG:ssä pystyi satulan takaosan katteella estämään satulan helpon lukkoon menemisen, jos kate oli 2 milliä liian alhaalla.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

piaggio

Jos vaihtaa isomman kaasarin täytyykö myös läppäventtiili vaihtaa. Ajoneuvona piaggio typhoon vuosimalli 95.

Samppa

Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Skootteri1

Voiko 12v 35/35w HS1U valot vaihtaa 12v 60/55w H4 polttimoihin? Onko mitään riskiä sähköjen kanssa. Kuvassa ainakin H4 näyttää samalta kuin tämä pienempi tehoisempi 35w.

Coastside

Magneeton teho ei riitä ja umpio voi sulaa jos saa jotenkin riittämään.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Skootteri1

Onko sitten mitään vastaavaa tehokkaampaa lamppua mikä kävisi? Kun ei pimeällä varsinkin jos on vähänkin märkää niin valot riitä mihinkään.

PappaSkootteri

Voihan sitä normi H-4:sta kokeiila... Omalla  vastuulla... Itselläni toiminut mitä nyt valotehe "heiluu" pienillä kierroksilla...
Dacia Duster 4WD 1,5D
Harley-Davidson Dyna
Vespa LX 50 2T
Vespa PX 150
Vespa Sprint
Piaggio Fly 50 4T
Peugeot Elystar 50 2T

purgiaali

Minulla on soliferissa ollut pari vuotta h4 polttimo. Molemmat valokatkasijat on hieman sulanut ja temppuillut. Yhteen h4 lamppuun tuntuisi sähkö riittävän.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2


pettynyt

Lainaus käyttäjältä: Skootteri1 - 22.10.12 - klo:14:30
Onko sitten mitään vastaavaa tehokkaampaa lamppua mikä kävisi? Kun ei pimeällä varsinkin jos on vähänkin märkää niin valot riitä mihinkään.
Xenon, niin on mopossakin valot!

InsOmnia

Lainaus käyttäjältä: Skootteri1 - 22.10.12 - klo:14:30
Onko sitten mitään vastaavaa tehokkaampaa lamppua mikä kävisi? Kun ei pimeällä varsinkin jos on vähänkin märkää niin valot riitä mihinkään.
Itse ratkaisin moiset näkyvyys ongelmat, tiputtamalla toisen umpion/polttimon pelistä pois. Nyt kun vain yksi 35W polttimo käytössä, niin valoteho on moninkertaistunut. Syy moiseen, kun latausteho riittää, niin polttimo antaa moninkerroin enemmän valoa, kuin vajaavolttisena ja akku pysyy paremmassa kunnossa. :o

PappaSkootteri

On kahta koulukuntaa ja niiden sekoitusta...
Toiset sanoo jotta talveksi tulisi vaihtaa 10 numeroa isompi pääsuutin ja toiset 10% isompi kumpi on väärässä/oikeassa?
Vespa LX 50 2T ja alkuperäinen suuttimen koko on 53
Dacia Duster 4WD 1,5D
Harley-Davidson Dyna
Vespa LX 50 2T
Vespa PX 150
Vespa Sprint
Piaggio Fly 50 4T
Peugeot Elystar 50 2T

ramba

10 numeroa. Riittää varmasti jos vaihdat 60.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

Coastside

Kone antaa parhaat tehot sopivalla seoksella joka muutenkin on koneelle terveellinen. Homman tarkistus käy niin että kokeilee millä suuttimella nopeiden kulkee ison mäen ylös. Kylmillä ilmoilla se on kesäsuutinta suurempi.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

PappaSkootteri

menee se nytkin hyvin mäet ja liikkuukin "riittävästi" mutta aamuisin kun kone on kylmä niin vanha Erkkikään ei jaksa sitä protinää alussa kunnes kone lämpiää vaan tarkoitus olisi että "heti" alusta kävisi kunnolla...
Dacia Duster 4WD 1,5D
Harley-Davidson Dyna
Vespa LX 50 2T
Vespa PX 150
Vespa Sprint
Piaggio Fly 50 4T
Peugeot Elystar 50 2T