Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Iso pytty (vai ei?) + isot venat ja kaasarit (GY6 , 139QM*)

Aloittaja Coastside, 18.07.09 - klo:21:04

« edellinen - seuraava »

Kinkster

Samalla myyjällä on myös 47mm palotilalla sama setti jos 72cc:lle meinaa moista.
Tartteeko noihin tilata erikseen uudet pinnapultit vai saako vanhasta kannibalisoitua moiset ilman, että ne hajoaa?

kani


Kinkster

Jos noihin pytyn pinnapulttin hommaisin uudet aluslevyt niin eikös ne ole m7 mutta onko ne jotain tiettyä metallia tmv ja mistä moisia kannattaa metsästää? Etra, k-rauta?
Vai onko liian hifistelyä eli voiko sinne laitta melkein mitä vaan prikoiksi?

jwalk

Lainaus käyttäjältä: Kinkster - 10.06.16 - klo:13:58
Jos noihin pytyn pinnapulttin hommaisin uudet aluslevyt niin eikös ne ole m7 mutta onko ne jotain tiettyä metallia tmv ja mistä moisia kannattaa metsästää? Etra, k-rauta?
Vai onko liian hifistelyä eli voiko sinne laitta melkein mitä vaan prikoiksi?
Noihinkin olen käyttänyt ihan rautakauppakamaa, eikä ole ongelmia ilmennyt. Luulis, että jonkinlaiset paineprikat olisi hyvät, mutta pitkissä pinnapulteissa jonninverran "jousivoimaa" itsessäänkin. Siis ihan 8mm reiällä

vanadoo

#2060
Yritin etsiä hakutoiminno avulla, mutta pieninä palasina on tieto maailmalla :)

Alkoi kiinnostamaan tuo Aliexpressin isoventtiilakansi 72:n sylinteriin kun halvalla saisi.
Mitäpä arvelette tai tiedätte, olisiko tuosta hyötyä vakionokan kanssa, eli saisiko pelkästään tuon asentamisella enemmän potkua 72cc koneeseen vakiokanteen verrattuna?

jwalk

Lainaus käyttäjältä: vanadoo - 10.06.16 - klo:15:31
Yritin etsiä hakutoiminno avulla, mutta pieninä palasina on tieto maailmalla :)

Alkoi kiinnostamaan tuo Aliexpressin isoventtiilakansi 72:n sylinteriin kun halvalla saisi.
Mitäpä arvelette tai tiedätte, olisiko tuosta hyötyä vakionokan kanssa, eli saisiko pelkästään tuon asentamisella enemmän potkua koneeseen vakiokanteen verrattuna?
Nyt puhun ihan perstuntumalta...Ehkä ei välttämättä hirveesti tuo tehoja 72cc. Perustelen sillä, että isoilla venoilla palotila jää väkisinkin reilumman puoleiseksi puristusten kannalta.
Sehän näissä "hemi-koneissa" on, että puristuksia ei helposti saada tarpeeksi rankoiksi, tehonkannalta, muuta kuin pienemmillä venoilla, tai sitten iskua pidentämällä. Sekin alkaa tuomaan uusia ongelmia jossain kohtaan. Männännopeus kasvaa, yms.

kani

Mitenkäs pattipää-männät isovena-kannen kanssa?

jwalk

Lainaus käyttäjältä: kani - 10.06.16 - klo:15:45
Mitenkäs pattipää-männät isovena-kannen kanssa?
Noissa 90cc seteissä, mitä mun eteen sattunut on kaikissa ollut pattipää. Ei niissä mitään järkkypuristuksia ole ollut missään. Stroukkikampura ja hiaman männän työstöä, niin sitte alkaa potkimaan :)
Mutta, nämä nyt mun extreme kokeiluja, monille riittäis vähempikin  ;)
Ihme kyllä, nakutusongelmiakaan ei mulla ole tullut, muuta kun aikoinaan 72cc+ vakiokansi yhdistelmällä

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: kani - 10.06.16 - klo:15:45
Mitenkäs pattipää-männät isovena-kannen kanssa?

;-) Minnekäs sitte palotila sijoitetaan ;-)
Tulpanreikään ?

jk. ei toimi työkalurivi eikä esim hymiöt tällä alkeellisella edgellä, pahoittelen.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

jwalk

Isot pojat on kertonut, että niitä jopa tehty mäntiin. Jopa niin, että kansi periaatteessa suoralätty :o

kani

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 10.06.16 - klo:15:58
Lainaus käyttäjältä: kani - 10.06.16 - klo:15:45
Mitenkäs pattipää-männät isovena-kannen kanssa?

;-) Minnekäs sitte palotila sijoitetaan ;-)
Tulpanreikään ?

jk. ei toimi työkalurivi eikä esim hymiöt tällä alkeellisella edgellä, pahoittelen.

Eikö kiinanskopaan saa muka mitään tällaista??



;D

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Kinkster

Samalla myyjällä on tosiaan 47 borella eli 72cc:lle tehdyllä palotilalla ja normivenoilla oleva kansi jota mietin kanssa, että pitäisikö ennemmin tollanen tilata:
http://www.aliexpress.com/store/product/GY6-80cc-47mm-big-bore-cylinder-head-assy-with-16-18-64mm-valves-instaledl-for-4T/638161_32302109224.html?spm=2114.12010108.1000013.15.yTxqOR

Meisselix

** Parempi ämpärillinen hämäävää vaikutelmaa kuin lusikallinen todellista osaamista **