Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco 4 t vm 2011 kylmäkäynnistys

Aloittaja Magnus6, 19.06.19 - klo:11:53

« edellinen - seuraava »

Magnus6

Moro, tämmöinen peli ja 10000 km mittarissa.kylmänä käynnistäminen on todella tuskaista, kun kerran saa käymään niin käy todella nätisti ja ajon jälkeen starttaaminen napista toimii moitteettomasti.vaihdetut osat
Sylinterikansi,sylinteri hoonattu ja uusi mäntä ja staattori ja kaasari , cdi ja puola.mitähän seuraavaksi? Hermot menossa ????.tulppa uusi, koitettu toisella ja pensa on tuoretta.terv Magnus

joni_k

toimiikohan automaattinen ryyppy?

Coastside

Säädä tyhjäkäynti pienelle ja ilmaruuvi 1 1/4 auki. Jos ei auta, tuki käynnistäessä ilmanotto. Kokeile ajettuasi onko ryyppy kuuma.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Magnus6

kiitokset vastauksista, oletan että ryyppy toimii kun kerran kaasari on uusi.ainakin kun saanut käyntiin niin käy korkeimmilla kierroksilla kylmänä kun kuumana, mitenkäs puriatuspaine,mikä ois minimi? Tuli semmoinen ihme muistikuva kun asensinmännän että turhan väljältä tuntuu jo tässä vaiheessa.tervMagnus

konenikkari

Mittaa puristuspaineet.
Vuotaako uimurikammio tyhjäksi seisoessa.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Magnus6

Jepps,palaan.ei vuoda kuiviin.

Terv Magnus

Coastside

Älä oleta mitään, Se tietää lisää turhaa työtä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

joni_k

yksi joka voi temppuilla. pick up coilin etäisyys vauhtipyörän anturista.

Magnus6

Ok, tarkistan tämänkin.puristukset jaksaa nippa nappa kuuteen baarin, siis liian alhaiset?

Terv Magnus

konenikkari

#9
Kyllä, hyvä olisi olla yli 10bar.
Kuudella juuri ja juuri käynnistyy, huonosti.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

jwalk

on kyllä aivan liian vähän ruttuja. jos noin väljä olis, niin luulis jo hiukka sinistä pölläyttelevän.
Onko venttiilien säädöt varmasti kohdillaan?

tapiovuorent

Mitä minulla on kokemusta , niin noissa kiinalaisissa 4-tahtivehkeissä hyvät paineet on 7-9. Siis hyvässä kunnossa olevissa.
2-tahtivehkeissä 9-11 . esim. Peugeot , Keevay , Piaggio.

jwalk

puristussuhde 10,5:1
Puristus paine 15kg/cm
huolto-oppaan mukaan terveellä koneella.

Magnus6

Ok, tarkistan tämänkin.puristukset jaksaa nippa nappa kuuteen baarin, siis liian alhaiset?

Terv Magnus

konenikkari

Muistitko kääntää kaasua, paineita mitatessasi,
jos läppä on kiinni, ei moottori saa ilmaa jota puristaa.
Käynnistyykö paremmin polkimesta.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)