Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

2014 NSC 50 R Hyytyy eikä kierrä kunnolla

Aloittaja mf35, 23.12.20 - klo:14:13

« edellinen - seuraava »

mf35

bensanpaineet mitattu ja noin 3 bar sähköinen suutin puhdistettu ultrapesurilla muutama kerta ja läppärunko oli myös pesurissa, voisko vika olla maf anturissa, suuttimessa, cdi, vai mikä.

Tuosta ei ilmeisesti pyty lukemaan vikakoodeja mitenkään. Onko kenelläkään kokemusta

tex-

Olisiko mahdollista, että näin syksyllä/talvella esiintyisi jäätymistä?
Honda PCX -17
ex Honda Lead

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

mf35

Hallissa lämpimässä on ollut ja siellä korjattu, akku kestää startaa vaika kuinkapitkään (käynnistyy kyllä heti) latausjänitettä en ole viellä mitannut.

Coastside

Tulpan väristä voi nähdä saako se sopivaa seosta. Muutenkin toisella kannattaa kokeilla.

Putsarin puhtaus kannattaa tarkistaa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

mf35

#5
Tulppa vaihdettu ja suodatin kyllä ok ja  kokeiltu ilmankin ja pakoputkessa ei karstaa. Vikakodit olis hyvä jos sais, moottrin vikavalo ei kuitenkaan pala siinä käydesä.

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

mf35

näytti ihan ok sellanen suht tumma, mut kun ei se oo ollut ajossa siin vaan välillä käynyt tyhjäkäynnillä ja kaasuteltu siten

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

viisnelonen

siis ei kierrä paikallaan,keskiseisontatuella, kunnolla ? Vai ajaessa ?
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

mf35

13000 ajettu, ei kummassakaan kierrä ja voimaton, sitten peinillä kierroksilla pelaa suht hyvin, sit kun pysähtyy ja hellää kaasun saataa välillä sammua mutta käynistyy ihan hyvin kyllä uudelleen.

Coastside

Jos konetta voisit pyörittää tulppa irti porakoneella ja suihkusuutin irti, näkisit kuinka se suihkuttaa. Sumua tulee suhteessa kierroksiin.
Alan epäillä mekaanista vikaa. Siitä tuntuu olevan puhti pois ja usein syy on mäntä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Suutinta voisi koettaa puhdistaa, kytkemällä siihen jännite ja,
puhaltamalla paineilmaa "vastavirtaan"
Läppärungon sähköosia ei kannata pestä upotettuna nesteeseen, ultrapesurillakaan.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

mf35

#13
Mä taas muutaman kerran pesin suuttimen ja laitoin yöksi sitä puhdistus ainetasiihen mitä bensansekaan laitetaan, nyt käy paremmin ja mutta sammuu kun ajaa ja pysähtyy lähtee kyllä heti käyntiin ja käy tyhjäkäyntiä ihan hyvin sitten. läppä rungon purin kyllä sähköosista kun pesuriin laitoin sen.

Suuttimen vois laittaa pesuriin ja virta siihen niin se vois olla hyvä kyllä, mutta voiko siihen laittaa 12v suoraan?

konenikkari

#14
Ei saa laittaa 12V pitkäksi aikaa, ja paineilmalla kannattaa koettaa.
Etsi systeemissä oleva suodatin, minulla ei ole ko.laitteen manuaalia.
Miten vika on syntynyt.
Ruokaa se ei saa tai pakoputki on tukossa, (katti on kipee)
Pistä joulun kunniaksi käymään ilman pakoputkea ;D

PS:onko sulla vanha 35 fergu  :)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)