Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Like 200i

Aloittaja oskuk, 28.05.12 - klo:18:12

« edellinen - seuraava »

oskuk

Lainaus käyttäjältä: yari67 - 30.05.12 - klo:14:32
Taitaa olla halvin vakuutusyhtiö If tällä hetkellä, 320€ tollasen liikennevakuutus, kasko 170€.

Minulla Lähivakuutuksessa näemmä kasko 268e.

oskuk

Hmm. Tulipa ensi kerran katsottua öljyn määrä. Ihan piripintaan on täynnä. Joko täytetty piukkaan, tai sekaan tulee bensaa.

Kymco

#17
 :P
Kymco Visa R50
Yamaha Majesty 400

oskuk

Lainaus käyttäjältä: Kymco - 04.06.12 - klo:22:54
Muistitko olla kiertämättä sitä mittatikkua pohjaan, eli ei kierretä tikkua kiinni, kun tarkastetaan öljyn pinta. ;)

Ei tarvinnut käyttää tikkua, kun saatttoi katsoa suoraan nestepintaa, joka miltei valuu ulos ;-)
Mähän sanoin että sitä on piripintaan ;-D

lehtijussi

Varmaan luovutushuollossa sössitty. Mullakin oli edellisessä pelissä enemmän kun puoli litraa liikaa öljyä... ihmettelin kun ensilenkin jälkeen haisi öljy voimakkaana. :o

kani

Varmaan ylitäytetty. Täyttäminen on semmosta nysväämistä että tulee helposti pistettyä liikaa. Eipä haitannu omassa mopossa mitenkään.

oskuk

Laitetaanpa kuva mukaan, se kertoo paremmin kuin tuhat sanaa....


pekpel

Onpas huilia pikkasen liikaa.. Aloitteleva asentaja ollu asialla,, Tai opastamaton työharjoittelija..
Nyt vaan imasemaan isolla lääkeruiskulla ja letkunpätkällä liiat poikkeeen..
Näissä isommissa skopissa voi tehdä kipeetä koneelle.. Mopoissa ei niinkään..

EDIT: Typoja taas  8)
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

oskuk

Samalla vaivalla liruttaa kaikki purkkiin ja kaataa uutta tilalle. Pakussa oli joku vanha pänikkä 10-50 syntikkatakin, ei siinä paljon menetä vaikka sitä liruttaisi tilalle, nyt mitarissa 120km. 500km kohdalla on kuitenkin öljynvaihto huollossa...

oskuk

Joku kehui Vespassa Metzelerin nakkeja, hmm. Olin löytänyt aijemmin komentteja vain Pirellistä ja Michelinistä.

oskuk

Katseli myös tuulisuojaa. Givillä on tätä pienempääkin=vähemmän rekkojen viipotettavia, mutta tuossa huokeassa kaupassa ei ole.

http://www.tagoscooter.com/en/kymco/419_419_125_like_ie._2009-/windshields/6040_windshield_givi_with_fitting_kit_-_cod.442a_a442a_-_transparent.php

Samppa

Lainaus käyttäjältä: oskuk - 07.06.12 - klo:17:08
Joku kehui Vespassa Metzelerin nakkeja, hmm. Olin löytänyt aijemmin komentteja vain Pirellistä ja Michelinistä.
Mulla on mopo NRG:ssä Metzelerin takarengas ja olen kyllä ollut ihan tyytyväinen. Rengas on pysynyt kohtuu kumimaisena (ei ole mennyt kovaksi), vaikka ikää on jo nelisen vuotta.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

oskuk

Yksi apukuski fiilistelemässä...


oskuk

Epätieteellinen pikalaskelma: tämä vie 2,8 l/100km

oskuk

#29

Päivän pärtsyyltä.

Kävin joutessani tilaamass1. huollon, kun on jo 430km mitarissa, mutta ensi viikon keskiviikkoon menessä taitaa olla kivasti yli tuon 500km:n. Eipä tullut mieleen, ettei mopojakaan saa huoltoon "heti huomenna".