Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Skootterin vaijeriryypyn käyttövipu hakusessa

Aloittaja mopotinx3, 20.02.20 - klo:09:15

« edellinen - seuraava »

mopotinx3

Olen asentamassa Aprilia SR50 skootterini ohjaustankoon ryyppyvipua.  Katselin netin tarjontaa ja hakukoneelta tuli lähes yksinomaan pelkkää vipua.
Tarkoitus ei kuitenkaan ole ostaa koko vasenta katkaisinsysteemiä, johon vipu kiinnitetään.  Siis onko olemassa ryyppyvipua, jossa kiinnike ohjaustankoon?
Halpa pitää olla.  Saa olla Kiinastakin tilattava. Riittääkö Dellorto PHBN16, joka on nyt hankittu vai tuoko PHBN 17,5mm merkittävän tehonlisäyksen?
Aprilia Sportcity One 50 4t

joni_k

kattelin kanssa niin  vipua saa mutta ei pelkkää ryyppy hässäkkää..tai siis saa mutta kaikki oli sellasia kokonaisia runkoja jossa oli sitten katkaisijat yms.

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

tapiovuorent

Olen myös juuri tuollaisen asentanut ( Hero Winner skootteriin)
Toimii hyvin. Löytyy myös esim. Purkuosat24.fi

mopotinx3

Tuo kyllä käy. Pitää verrata kummasta kaupasta kannattaa ostaa.  Wandomotorissa on myös tiivistesarjoja ja halpa rahti.  Tuommoinen sähköryypyllä tai vaijeriryypyllä varustettu 17.5mm dellorton kopio on jotain 24€ Aliexpressissä.  Siellä kyllä lukee monella toimittajalla, että ei tällä hetkellä koronaviruksen takia toimiteta mitään. Ei niitä taida olla rahtikoneitakaan ilmassa entiseen malliin.
Aprilia Sportcity One 50 4t