Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Suzuki Love

Aloittaja Love82, 30.05.07 - klo:19:23

« edellinen - seuraava »

larentso

Mistäs saisi Loveen uuden kaasarin, jossa olisi käsikäyttöinen ryyppy.
-Se on Suzuki CL50, eikä mikään isileasing-

Harrastelija

PV Suzukista 94-eteenpäin. Sama kaasari kuin Lovessa eli 14mm,mutta käsiryypyllä varustettu.

Harrastelija

Unohdin mainita että PV:n kaasuttimessa on hieman erillainen kiinnitys. Ruuvinreiät ovat vaakatasossa,kun Lovessa ovat eritasossa.Mutta kätevä kaveri tekee alumiinipalasta välilaipan. Kannattaa tarkistaa myös kaasarin rajoitin,ettei kulje liian lujaa.Loven kaasarissa on nimittäin rajoitin.

larentso

Taidan kuitenkin vaan yrittää parantaa ryypyn toimintavarmuutta.
-Se on Suzuki CL50, eikä mikään isileasing-

larentso

Kertokaas muuten millaista yleishuoltoa voisi tuolle Loven öljypumpulle tehdä, jotta toimintavarmuus pysyisi yllä. Ja missä päin sellainen kapistus yleensäkin seikkailee.
-Se on Suzuki CL50, eikä mikään isileasing-

Samppa

Öljypumppu löytyy takarenkaan irrottamisen jälkeen rumpujarrun oikealla puolella olevan suojakotelon alta. Omani valutti niin pahasti ajan kanssa (kone sammutettuna) öljyä läpi koneeseen, että löin tilalle vaihtopumpun, jonka olin saanut eräästä toisesta Love-projektista. Vanhaa pumppua en siten avannut.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

larentso

Pistetääs vähän eloa tähänkin viestiketjuun!
Eli Loven jarrupalat edessä tulivat edessä elinkkarensa päähän ja luonnollisesti ne on nyt vaihdettu uusiin. Nyt kuitenkin etupyörästä kuluu eteenpäin kuljettaessa ikävää vinkumista ja taaksepäin työnnettäessä pieniä `kolahduksia`ja kun etupyörä on auki en keksi mitään mikä voisi jarrurumpuun osua(paitsi tarvikepalat hieman koska hieman paksumpi kulutuspinta kuin originaaleissa). Onko teillä hyvät keskustelijat ja Loven omistajat mitään apuja?
-Se on Suzuki CL50, eikä mikään isileasing-

Coastside

Tarkista että jouset on iskussa ja hio kantteja pois hihnoista. Tussia rumpuun ja jarruttamatta pyörittelet niin näet mihin se ottaa kiinni.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

larentso

Ongelma ratkesi!
Tarvikejarrukenkien jouset olivat paksummat kuin alkuperäiset ja hankasivat keskiöön. Ongelma korjattu vaihtamalla tilalle vanhat jouset ja uudet vanhanmukaiset jouset ovat teetettävänä.
-Se on Suzuki CL50, eikä mikään isileasing-

larentso

Moro taas!
Kuinkas paljon tuota Lovea pitäisi purkaa että saisi koko peräosan irti. Eli tarkoitan lähinnä jääkö moottori paikoilleen? Selviääkö tällainen maallikko siitä? Pitäisi koko perä viedä maalaukseen museokatsastusta varten. Puhun siis vaihteistokopasta.
-Se on Suzuki CL50, eikä mikään isileasing-

larentso

Morjesta!
Kannattaako tuonne Loven automaattiryyppyyn laittaa sitä hopeatahnaa kausihuollon yhteydessä lisää, jos ryyppy toimii jo hyvin?
-Se on Suzuki CL50, eikä mikään isileasing-

Samppa

Lainaus käyttäjältä: larentso - 26.01.16 - klo:00:29
Morjesta!
Kannattaako tuonne Loven automaattiryyppyyn laittaa sitä hopeatahnaa kausihuollon yhteydessä lisää, jos ryyppy toimii jo hyvin?
En ole laittanut, mutta silloin kun takertelee niin olen laittanut. Mulla on samat tahnat olleet siellä nyt varmaan noin 3 vuotta.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

larentso

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 26.01.16 - klo:09:41
Lainaus käyttäjältä: larentso - 26.01.16 - klo:00:29
Morjesta!
Kannattaako tuonne Loven automaattiryyppyyn laittaa sitä hopeatahnaa kausihuollon yhteydessä lisää, jos ryyppy toimii jo hyvin?
En ole laittanut, mutta silloin kun takertelee niin olen laittanut. Mulla on samat tahnat olleet siellä nyt varmaan noin 3 vuotta.
Selvä homma! Mites muistanko oikein, että sylinterinkansi kannattaisi puhdistaa Lovessa liioitellun usein. Viime kesänä tullu 3,2 tKm mittariin. Kannattasisiko jo puhdistella, kun on huppunopeuskin vähän laskenut, vai mistäköhän johtuu? Ilmansuodattimen nyt ainakin puhdistan ja tulpan vaihdan uuteen.

Ja onkohan olemassa jotain yhdistyksiä/porukoita mihin tota Lovee vois käydä näyttämässä ja kyselemässä vähän välillä apuja.

-Se on Suzuki CL50, eikä mikään isileasing-

Samppa

Nopeasti tukkeutuu ainakin Loven pakari, jonka olen puhdistanut melkein parin vuoden välein. No siinä samalla olen kyllä ottanut myös kannen irti ja sieltäkin siis karstat pois. Tuota Loven öljympumppua ei pysty säätämään, enkä ole mitannut paljonko se syöttää. Varmaan vähän liikaa...

En ainakaan minä tiedä Love-porukoita. Tampereella kesällä pyöri Mustanlahden MP-kokoontumisissa myös pari Lovea.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

larentso

Loven käsikirja käskee laittaa vaihteistoon moottoriöljyä. Viime vuonna vein Loven huoltoon, kun kampiakselin stefat vaihdettiin. Huollossa vaihteistoon oli lisätty esnsivetoöjyä kytkimen lisäaineella. Pitäisikö laittaa sitä jatkossakin, vai huuhtelenko vaihteiston ja lisään moottoriöljyä?
-Se on Suzuki CL50, eikä mikään isileasing-