Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Baotian

Aloittaja Kappas Vaan, 01.05.07 - klo:20:03

« edellinen - seuraava »

kaapsu

täytyypi noi venttiilin välykset vilasta ku kerkiää ;D. kaasutin on putsattu ja öljytkin vaihdettu pari kuukautta sitten. kalvo sekä imukaula ovat ehjiä. täytyy sanoa että on mopo tullu tutuksi viimesen kuukauden aikana. mopo iästä ku alkaa olla jo 17 vuotta. kummasti se yhtäkkiä lopetti toiminnan kuukausi sitte. vähän aikaa se lähti polkemalla käyntii mut sitte ei lähteny enää ollenkaa. omituisin seikka on, että viikko sitte se lähti käyntii ja pääsin töihin ja takasin sillä(22km). seuraavana päivänä ei toiminu taas ollenkaan. mutta polkupyörä on keksitty ;D

karkulainen

on se hyvä että on tullut tutuksi ;D
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

kaapsu

vika löydetty. ja täytyy sanoa etten tiedä kumpi on pako ja kumpi imuventtiili, mutta se "alemman" venttiilin välys oli todella suuri. säädin  sen uudestaan ja johan hörähti ku palmun alta käyntiin. nyt pitää vain säätää kaasutin kun vähän röpeltää alku kiihdytyksessä. ja eiku kovaa ajoa ;D

karkulainen

eikös se alempi ole pakoventtiili, hyvä että toimii. niin kuin sanoit: kovaa ajoa ;D
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

kaapsu

vielä kaasarista kysyisin. mikä on ku normaali ilmanputsarilla ei ota kunnolla kierroksia ennen kuin laittaa hieman sormea vastukseksi siihen imuputken päähän. mulla on powerfiltteri normaalisti siinä että se toimii, mutta ku ne äänet on niin ärsyttävän kovat. kaasuttimen kannesta ent.omistaja ottanut tapin pois, mut ei viittis takaskaan laittaa ku kulkee nyt sen sopivan 60-65. myös varin jousi ja rullat vaihdettu

Tomba

#275
En jaksanut kahlata koko ketjua läpi, mutta kysynkin nyt:

Mitä tarkoittaa Baotianeissa nimen perässä oleva sarja, kuten mulla BT50QT-9??
BT on varmaankin Baotian, 50 kuutiotilavuus, mutta noi loput on hepreaa. Monenlaista vaihtoehtoa ainakin on näkynyt ::)
Baotian BT50QT-9 -04 ja Volvo S60 2.5T

openflow

Kaipa ne loppu teksitit on jotain malli/versio numeroita...
Mallien(BT-...) eroja voi tutkailla esitteistä :  http://www.jm-racing.fi/baotian.php

Ei näissä suuria eroja ole.

jalat

Kirjaimet alussa
BT = baotian
ZY = zhongyu
DF = daifo

49 ja 50 merkkaavat varmaan kuutiotilavuutta.

Viimeisestä numerosta en itsekään tiedä. Samoja laitteita nämä hyvin pitkälle ovat :)
tuumaustauko.blogspot.com
Aprilia Atlantic 500 vm.2002

Dionisio

Lainaus käyttäjältä: allu - 09.09.07 - klo:21:53
eli onks kukaan asentanut  tähän stereoita kannataakohan ?
ja jos on normaalit valot päällä niin palako valot kummallakin puolella ? miul vaan toisella ja  sitku laittaa pitkät tai parkit sit palaa kummallakin puolella

Joo eli minä olen asentanut omaan rebeliini (bt49qt-12) rokkikoneet.
Eli vahvistimena toimii tavallinen 2-kanavainen autovahvistin ja kajareina on 2x Sonyn X-Plöd sarjan keskiääni-kajarit, joille on suodettu ns. bassotaajuudet sekä niiden lisäksi yksi diskantti (soft dome). Hiljattain laitoin penkin alle lisäksi popeille oman akun, jotta voi musiikkia soitaa huoletta ilman että mopon oma akku loppuisi. Youtubessa on video popeista: http://www.youtube.com/watch?v=HAS0aiq65oU

Äänenlaatu on huono sillä on kuvattu puhelimen kameralla, todellisuudessa bassotkin kuuluvat paremmin.
Popit ovat videossa kesken, teen kunnollisen päällystyken ja muutenkin parannan poppien ulkonäköä tulevaisuudessa.

ngbee

Erittäin hyvä linkki, en tiedä onko ollut jo aiemmin täällä esillä, mutta olis varmaan hyvä pitää tämä harrastajien saatavilla.
Itsellä ainakin olis jo ollut tarvetta useampaan kertaan, mutta vasta tuli vastaan.

http://www.manualz.info/Manuals_pdf/BAOTIAN/Baotian_BT50_QT-9_parts_diagram.pdf

jalat

Vähän kun parsi urlia, niin näytti löytyvän muutakin enemmän tai vähemmän tarpeellista:
http://www.manualz.info/Manuals_pdf/BAOTIAN/
tuumaustauko.blogspot.com
Aprilia Atlantic 500 vm.2002

Zorro

http://www.baotianforum.com/index.php

Ruotsissa on näköjään oma Baotian -foorumi.  ;D

rorori

Mitenkä on noitten öljyjen suhteen eli tässäkin ketjussa mainitaan joku öljy mikä sopisi voimansiirtoon mutta kun olen löytänyt monta eri laatua jota on suositeltu.

Soliferin käyttöoppaassa sanotaan että myös voimansiirtoon käy 10W-40 onkohan se ihan oikein? Koneeseen meinasin että laitan 10W-40 mutta onko jokin eri öljy voimansiirtoon?

Lisäksi onko venttiilien välykset 0,08-0,10 sekä pako että imupuolelle sama,siitäkin löysin tässä ketjussa juttua mutta käyttöohjekirja sanoo että imu olisi 0,07 ja pako 0,12 eli mikäköhän on oikein?

Ajokelejä odotellessa vois tehdä täyden huollon.
En koskaan häpeä ottamaani kuvaa vaan häpeän sitä mitä en ole ottanut.

-Timo Niemi 2009-

Zorro

Yksiaste-vaihteistoöljy on toiminut omassa skodessani mainiosti. Se löytyy tästäkin ketjusta , muistaakseni.
http://www.skootterini.com/foorumi/index.php?topic=143.0 venttiili- topic löytyy tuolta.

rorori

Lainaus käyttäjältä: Kappas Vaan - 16.01.09 - klo:16:03
Yksiaste-vaihteistoöljy on toiminut omassa skodessani mainiosti. Se löytyy tästäkin ketjusta , muistaakseni.
http://www.skootterini.com/foorumi/index.php?topic=143.0 venttiili- topic löytyy tuolta.

Voitko suositella jotakin merkkiä /laatua niin ei tarvitsisi etsiskellä niin hirveästi.

Siis oliko tarkoituksesi tuossa  vena asiassa että välys olisi 0,05 niinkuin tuosta linkistä aukeavassa kohdassa luki.
En koskaan häpeä ottamaani kuvaa vaan häpeän sitä mitä en ole ottanut.

-Timo Niemi 2009-