Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Männänvaihtoväli sylinteriin gy6 50cc

Aloittaja Maraboy76, 22.06.18 - klo:19:03

« edellinen - seuraava »

joni_k

niin no kerran se tähän saakka on toiminu niin sama tuo kai ;D kerran vika ei  jousessa ollu miksi joutu aukomaan.

MORPA

Yks huomio vielä, tässä tuplajousella olevassa toinen jousi painaa sitä ohjuria kun taas siinä yksjousisessa ei. Toimii ai nuo kummatkin, mutta ihmetyttää tää asia, et kertokaa onko mikä määrä jousia kelläkin! ;D
Liikennesika.

jwalk

#17
Kaikissa kiinan vehkeissä,joita olen rassannut, plus kymco super kasissa on olleet tuplajouset.

jumpingstone

Jos mopo on kunnossa ja toimii, niin ei siihen mitään mäntää tai mitään muutakaan kannata alkaa vaihtamaan. Tuskin se siitä paremmaksi muuttuu jos sinne jonkun kiinalaisen piraatti männän laittaa.

Coastside

Vanhalla mopokaudella oli lehdessä mainos missä kehotettiin lähettämään 150 mk rahaa, pytty ja mäntä moposportiin jos veto oli heikentynyt. Palaluupostissa tuli porattu pytty uudella männällä. Nyt lähetetään tilaus kiinaan tahi muuhun kauppaan ja saadaan samat mutta paljon halvemmalla. 1969 150 mk  vastasi 226 euroa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

joni_k

piraattimäntä  ;D olikohan apriliassa jossa piraattisylinterisarja laski tehoja noin 30%. jostakin sellasta luin en muista mistä.

HiTec

Lainaus käyttäjältä: MORPA - 15.07.18 - klo:02:02
Kakstahtikoneiden hommia tuo mäntien vaihtaminen huoltotoimenpiteenä.

Eikä aina niissäkään, ex. Kymco Cobra Cross paineli itselläni uudesta aina 43tkm saakka kantta avaamatta ennen kuin myin tuon mopen pois. Variaattorista meni hilut uusiksi 20tkm välein ja tulppaa 10tkm välein, mutta that's about it mitä tuolle tekniikalle koko aikana joutui tekemään 8)
Suzuki GSF1250SA GT ABS -08

MORPA

Laitetahan tähän vielä lisää vauriokuvausta, eli kyseinen ohjuri oli myös irronnut kannesta ja tosiaan katkennut. Aluksi luulin venttiilivarren kumin irronneen kun se oli selkeästi väärässä paikassa, mutta oli se silti kiinni siinä missä pitikin mutta kun se missä sen kuului olla kiinni oli taas väärässä paikassa, sekava selitys ;D

Saman 9 kiloa tää uusikin setti antoi puristuksiksi, eli sylinteri olisi ollut kai ihan jatkoaika-ainesta, tuon 16 kiloo sain puhelimitse tiedoksi kaverilta kun siltä tiedustelin.
Liikennesika.