Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

speedfight 3 prikanpoiston jälkeen huiput silloin tällöin 25kmh!

Aloittaja masiina, 25.04.18 - klo:20:47

« edellinen - seuraava »

konenikkari

#105
Myös sinun sf3:n alkuperäisessä variaattorissa on ollut ko. rajoitinlevy.
Multivariin joka mopossasi on, sille ei ole paikkaakaan.
Miksi et asenna siihen alkuperäistä rajoitettua cdi.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Eki

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 28.07.22 - klo:21:34
Myös sinun sf3:n alkuperäisessä variaattorissa on ollut ko. rajoitinlevy.
Multivariin joka mopossasi on, sille ei ole paikkaakaan.
Ahaa, no siitä en ole tiennyt, tähän on laitettu Malossin etuvari, rullakuppi sekä laippa. Olen nähnyt netissä näitä rajoitinlevyjä, mutten edes etsimällä löytänyt sitä rullakuppia mihin saa rajoitinlevyn kiinni, myös laippa olisi hyvä löytää.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Eki

Lainaus käyttäjältä: Palosella - 28.07.22 - klo:21:32
Lainaus käyttäjältä: Eki - 28.07.22 - klo:21:02
Tässä mallissa ei ole kuten sf2:ssa rullakupin takana rajoitinlevyä, millä voisi säädellä prikoilla ruuvien alla kulkua.

Alkuperäisessä variaattorissa on se rajoitinlevy. Etkö jo usko että sellainen sinne kannattaa laittaa :-X
No, ei niin kiivaasti, jokainen itse tietää mitä laittaa ja sitäpaitsi en ole missään netissä nähnyt kuin pelkkää rajoitinlevyä myytävän, voisin ostaa mikäli kohtuuhintaan jostain saisi koko alkuperäisen rullakupin ja laipan.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Palosella

Lainaus käyttäjältä: Eki - 28.07.22 - klo:21:38
Ahaa, no siitä en ole tiennyt


Jaa et?  ;D Tämän topikin ekalla sivulla Sepi on laittanut räjäytyskuvan alkuperäisestä variaattorista. Et vaan uskonut että sellainen se alunperin on. Easypartsilta löytyy kyllä osat siihen.

Eki

Konenikkarille: muistatko kun puutuit yhden kirjaimen virheeseeni, nyt on isännällä myös sattunut sama moka, ei Yazuni putkia ole vaan Yasuni. :)
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Eki

#110
Lainaus käyttäjältä: Palosella - 28.07.22 - klo:21:43
Lainaus käyttäjältä: Eki - 28.07.22 - klo:21:38
Ahaa, no siitä en ole tiennyt


Jaa et?  ;D Tämän topikin ekalla sivulla Sepi on laittanut räjäytyskuvan alkuperäisestä variaattorista. Et vaan uskonut että sellainen se alunperin on. Easypartsilta löytyy kyllä osat siihen.
En, kun en tiennyt kun olen ostanut tuon pösön käytettynä ja siinä oli malossin koko etuvari ja on vieläkin, eikös sitä saa Suomesta, onhan pösö ilmeisesti nyt eniten myyty merkkimopo? Räjäytyskuvan mukaan tuossa on laipassa hammastus, ei käy minun speedfighter3 skodeen, minulla on variaattorissa tuo starttilevy hammastuksineen ihan ensimmäisenä akselilla, sitten prikka ja sen jälkeen tulee rullakuppi, holkki sekä laippa + käynnistinosa jalkakäynnistykselle ja laippamutteri.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Eki

#111
Kaikkialla tarjotaan peugeot speedfight3 lc skootteriin juurikin samanlaisia etuvarin osia kuin mitä itselläkin on: https://www.storm-motor.fi/osat/mopot/peugeot/speedfight-iii/2015/
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

konenikkari

#112
Lainaus käyttäjältä: Eki - 28.07.22 - klo:21:43
Konenikkarille: muistatko kun puutuit yhden kirjaimen virheeseeni, nyt on isännällä myös sattunut sama moka, ei Yazuni putkia ole vaan Yasuni. :)
:)
"Kaikkialla tarjotaan peugeot speedfighter3 lc" ;D
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Eki

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 28.07.22 - klo:22:12
Lainaus käyttäjältä: Eki - 28.07.22 - klo:21:43
Konenikkarille: muistatko kun puutuit yhden kirjaimen virheeseeni, nyt on isännällä myös sattunut sama moka, ei Yazuni putkia ole vaan Yasuni. :)
:)
"Kaikkialla tarjotaan peugeot speedfighter3 lc" ;D
https://www.youtube.com/watch?v=phVLV_TmzvM&t=334s näyttäkääpäs minulle missä on 2015 mallissa se variaattori mitä täällä tarjotaan, no juu spedfight3 ja yazuni heh heh.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Palosella

Videon vehkeessäkään EI ole alkuperäistä variaattoria.

