Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Orginal rullat: Piaggio, Aprilia, Gilera 5.2g, uudet MYYTY TÄÄLLÄ.

Aloittaja Eki, 24.04.22 - klo:06:23

« edellinen - seuraava »

Eki

Elikä orginal, uudet käyttämättömät 5.2g rullat yllämainittuihin skoottereihin (50cc). Maksavat mm Grantilla yli 20,00€ eikä näitä Suomessa juurikaan muualta saa, kestävät pyöreinä n 3 kertaa pitempään tarvikerullien verran, tästä 15€ postikuluineen. Myyn koska itsellä nykyisin Peugeot speedfighter 3LC, mihin nämä ei tietenkään käy. Eki 0400554554 Hyvinkää Tai vaihto: 2:si 6 kpl:n sarjaa 13 x 16 8.5g:n rullia motonetissa a5.99 euroa sarja. Eki 0400554554 Hyvinkää
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Eki

Sorry, mutta täällä en ole ikinä saanut myytyä edes tulitikkua, en mitään osia edes lahjoituksina, en myöskään ostoilmoituksilla ole saanut kertaakaan vastausta jos olen tarvinnut jotain ja tämähän on oikein skootteriharrastajien "taivasfoorumi"??? Esim nyt olisi tarjolla ainakin 20,00€ maksavat uudet orginaalirullat, Brandilla maksaa varmaan yli 20,00 euroa, en vaan tarvitse kun eivät käy peugeottiin. Nuo ovat 19 x 15mm, kun pösössä on 13 x 16mm:n rullat. Noista alkuperäisistä verrattuna tarvikerulliin on hirmusti kokemusta n 25 vuoden ajalta, tarvikerullien pyöreys häipyy ainakin 3 x aiemmin kuin orginaalien. No on ne myynnissä tai vaihdossa kaksiin pösön rulliin, joita mm motonet myy 5,99€ 8.5g, että tämmöistä kauppaa.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Palosella

Lainaus käyttäjältä: Eki - 24.04.22 - klo:23:37
Sorry, mutta täällä en ole ikinä saanut myytyä edes tulitikkua

Minä olen tätä kautta ostanut sulta pulttipyssyn ja kaasujuottimen ;) Kannattaa laittaa rullat muuallekin myyntiin, täällä ei vakkarikäyttäjillä ainakaan taida olla SF3 muilla kun sinulla.

Eki

Lainaus käyttäjältä: Palosella - 25.04.22 - klo:21:47
Lainaus käyttäjältä: Eki - 24.04.22 - klo:23:37
Sorry, mutta täällä en ole ikinä saanut myytyä edes tulitikkua

Minä olen tätä kautta ostanut sulta pulttipyssyn ja kaasujuottimen ;) Kannattaa laittaa rullat muuallekin myyntiin, täällä ei vakkarikäyttäjillä ainakaan taida olla SF3 muilla kun sinulla.
No niinpä oletkin, mikä tuo sf3 on? Poistan myynnistä ja heitän roskiin, sillä tuskinpa enää tulee piaggion koneella olevia, Peugeotissa on huomattavasti helpompi päästä huoltokohteisiin käsiksi ja puhtia riittää vähintäinkin yhtä paljon, vaikkei paperilla ihan samoihin kw lukemiin ylläkkään
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Palosella


konenikkari

#5
Eki ei kyllä missään vaiheessa ole kaupannut SF3:n rullia.
Mul on, sf3 jota on "tohotettu"
::) :)


Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Eki

Lainaus käyttäjältä: Palosella - 27.04.22 - klo:11:09
Lainaus käyttäjältä: Eki - 27.04.22 - klo:09:53
mikä tuo sf3 on?

Speedfight 3
No niinpä tietty, tämä koko merkki on minulle niin outo skootterina, tunnettu ja ehkäpä eniten myytykin, mutta itsellä ollut vain näitä Italian skodeja ja aluksi tietty joskus muinoin Kiinalaisia. Onhan täällä myyty kun mainitsit, on myös entinen bensapumppu ja nyt ne uudet variaattorin rullatkin, ostaja itse maksoi jopa 2€ yli pyynnin, toki postikulutkin kirjeessä olivat enempi kuin oletin (3,15€).
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.