Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Mopo skopa taas!

Aloittaja Reijo, 13.10.12 - klo:14:13

« edellinen - seuraava »

Reijo

Täällä on näemmä tuttuja skootteriklubin sivuilta, ainakin nimimerkeistä päätellen  :) Mulla on taas mopo alla, Vespa S50 4T 4V Sport, pikkuisen sitä täytyi piristää vaikka kyllä tuo 4V mallia vakionakin aika kivasti kulkee. Laitoin siihen 80ccm Malossi sylinterisarjan, ja Malossin variaattorin 10g rullilla jotka tuntui tuohon parhaiten sopivan. 9 g rullilla kierroksia liikaa kiihdytysessä ja 11g taas liian vähän, vaikka melkoiseseti tuossa nyt vääntöä ja upeasti jaksoi kiihtyä raskaalla rullallakin. Mutta nyt on 10g rullat ja kyllä lähtee! huippuja ei ota kuin 65km/h mittariiin mutta sen ottaa todella nopeasti. Toisena mopottimena mulla on keväällä ostamani HDXL883N Iron mallia 2012, mutta sen olen ajatellut myydä, kyllä tuo mopo Vespa on keskustassa ja työmatkoilla paljon kivempi ajaa.
Vakio varilla muuten ei todellakaan saa hyödynnettyö sitä melko ISOA tehon lisäystä jonka 80ccm Malossi tuo. Mulla on ollut mymös 2 venttiili Vespassa tuo 80ccm pytty sarja, mutta täytyy sanoa, että tuosta 4 venttiilisestä tulee suorastaan ärhäkkä kasikymppisenä. Mutta hiljaa sillä tulee köröteltyä, mutta mukavaa kun on voimaa tarvittaessa. Onko kukaan muu tehnyt 4V malliin vastaavia muutoksia?