Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Vespa GTS 300 uudistuu hieman

Aloittaja oskuk, 18.02.19 - klo:18:56

« edellinen - seuraava »

oskuk

Ja mitä meidän kaikkien pikaisesti wanhentuvien? laitteiden jälleenmyyntiarvoon tulee, niin tuo "Uuden GTS 310:n esittely Italiassa järjestetään noin 19. lokakuuta ja sen jälkeen muualla Euroopassa ja muualla maailmassa." voi vaikuttaa hiukan? ;-)

konenikkari

Kannattakin seuraavaksi ostaa vespa super sport 180
niin hinta vaan nousee ja nousee  ;)
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

oskuk


Partanen

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 20.09.24 - klo:12:09Ei kai tämäkään asia nyt näin vakava ole. On maailmassa isompiakin murheita.

Koen velvollisuudeksi kommentoida siinä vaiheessa, kun jutut menee liian hurjiksi. Mun puolesta jokainen saa tehdä omalleen mitä lystää. Ongelma siitä muodostuu siinä vaiheessa, kun ei ymmärrä mitä tekee.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

oskuk

Äärimäisen hurrjaa on ollut! Reikä korkissa! Järkyittävää ja yllättävää ja vallankumouksellista moottoriajoneuvossa! Se vaati ainakin kossupullon tyhjennyksen, avaamatta korkkia! ;-D

oskuk


Partanen

Mitä hourit? Toihan on 125 kuutioinen.  ;D
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

oskuk

#52
Haha, ja vielä puhuu pentele saksaa!

Sanoo tuossa sivulauseessa.
Ja löytyy kuviakin, ja mikä muuttuu ulkonäössä? Ei muu kuin ällöt kromikatkaisin-osastot muuttuvat mustiksi, ja lukee 310.

https://www.facebook.com/groups/33627882709/permalink/10161839806447710/

ja kauppiaalla tekniset tiedot:
https://www.fulland-vespa-store.de/motorroller/vespa-gts-310

Partanen

No aikamoista. En oikein yhtään ymmärrä saksaa, niin jäi huomaamatta sivulause. Onkohan se 310 malli sitten jo 282 kuutoinen?  ;D
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

oskuk

Youtubeen toki saa vaikka suomenkieliset tekstit, mutta kauppiaan teknisissä tiedoissa on vaan tuo 310:

"Präfix Motornummer   MD38M
Motor / Bauart    1-Zylinder, 4-Takt, 4-Ventile, HPE
Hubraum   310 cm³
Leistung   18,4 kW (25 PS) bei 6.500 U/min
Max. Drehmoment   28,9 Nm bei 5.250 U/min"

Coastside

Transcript Löytyy ainakin tuosta josta voi kopsata kääntäjään.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 07.10.24 - klo:22:17Transcript Löytyy ainakin tuosta josta voi kopsata kääntäjään.

Siis näinkö  ;D

Dynamiikkaa ja tehoa parhaimmillaan

Mallivuodelle 2025 uusi 310 HPE -moottori (High Performance Engine) on kaikkien aikojen tehokkain ja ketterä Vespa-moottori. Nestejäähdytteinen 310 cm³:n yksisylinterinen nelitahtimoottori (+11,5 %*), jossa on elektroninen polttoaineen ruiskutus, tuottaa huikeat 18,4 kW / 25 hv (+5,1 %), joka on jo 6500 rpm (-21,2 %* ). Valtava vääntömomentti 28,9 Nm (+11,5 %*) nopeudella 5250 rpm takaa nopean käynnistyksen ja dynaamisen vetovoiman. Vespa GTS Super 310:n huipputehoinen 310-moottori on nimensä mukainen (* = verrattuna edelliseen GTS 300 HPE -moottoriin).
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

oskuk

Sama moottori MP3-mallissa, otetaan ulos: "26,4 PS / 19,4 kW" josko tuollakaan on mitään käytännön eroa.
https://www.fulland-vespa-store.de/motorroller/piaggio-mp3-310

oskuk


Coastside

Johto ja letkuspagettia on nyt paljon. Muotoilua muotoilun vuoksi.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04