Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Keskustelua kypäristä (minkä kypärän ostaisi?)

Aloittaja Jkarha, 26.08.07 - klo:12:15

« edellinen - seuraava »

viisnelonen

Lainaus käyttäjältä: viisnelonen - 11.06.15 - klo:08:17
Rullaluistimet,sukset,polkupyörä,tikkaat,minisukset,luistimet,nastattomat jalkineet talvella,nestekaasu,savusauna,puulämmitys ja muut tulisijat,uinti,sukellus jne.. tuossa muutamia monien mielestä turvattomia asioita. Listaa vois jatkaa loputtomiin.
Esim tikkaat on oikeen työsuojeluporukan pannassa. Ihminen on kummallinen otus.
Mun mielestä skodulla ajaminen ei ole juuri fillarointia kummempaa, osaamisesta riippuen. Polkupyörällä olen loukannut itseäni useammin/pahemmin kuin skodulla/MPllä/mopolla
Käytän kypärää ja kummatkin versiot on, taidan ostaa vielä avattavankin..   
Ajakaa ja nauttikaa, tästä hommastahan ei kuitenkaan selviä terveenä eikä edes hengissä, elämästä siis.   :o

Melkeen kolme vuotta meni.. nyt sitten on avattavakin potta . Schuberth C3, neonkeltaisena että näkyy! On laskettava aurinkovisiiri sekä pinlock (tms?)eikä ota leuka eteen kiinni kun nostaa/laskee vaikka onkin jämptisti nuppiin istuva malli/koko minulle.
Nyt ei tartte enään nyppiä silmälaseja eestaas kun laittaa/poistaa kypärää..  sain viime syksynä ekat monitehot nenälleni nääs.
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

kääkkä

Mistäs Schubertin hankit ja mikä mahtoi olla hinta?

viisnelonen

Lainaus käyttäjältä: kääkkä - 08.03.18 - klo:09:13
Mistäs Schubertin hankit ja mikä mahtoi olla hinta?

http://www.warapid.fi/kyparat-huippuvalikoima-schuberth-c-24_95.html

Tuo C3 on ehkä? jo poistuva malli kun on tullut C3 Pro ja C4 , wandamotorillakin oli 1 esittelykappale hintaan 280e ..
Mun koko oli XL = 60-61  ja olin kokeillut samanlaista jo aikaisemmin niin tiesin istuvuuden.
Noita on poistomyynnissä usealla liikkeellä Suomessa. Kannattaa googletella.
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

Coastside

#243
Kypärätestiä. Pysähdyin katsomaan onko mustikkaa. Ehdin ottaa muutaman askeleen kun jalka tarttui rautalanka-silmukkaan ja menin nenälleni. Visiiri irtosi ja niskaan sattui hieman. Visiirin sain takaisin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

viisnelonen

Ostin ns nurkka-ajo kypäräksi Nolanin avopotan, on jotain ylivuotista mallia mutta selvästi hiljaisempi kuin tuo vanha HJC  AC-3.
Erityisesti sivuvastaisella ja sivutuulella ero selkiintyy kun skodun visiirin+lisälipan antama suoja jää pois ja puuskainen tuuli alkaa pyörteilemään kypärän ympärillä. Olen tyytyväinen erityisesti kun sisukset irtoaa pesua varten.
HJC:n tekstiilit alkoi antautuun niistä paikoista joita ei voinut irroittaa pesua varten
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

Coastside

Kevätaurinko paahtaa. Nenä palaa umpikypärässä jos ei ole tummaa visiiriä. Asiaa ei kylmän vuoksi älyä varoa, ennen kuin nenä näyttää tomaatilta.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Sepi6

Osa noista lipallisista kypäristä ei mahdu satulanalus laatikkoon. Tuossa kans yks vaihtoehto avattava Shark Evo-One 2 Slasher, arvokas kyllä. Sharkilta on ilmeisesti tulossa uusi malli ja noita saa hieman edullisemmin.
****************************************
HD FXSTC -96
Harley Davidson "Rautapää" -78
=====================
EX Piaggio Fly 50 4T, Derbi DRD, Yamaha Jog R, Boatian, Honda Monkey, Aprilia SR50, Derbi Atlantis x2, Tuntsa SuperSport, pappa, Peugeot SV 50.

Jkarha

Noita Bilteman kypäriä ei näy olevan ihan lähimailla. Mitä Motonetiin tulee, olin kattonut itelleni kiinnostavan Nolanin kypärän sovittamista vaille valmiit kaupat ja ajoin turhaan 40km
todettiin siellä että se oli saldovirhe. Eikä ollut siellä muita kelvollisia avokypäröitä visiirillä. Monet asiat on kiven takana, ei saa kypärää, ei uutta älypuhelinta,  ei muijalle polkupyörää.
Ainakin itellä tullut tällainen fiilis  :(   Kypäristä toki ymmärrän että tämä ajankohta ei ehkä ole otollinen kun syksy ja talvi painaa päälle.
Vespa LX50 4T4V 2013

Savöx

Luulin olevani väärässä. Erehdyin.

www.facebook.com/groups/mopohontsat/

Yamaha Aerox, Hero Winner, Suzuki DL V-Storm 650

Jkarha

Tilasin tuolta XLMotosta Nexxin kypärän. Sujuva asiakaspalvelu, huomasin jälkikäteen että minulle kuului vielä 10% lisäalennus
jo muutenkin alennetusta hinnasta niin sain hyvityksen jälkikäteen (olin unohtanut syöttää koodin). Vähän arvelutti tilata kun ei
voinut sovittaa juuri tätä kypärää mutta meni kokokin ihan kohdilleen.  Iso peukku XLMotolle.
Vespa LX50 4T4V 2013