Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kiinanskootterikuskien ikäjakautuma

Aloittaja Baotian, 08.08.07 - klo:23:58

« edellinen - seuraava »

Macro

Terve vaan kaikille uusille ja vähemmän uusille kuskeille.
Aikani vierailijana lueskelin juttuja ja viimein uskaltauduin itsekkin rekisteröitymään.
Itse olen vm -50 ja skootteri Fude vm -05 km jo 9600.

Terv Macro

kekra

48v ja ajelen Tyscon XL 50 merkkisellä moposkootterilla. Kolmas ajokausi juuri lähdössä käyntiin ja ei ainakaan vielä mitään vikoja (kop kop) joten ei nämä kiinalaiset nyt niin surkeita ole mitä jotkut väittävät. Mainettaan parempia sanoisin.


Flaminia

kuski on 28v.  ja perjantaina saapui pihaan upo-uusi musta TMS Retro  :)

maukka

Kuski on nyt 50+,Baotianin ostin, odottelee ajokelejä tallissa. Jännittää, kun edellisestä skootteriajelusta (ja muusta ajokokemuksesta) on 33 vuotta! :-\

Red Devil

Ikkää on 21 ja alla uudenkarhea Phantteri Rocky! Päälle sata kilsaa on sillä tullu kurvailtua ja paljon vielä luvassa, toivottavasti!  ;)
Mies voi vanheta, mutta ei koskaan kasvaa aikuiseksi! ;)

Symisti

35v on mittarissa mut ei kinuskilla ole tullut ajettua yhtaan.. ???
Pitas joskus koeajaa.. :)
Mopot joita vuosiensaatossa ollut on.

Fantic motor 2kpl
Honda monkey 2kpl toinen puoliautomaatti 3vaihteinen toinen kasikytkimella 4vaihteinen.

Helkamaa CR MM ja AX. MM ja AX ostin uutena.

Ja nyt ajellut 3vuotta Sym rs50 -05 muutaman mopottoman vuoden jalkeen.


sale111

38 tuli alku talvesta linssiin ;) ja kinkillä huristellaan..

voihan se olla että me papat ajellaan enemmän noilla halppis skodeilla...

"mene ja tiedä"

Tarppa

#22
Moips!
Mä saan huomenna  ;D (jipiiii) Baotianin ja ihka oman vielä.Aiemmin meillä oli Kinroad joka oli 35v mieheni käytössä ja juuri kun mä uskaltauduin sillä ajamaan niin se myytiin pois.Mutta nyt saan siis oman!!Ja olen 30.Oon niiiiin innoissani.Toivotaan vaan et on toimiva peli kun käytettynä ostetaan  :D

Nyt on sit kilsoja takana reilu 1000.Matkamittari kun lakkas toimimasta pari viikkoa sitten...Ja on ollut hyvä ja toimiva peli.Vähän kyllä kolisee jostain takapään suunnalta.

pitbull

ite oon 39 ja ;) ja hommasin huhtikuus uuven Fude Classicin, jolla on nyt ajettu vhän alle 400km ;) Hyvin on toiminut

mtx5

ikä on kohta 28v! ja mtx5 mittarissa kohta 5000km ja skootteri ollu vajaa vuoden.

Julle

Ikää on kohta 34 vuotta. Ostin Juhannuksena Kinroad Windbellin Espoon Tehopekalta ja hyvin on toiminut. Kilometrejä takana kesämökkeilystä johtuen vasta noin 100 km, mutta joka päivä kilometrejä kertyy silloin kun kotona ollaan.
~Kinroad "San Remo" XT50QT-2~

Jack

48v omassa mittarissa ja Baotian Chica BT49QT-7B2:ssa 25 kilometriä. Tänään haettu ::)
Paperaita laadittaessa todettiin takapyörän jarrulevyssä jotain 1 millin heitto, mun mielestä 2 millii, koko takahaarukka heiluu kun seisontuella ja antaa kierroksia :o
Merkkihuolto sanoi että ominaisuus! Oliskohan kiero-akseli kyseessä?

Lisäksi noudossa vielä huomattiin ikävä naarmu etuvalon katteessa ???
Noh, talousmarkan kaveri lupaili vaihtaa katteen (heillä yksi DOA josta osat), saas nähdä miten homma hoituu. Palvelu muuten pelasi hyvin, kilvet ruuvattiin paikalle ja ihan asiallinen ja osaava kaveri...

Pietu

Ikää vähän yli 35v ja alla melkein sisäänajettu Baotian Rebel, joka myytiin Sport-mallina :)

Tomba

#28
Eka viesti :o

Mulla ikää 46 ja kulkineena Baotian BT50QT-9 -04 ::) No pojan nimissähän se on, mutku hän ajelee enemmän Monkeyllä. Oli aiemmin kummipojallani, joka ei todellakaan ole kiinnostunut moottoreista eikä huolloista....... Kun tuli meille viime syksynä oli kilsoja takana noin 13 tkm. Monenlaista kikkaa on käytetty, mut nyt kulkee ja kukkuu todella hyvin!!! Nyt kilsoja takana n. 20 tkm.

En ollut koskaan kiinnostunut mopoista nuorena, mutta nyt on näppärä tekniikka ja suhteellisen halpa liikkuminen tuonut minutkin skodujen maailmaan ;) ;)
Baotian BT50QT-9 -04 ja Volvo S60 2.5T

kincci

kincci 46v
2kpl skoottereita (Kinroad -04,, joka on myynnissä)ja (Yiying eli semmonen Powermax halpahallimalli -08)
ku ei oo nastoja alla niin ei kehtaa ajella talvella

T.K
BMWf