Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Peugeot speedfight 3 lc variaattori neuvo ongelmiin?

Aloittaja Eki, 05.08.22 - klo:19:24

« edellinen - seuraava »

Eki

Mikäli ette käytä skootterissanne vakio etuvaria, suosittelen peugeotille valmistettua Malossin multivar variaattoria, sisältää rullakupin ja vastakappaleen, mihin mukana tulevat paksut liukupalat, 8.5g rullat, holkki ja ilmeisesti rajoitinprikka sekä valkoinen vastapainejousi, prikka on jotain muoviseosta ja leveä. Mielestäni kannattaa myös ostaa malossin valkoiset kytkinjouset. Alussa saattaa takellella kun liukupalojen kanssa ei meinaa käsin painua rullakupin pohjaan asti, mutta nopeasti rupeavat toimimaan, kone kiertää, kiihtyy ja kulkee sekä tottelee kaasua välittömästi, ja mikä myös hyvä, itsellä tippui bensankulutus 0.6L/100km:llä. Huom: En ota vastuuta mikäli skootteri kulkee sallitun yli, toki siihen on monia tapoja rajoittaa nopeus haluamakseen. Olen kokeillut peugeotille myytävää edullista rullakuppia missä liukupalat ja se rullien "peitelevy" (vaimikäseon), ei toiminut, ei sitten millään???
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Samppa

Sellainen huomio, että ainakin Polinin virivariaattorissa liukupalat voi asentaa myös väärinpäin, jolloin vastakappale takertelee. Malossin multivaria olen käsitellyt viimeksi pari vuotta sitten ja en muista oliko paloissa eroa.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Eki

#2
Lainaus käyttäjältä: Samppa - 06.08.22 - klo:17:41
Sellainen huomio, että ainakin Polinin virivariaattorissa liukupalat voi asentaa myös väärinpäin, jolloin vastakappale takertelee. Malossin multivaria olen käsitellyt viimeksi pari vuotta sitten ja en muista oliko paloissa eroa.
Näissä malossin liukupaloissa on ihan sama kumminpäin ne asentaa, ei ole mitään eroa, toinen etsimäni osa/t ovat vesipumpun pyörittäjäkumit, niitä menee 3 kpl:tta magneettoon kiinni, taas täytyy todeta että kyllä on pienillä kumirinkuloilla aivan käsittämätön hinta?
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.