Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kiinan 4T- Käynti- käynnistys- ja häiriöt, sekä materiaalivirheet (lue ohje!!!!)

Aloittaja Kenzy, 12.08.07 - klo:19:59

« edellinen - seuraava »

Coastside

Ihmettelin matkalla välillä ilmenevää hillitöntä tärinää? Syy taisi selvitä pakoputken takapannan katkeamisen aiheuttamaksi, se resonoi ja puisteli koko skodea?
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Coastside

Tarkka on kiinalainen!  Kopan tiivisteen laitolla korjautui startin heikkous ::) Viilasin kyllä hieman bendixin akselia. No tulihan pilotille tehtyä liitos.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04


Coastside

#363
Kaksi reissua ja kaksi remppaa tiellä. Eka oli löystynyt varin mutteri ja toinen jalan kytkin. Eka työnnätti pari kilsaa ja toinen korjautui varaliittimellä.

Koppa hajosi edellisestä johtuen. Kiinasta on matkalla uusi.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Coastside

#364
Uusi koppa vaati työstöä saada osat kiinni. Polkimen holkki meni hyvin mutta bendixin holkki vaati tremelöidä syvemmäksi ja hieman laajemmaksi. Ohjurit myös. Kuumennus ei antanut löysiä tarpeeksi.

Harmaaksi maalatuissa on hyvä maali. Mustissa heikko ilman pohjustusta.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

joni_k

mikäköhä noissa pakoputken äänenvaimentajaa pitävissä pannoissa oikein on vikana kun nyt on kolme jysähtäny poikki. eihä ne edes kunnolla kiristy että johtuis siitä vaan materiaalivirhe. tänään viiimeks naks vaan ja poikki ilman varotuksia tai mitään ennakko murtumaa. täytyy huomenna kaivella onko varaosa skootterin pannat tallessa..

Coastside

Minä korvasin asennusnauhalla jota kolmin kerroin ja kutistesukalla nippuun. Ei katkea helposti.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

joni_k

nää ei oo siis nyt pamahtanu kaikki yhteen putkeen, vaan tässä vuosien varrella, että silleen ei oo mitään vikaa missään kannakkeessa tms asennusvirhettä. viime talvena meni yksi ja toinen joskus en edes muista..

jwalk

Ehkä asennustavallakin pieni merkitys. Itse asennan putken niin, että kiristän ensin pyttyyn, tarpeen mukaan kannatellen ja sitten vasta muut kiinnitykset. Ei ole yhtään hajonnut, vielä.

Coastside

Rosteri ei ole sitkeimiä metalleja. Vuosien tärinät katkaisee sen taitoskohdassa johon jo taittaessa tulee murtumia.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

joni_k

Lainaus käyttäjältä: jwalk - 09.02.18 - klo:20:12
Ehkä asennustavallakin pieni merkitys. Itse asennan putken niin, että kiristän ensin pyttyyn, tarpeen mukaan kannatellen ja sitten vasta muut kiinnitykset. Ei ole yhtään hajonnut, vielä.

asennan pilkulleen  samalla tavalla, mutta poikki noi vaan taitoskohdasta menee.

joni_k


Coastside

#372
Nyt meni kiinanihmeen ainoa paikka mitä en ole avannut: ohjauslaakeri. Huomasin suuren välyksen ja säätö/korjaus ei onnaa ennenkuin saan sen mutterin auki, ilmeisesti taltalla. Se merkitsee uuden hankintaa.

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

#373
Johonkkis kinuskiin sain ohjainlaakeriosat polkupyöräliikkeestä.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Coastside

#374
Älkää tehkö kuin minä teen vaan hakekaa malliikoodilla niin onnaa. Ostin tuplahinnalla mitä olisin voinut saada. Varokaa kauppaa joka ei näytä postikuluja! ::)

UK:sta ei tosin tule kuukausia

Mitä veikkaatte, onnistuuko taltalla poistaa vanhat koolit?
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04