Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

keeway f-act 2010

Aloittaja sikapiikki, 07.07.22 - klo:14:52

« edellinen - seuraava »

sikapiikki

moi. keeway ei ota kunnolla kierroksia, ja hyytyy mäkeen. uusi kaasutin ei auttanut. mitä teen seuraavaksi? miten säädetään tehtaan jäljiltä oleva kaasari ?

Samppa

Kaasarin säädöstä löytyy haulla vaikka kuinka paljon ohjetta.

Koska mopo on toiminut viimeksi hyvin ja paljonko sillä on ajettu? Miten vika alkoi ja mitä kaikkea yritetty tehdä?
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

sikapiikki

koko mopo purettu ja rakennetaan uudestaan. nyt askarruttaa pakoputki, miksi käyrän etupuolelta lähtee ohut putki,liittyen runkoon ? voiko tuon tulpata ?

konenikkari

#3
Ei mopoja kannata rakentaa, niitä saa valmiina kaupasta ja käytettyjä on pilvin pimein
myös valmiiksi viriteltyjä.
Varovainen kannattaa olla viritetyn mopon kanssa
ikäänkuin, ase, sillä on tapana myös, laueta. :)
Mutta totuuden nimissä on sanottava, on se parempi harrastus kuin kulmilla notkuminen.
Opettele liittämään kuva kirjoituksiisi  ;)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

sikapiikki

kiitos hyvästä vihjeestä,en rakenna kokonaan uutta ,vaan kasaan entisen. mutta et vastannut kysymykseen pakoputken alkukäyrän osalta, mikä merkitys ohuella letkulla on ? toinen ,paksumpi putken natsa on aiemmin jo tulpattuna, mikä sen merkitys on ollut?

konenikkari

#5
 "miksi käyrän etupuolelta lähtee ohut putki,liittyen runkoon ? voiko tuon tulpata ?"
Koska en ole eläessäni nähnyt putkea, joka lähtee pakoputkesta ja liittyy runkoon
siksi sinun pitää ottaa siitä kuva ja liittää se tekstiisi.
Jospas se liittyisi johonkin muuhun kuin runkoon, saattais olla pakokaasujen hapetus putki.
Noihin on myyty erikseen pakoputken alkukäyriä, joista ei lähde mitään putkia.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)