Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Heti alkoi ongelmat kun 14:sta skootteri tuli ns taloon ja lähti myös talosta.

Aloittaja Eki, 16.06.21 - klo:18:03

« edellinen - seuraava »

mopotinx3

Se oli vaan huonoa tuuria, että skootteri ei tykännyt imukaulan vaihdosta. Näyttää olevan suurin piirtein samat muutokset tehty kuin omassa DT-versiossani. Kannattaa koeajaa huolellisesti, että mopo kulkee hyvin. Helppo on sitten saada se kuristettua esim kaasuttimen reikälevyllä tai ilmanputsarin supistusholkilla. Aprilia 2008 mallin putsarissa on vakiona 12mm supistusholkki asennettuna.  Koska NRGni kulkee mukavasti, tilasin Kiinasta kympillä NRG  punaiset tarrat takakatteisiin ja etukatteeseen tulee FIAT- Valentino Rossi tarrat. Menee ainakin viittä kovempaa rossitarroilla. ;)
Aprilia Sportcity One 50 4t

Eki

Olikos se kulmakumi mistä ottaa ilman putsariin, se supistusholkki, itse kokeilin poistaa reikälevyn, niin meinasi nikehtyä tyystin, sai liikaa ilmaa ja sehän on vaarallista koneelle mikäli käy laihalla ..
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

mopotinx3

Apriliassa se holkki on putsarin tuloaukossa.  Piaggioista ei ole tietoa, koska tässä NRG:ssäni ei ollut putsaria ollenkaan, kun ostin sen. Siinä on nyt ruiskusrn putsari, mutta harkitsen Piaggion suodattimen ostoa, kun se SR-suodatin on ruma ja estää mopon myyntiä.
Aprilia Sportcity One 50 4t