Eki

Lainaus käyttäjältä: Palosella - 28.07.22 - klo:22:25
Videon vehkeessäkään EI ole alkuperäistä variaattoria.
Kaikki speefight3lc skodet joita olen mm netissä nähnyt ovat samoilla osilla kuin omani, ihan kaikki. Merkit varmasti vaihtelevat mutta tekniikka on sama, enkä käsitä mitä muuttaisi yksi rullakuppi missä on rajoitinlevy takana kiinni? Tuossa räjäytyskuvassa laippa on hammasrattaallinen ja jäähdytysrivallinen, ei semmoinen minulle tähän käy, en tiedä mistä mallista moinen räjäytyskuva on, mutta jos katsot noita videoita, niin yhdessäkään ei voisi edes olla hammasrattaallinen laippa, se käynnistyslevy on tässä pakan taaimmainen kuten kuvissa, eikä niissä ole mitään jäähdytysripoja. Olisi hyvä jos voisitte tuoda faktaa kuvien tai videon muodossa, toinen mitä olen ihmetellyt, mikään liike ei myy kyseistä variaattoria sf3 2015 malliin suomen puoteista, myyvät jossain sitä rajoitinlevyä, mutta mikäli semmoinen olisi tässä, ei osat sopisi akselille, loppuisi akselin pituus kesken, jo siksikin että hammasrattaallinen käynnistinlevy on siellä ensimmäisenä, koska starttimoottori on juurikin sen alapuolella integroitu lohkon valuujuttuihin.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Palosella

Lainaus käyttäjältä: Eki - 28.07.22 - klo:22:42
Lainaus käyttäjältä: Palosella - 28.07.22 - klo:22:25
Videon vehkeessäkään EI ole alkuperäistä variaattoria.
Kaikki speefight3lc skodet joita olen mm netissä nähnyt ovat samoilla osilla kuin omani, ihan kaikki. Merkit varmasti vaihtelevat mutta tekniikka on sama, enkä käsitä mitä muuttaisi yksi rullakuppi missä on rajoitinlevy takana kiinni? Tuossa räjäytyskuvassa laippa on hammasrattaallinen ja jäähdytysrivallinen, ei semmoinen minulle tähän käy, en tiedä mistä mallista moinen räjäytyskuva on, mutta jos katsot noita videoita, niin yhdessäkään ei voisi edes olla hammasrattaallinen laippa, se käynnistyslevy on tässä pakan taaimmainen kuten kuvissa, eikä niissä ole mitään jäähdytysripoja. Olisi hyvä jos voisitte tuoda faktaa kuvien tai videon muodossa, toinen mitä olen ihmetellyt, mikään liike ei myy kyseistä variaattoria sf3 2015 malliin suomen puoteista, myyvät jossain sitä rajoitinlevyä, mutta mikäli semmoinen olisi tässä, ei osat sopisi akselille, loppuisi akselin pituus kesken, jo siksikin että hammasrattaallinen käynnistinlevy on siellä ensimmäisenä, koska starttimoottori on juurikin sen alapuolella integroitu lohkon valuujuttuihin.

https://easyparts.nl/explodedview/Genuine-parts-Peugeot-Speedfight-3-50-2T-LC-E-E2-2012-2014-Drive-shaft-Final-shaft-m13398-d117421

Tässä on SF3 osakuva. Kyllä, startin hampaat on eri paikassa, mutta itse rullakuppi on täsmälleen sama. Tuo on Pösön alkuperäinen räjäytyskuva, se tuskin valehtelee? Täällä Suomessa myytävät tarvikevariaattorit on rajoittamattomia, koska vakiotavaraa tuskin menee kaupaksi.

Eki

#117
No nyt tuli kuvaa, minkä allekirjoitan, mutta miksi tilata alkuperäinen ja ilmeisen hinnakas, kun se ei muuttaisi todennäköisesti mitään, ainoa etu että rullakupin rajoitinlevyllä voisi rajoitella nopeutta kätevästi. Kaikilla keillä on vastaava kuin minulla toimii homma varmasti, itse epäilen että tuon tehoputken tehottomuuskuoppa käyrässä osuu juurikin niille kierroslukemille missä omani tahtoo jumittaa, teki mitä hyvänsä. Täytyisi kokeilla näitä normiputkea vastaavia, uskon että sitä jumittamista ei tapahtuisi niillä? On muuten monin verroin kalliimpi tuolla Hollannin puotissa mm tuo starttiosa variaattoriin, täällä Suomessa n2€ ja heillä reilusti yli 10€ + pk.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Eki

#118
Sopii 2012-2014 malleihin, sopiiko omaani, mikä on 2015? Hintaa tuolla 88,61€ + rahti Hollannista, on varmasti yhteishinnaltaan yli 100€ ja sopivuutta ei taata liikkeen mukaan, mikäli sopii, niin mitä muuta etuja saavutetaan, kuin rajoitinlevyjuttu? Samalla lailla rullat ovat rullakupissa ja muukin tekniikka täsmälleen samaa, paitsi rajoitinlevy, no anti olla tämän nyt tästä, mietin mielummin pakoputken mahdollista vaihtoa ns normimpaan suuntaan.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Palosella

Easyparts ei tunne 2015 mallin SF3 lc:tä, moposi voi olla 2014 mallia vaikka oliskin rekisteröity 2015. Eli luulisi sopivan. Alkuperäisosa on aina alkuperäinen ja tarvike on tarvike. Koneistustoleransseissa voi olla eroja, ja alkuperäinen on aina paras mahdollinen vaihtoehto jos toimintavarmuutta haetaan.