Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

kumma kilpailuvietti?

Aloittaja nelitahti, 17.07.07 - klo:17:18

« edellinen - seuraava »

nelitahti

mikähän on jos sattuu saavuttaan toisen mopoilijan ja kun yrittää ohittaa,
vääntää kuski kaasua ja vilkuilee vielä peilistä  ??? ::)
harvemmin minä kylläkään muita ohittelen,
mutta joskus ja silloin osunu kohalle sellanen kuski jolla "iskee" kilpailuvietti...
Ã,,kkiäkös tässä kauan menee kun mopolla ajelen...

tero1969

Eipä kukaan vielä mun ohi mennyt  ;D Onhan niitä kaikkia tunareita tuolla tiellä jotkut ajelevat vierekkäin ja huutavat toisilleen  ::)

Samppa

Olen havainnut saman. Olen myös huomannut, että tällöin kyseinen kaasua lisäävä henkilö on usein myös iältään melko nuori ja mahdollisesti ajokokemusta ei ole vielä hirveästi, mutta näyttämisen halua sitäkin enemmän. Ei tietystikkään näin kaikilla, mutta kun taas muistelee itseään 15 vuotiaana, niin täytyy myöntää että näin olisi voinut päästä tapahtumaan.  :-X Siis tämä kaasun lisäys on tapahtunut myös silloin, jos alla on ollut piikkinen ja ohitettava on ollut mopo.

Mutta toisaalta onhan se tuolla autopuolellakin joskus ihan sama. Joku ajaa ensin 80 aluella 70 edessä. Ohitat tämän niin eikös ala tämä ohitettu roikkumaan ihan puskurissa ja saattaa jopa vielä joskus ohittaa uudelleen. Meitä on moneen lähtöön.  :(
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Kappas Vaan

Naapurinmies ajeli tänään Fudellaan viittäkymppiä ja saavutti edellään kulkevan PV:n , meni ohitse ja ajeli tyytyväisenä. Hetken päästä kuului vain *whoosh* ja PV meni heittämällä ohitse. Naapurini on kuusikymppinen , PV- kuski ilmeisesti juniori. Ohituksen jälkeen PV asettui taas ajelemaan viittäkymppiä , mutta kuski kuulemma vilkuili koko ajan olkansa ylitse.  ;D

Love82

Minä taidan olla usein se joka ohitetaan. Kun ei vaan kulje tarpeeksi lujaa >:(. Tänään satoi kyllä vettä niin lujaa, että en uskaltanut ajaa kahtakymppiä lujempaa  :D :D.

FrozenCorpse

Mua aina toisinaan huvittaa ja ketuttaa nuoriso, joka vastaikkaisesta suunnasta valoissa seisoessaan alkaa hillittömän kaasuttelun ja ratin veivaamisen, toisinaan yrittävät viivaa, tekevät typeriä ohituksia virimopoillaan yms. Vaikka ulkonäköni voisi ensivaikutelmalta kertoa minun kuuluvan heihin pienen kokoni suhteen, en onneksi ole sitä enää.  Mnua eivät myöskään aivan järjettömiä temppujaan esittävät h-d miehet aj muut juntit ole saaneet muuta kuin lähinnä nauramaan heille. Jos minut ohittanut auto tai vastaava on tarpeeksi kiusannut, saatan antaa takasin valoissa tekemällä harkitun, hillityn, vaikka rajun näköisen äkkipysäyksen vierelle, jos tilanne todella sallii. Tätä harrastan harvoin.
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

Kenzy

Hehe, mulla oli hyvä tilanne liikennevaloissa, kun edessä oli täysin identtinen Baotiani omani kanssa, mutta edessä ajavalla oli kaveri kyydissä. En lähtenyt ohittelemaan, mutta jessus sitä kavereiden päiden kääntelyä ja veivaamista, kun luulivat, että menen niistä ohitte ;) Taitaa olla kynnyskysymys tuo, en enää ymmärrä, kun on tuo "mopoikä" jo kaukana takana ;)
Baotian BT49QT-12 vm. '07

Henuu

Ei nyt ihan kilpailuviettiin tämä liity, mutta on se ohitteluvietti autoissakin. Siis vaikka olisi 40kmph alue ja ajan 45kmph skootterilla, niin autot menee ohi aivan varmasti. Ei voi tyytyä ajamaan skootterin perässä. Mutta sama homma oli meillä joskus aikoinaan kun meillä oli lada ( ;D) alla, silloin vaikka ajoi mitä nopeutta, aina menivät kaikki ohitse....
Non est ad astra mollis e Terris

nuukkeli

Lainaus käyttäjältä: Henuu - 08.08.07 - klo:14:44
Ei nyt ihan kilpailuviettiin tämä liity, mutta on se ohitteluvietti autoissakin. Siis vaikka olisi 40kmph alue ja ajan 45kmph skootterilla, niin autot menee ohi aivan varmasti. Ei voi tyytyä ajamaan skootterin perässä. Mutta sama homma oli meillä joskus aikoinaan kun meillä oli lada ( ;D) alla, silloin vaikka ajoi mitä nopeutta, aina menivät kaikki ohitse....

Tätä tuntuu tapahtuvan yli 60 vauhdissakin kun tuolla kevariskodella ajelee... Vaikka ajais 70 tuntuu jollain kuskeilla olevan pakottava tarve päästä eteen ajaa, eikä aja sitten kuitenkaan lujempaa...  >:(

FrozenCorpse

Kaikilla vastaantulevilla, eteen sattuneilla tai virimopoilijoilla on joku sairas tarve lesota ja leikkiä kovaa mmut nähessään. En varmasti ole ainoa, mutta tuo on naurettavaa.
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "