Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Vespa GTS 300ie abs asr tilattu

Aloittaja Remu, 04.11.14 - klo:14:46

« edellinen - seuraava »

Partanen

Ehkä ne tekee liikaa näyttäviä mittareita siksi, että ei näytä liian vähän vaikka pyörän halkaisija muuttuisi alkuperäisestä. Renkaiden halkaisijahan tunnetusti vaihtelee rengasmerkin ja -mallin mukaan, vaikka renkaan kyljessä olevan merkinnan mukaan olisivatkin samaa kokoa.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Partanen

#136
Näkyis olevan ostajan markkinat nyt, kun SGN myy viimeisiään. Tuhat euroa listahintaa halvemmalla. On vaan niin, että vaihdossa eivät ota mitään.

https://www.nettimoto.com/vespa/gts/2094828
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

oskuk

#137
Hah, mun Vespan mittari ei liikaa näytä: esim ei aikaa -nyt ei pelkästään loppunut patteri, ja ollut patteri huonosti, vaan hajosi koko kello. Oireena näytti puolikkaita numeroita. Piti vaihtaa lähivalon pimenemisen takia H4, joten samalla otin koko mittariston köökin pöydälle...tilasin sitten netistä toisen kellon parilla eurolla.





..ja oikein huomasitte: en ole koskaan viitsinyt avata etupanelia koska ei ole tarvinnut.


kaukari

Tuore ABS/ASR omistaja ilmoittautuu keskusteluun mukaan. Kävin Tampereella ostoksilla ja mukaan tarttui erittäin vähän ajettu 2018 GTS300. Vanha ratsu meni vaihtoon 18 tkm lukemissa. Uusi on selvästi pirteämpi ja pääsee GPS:n mukaan oikeasti päälle 120 km/h, jos sillä nyt on jotain merkitystä, kun kukaan ei niin kovaa viitsi Vespalla ajaa. ABS:stä taisin hyötyä jo sorapätkällä tehdyssä väistössä. ASR:n hyöty ei ole mulle vielä valottunut. Turhakkeeksi ja vikapesäksi epäilen... Trippimittarit, akkuvirran perässä oleva kello ja usb ovat kyllä selkeimmät arkipäivän parannukset eikä tuo etujousitus ainakaan huonompaan suuntaan ole mennyt. Jotenkin on napakampi ajettava, ehkä jopa kovahko. Hieno peli kertakaikkiaan.

Partanen

#139
Kyllä mä ajan Vespalla välillä niin kovaan kuin pääsee. Siellä on kierrostenrajoitin konetta suojaamassa. Samalla tavalla sitä sutimista rajoitetaan, silloin kun tarvetta. Ja tarvetta voi olla juuri silloin, kun vähiten odottaa. Eli ihan hyvä se on olla olemassa. Eikä siellä ihmeellistä rikki menevää tekniikkaa sen osalta ole, kun käyttää samoja antureita kuin lukkiutumattomat jarrut.

Usb lataa vain 0.5A, jota nykyaikaiset puhelimet eivät edes laturiksi tunnista.

Erujousituskin oman kokemukseni mukaan otti takapakkia vuosimalleihin 14-16 verrattuna. Mutta sitähän se on kaikkialla, että kustannuksia pitää vähentää.

Lisään, että kivoja pelejä silti. Helpolla en luopuisi, ja muita merkkejä en edelleenkään edes harkitse.  :)
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

kaukari

#140
Manuaali sanoo USB:n lataavan max 1A. Kokeilin molempia älypuhelimiani ja näyttivät kyllä latautuvan. Varsinkin tuo ip8 on ollut nirso, mutta tuli täyteen. Amppeereista en osaa sanoa mitään. Eikös ne vähän riipu siitäkin mitä ladattava suostuu kulloinkin ottamaan vastaan. Kovin kiihkeää ei tuo latautuminen tosin ollut kummallakaan kikaleella.

Joo tosiaan näytti tuo etujousituksen evoluutio olleen tukevimmillaan 2014-2016 ja siitä sitten taas keventynyt 2017 - 2019. Joka tapauksessa tunnokkaampi kuin vanhassa kulkineessa, jota jo vähän vanhuus vaivasi.

Partanen

#141
Mä kun muistelin, että ulkomaan kielisessä omistajan käsikirjassa olis ollu se tieto, että 500mA latais. Pitää tarkastaa joku kerta uudelleen.

Lisäys: Tarkastin, niin 500mA luvataan.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003