Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Variaattorin ml. kytkinrummun avaaminen

Aloittaja Coastside, 29.04.08 - klo:16:44

« edellinen - seuraava »

karkulainen

Pistettiin se ruuvipenkkiin kiinni ja väännettiin isolla jakarilla (traktorikokoa).
pitää joskus käydä jossain yrittämässä uudelleen, kotona ei ole ruuvipenkkiä. huomenna teknisen tunnilla voisi kokeilla jos aikaa jää, pitää hitsata suoraputki loppuun.
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

Coastside

Yksi keino voisi olla panna vari pakastimeen ja sitten kuumentaa pikkuliekillä mutteria ja napauttaa se auki.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

karkulainen

#77
Lainaus käyttäjältä: Coastside - 17.09.08 - klo:19:57
Yksi keino voisi olla panna vari pakastimeen ja sitten kuumentaa pikkuliekillä mutteria ja napauttaa se auki.
Pitää kokeilla sitäkin.
E. pakkasessa on, otan myöhään illalla pois ja yritän uudelleen.
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

kekra

#78
Lainaus käyttäjältä: karkulainen - 17.09.08 - klo:19:38
Pitää lyödä TODELLA kovaa, tai sahata vanha pois ja ostaa uusi siihen tilalle.

Joo ei se naputtelemalla lähde. Kunnon iskutaltta ja kovia lyöntejä. Jos ei lähde niin silloin on lyöjässä vika  :-\

Itse en tosin ole koskaan käyttänyt takavaria auki joten ei omakohtaisia kokemuksia. Mutta kuten sanoin niin ainan ne mutterit on lyömällä viimeistään auennut.

Edit: Tässä olisi taas käyttöä sille aikaisemminkin mainostamalleni "kynäsoihdulle" jolla voi kuumentaa pienenkin alueen. Mutteri vaan tulikuumaksi ja vääntää/iskee auki.

karkulainen

nyt se on vaihettu, oli tosi tiukassa. pistin ruuvipenkkiin kiinni ja todella kova vääntö ja sehän aukesi, en ole kokeillut jousen etuja vielä... mutta illemmalla.
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

bouttis

Onko kellään kokemuksia horse powerin 850w sähkötoimisesta pulttipyssystä? Lähteekö esin vari auki ym.. pulttipyssyä tarvittavat kohteet.

bouttis

#81
no käytin, en löytänyt tästämerkistä tai sitten en huomannut  :o Joku paineilmalla toimiva löyty,mut etsin just sähkökäyttöisestä ja juuri tätä merkkiä,anakin pneumaattinen horse oli pettymys  >:(

karkulainen

On ollut noista sähköisistäkin pulttipyssyistä juttua, ei välttämättä juuri tuosta merkistä.
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

FrozenCorpse

#83
Pulttipyssy on ampumaväline, ei mutterinväännin.
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

bouttis

Noh  ;D Sieltä mistä tuota katsoin oli noin kirjoitettu, kopsasin suoraan... mukana tulee kuulemma hylsytkin 17-21 että ei kait noita hylsyjä ammuta ? Muutenkin on aika vähän noita vaihtovirralla 230v toimivia myynnissä,akku käyttöisiä on,mutta hintaa 250-400 välissä

Samppa

Yhdistetty tähän ketjuun.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Kenzy

Itsellänihän on 750W motonetistä ostettu mutterinväännin, hintaa oli 39,90e ja sillä hakkasin talvirenkaat autoonkin alle. Hakkauksen jälkeen varmistin 60cm jatkovarrella mutterien kireyden, eikä yksikään mutteri mennyt kireämmälle, eli momenttia tuossa jo riittää ihan hyvin. Varin mtuteri lähtee yhden iskun jälkeen auki, samoiten magneton vastaava..
Baotian BT49QT-12 vm. '07

bouttis

et muista merkkiä,ainakaan tolla 850w horse ei aukassu,yhtään mitään kun käsin löystytti auton mutterit ni sit kovalla takomisella lähti, hintaa oli 45euroa ja postiti 10 euroa

Kenzy

Kaipa sillä jokin merkki on, motonetistä kuitenkin. Muistaakseni musta salkku, harmaa pyssy, jossa oranssi liipasin, mukana tuli parit hylsyt ja vaihtohiilet. Tuo painaa varmaan reilun 2kg, ja kun liipasinta painaa, tietää painaneensa, eli jerkkua löytyy.
Baotian BT49QT-12 vm. '07

Coastside

On tullut veetuiltua pulttipyssyistä mutta takavarin avaa lähinnä vain sillä, eikä se etuvarin avaamistakaan niin haittaa.
Takajarru ei juuri pidä kun perävaihde lisää vääntöä. Katkaisin hihna-avaimen kun rohkeilin sen varassa yrittää.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04