Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Downtown 300i

Aloittaja mopoilija, 01.08.10 - klo:20:39

« edellinen - seuraava »

oskuk

Mun on pitänyt Like200:n penkkiä vähän vuolla, jotta istumaasento olisi vähän ilmavampi, mutta katsotaan josko tänä kesänä..

r2

Lainaus käyttäjältä: Kymcomies - 19.04.13 - klo:14:41
Omaa kokemusta on  X8:sta, Runnerista, Vespasta, Peoplesta, Leadista, Elystarista, T-maxista, DT:stä ja Sateliksesta. Todella isot sohvat on jäänyt koeajamatta (kuten Burgman, Silverwing ja Gileran 800:nen). Omasta mielestäni polvikulma nousee aika ylös niissä makseissa, joita olen koeajannut, kun taas Vespan oloisissa vehkeissä polvikulma on parempi, mutta ajoasento on muuten turhankin ryhdikäs.... Toisaalta jos ajelee pääsääntöisesti alle tunnin sinttejä, niin piruako sillä on väliä, millainen ajoasento on? 
Mutta jos aikoo ajaa niitä stinttejä päivässä 5-10, sitten on. Ja ajatus on ostaa (eikun siis vaan katsella) sellainen peli jolla ajetaan sitten seuraavat kymmenen vuotta, kun ei huvittaisi joka kevät vaihtaa pelkästään sen takia että ei ollutkaan hyvä.
Nimimerkillä "sama työnantaja 15 vuotta ja sama muija jo kohta kaksikymmentä vuotta, huolella valittuja molemmat"
Suzuki gt 380-Honda Four 750-Baotian Chica Fresh-Peugeot Elystar TSDI-Aprilia Atlantic 250-Honda SW-T400-Suzuki V-Strom 650... ja nyt olen Peugeot Vivacityn mekaanikko

HiTec

Lainaus käyttäjältä: r2 - 19.04.13 - klo:20:23
Ja ajatus on ostaa (eikun siis vaan katsella) sellainen peli jolla ajetaan sitten seuraavat kymmenen vuotta, kun ei huvittaisi joka kevät vaihtaa pelkästään sen takia että ei ollutkaan hyvä.
Nimimerkillä "sama työnantaja 15 vuotta ja sama muija jo kohta kaksikymmentä vuotta, huolella valittuja molemmat"

Siinähän ajattelet ;D Samoin aatoksin sitä on itsekin tuon tuhannen kertaa autoa, prätkää, asuntoa... jotta tässä on ja pysyy piiiitkään, mutta toisin vain on aina käynyt. No nyt on 2010 duunattu OKT alla, niin kaippa sitä edes jokusen vuoden tulee tässä kämpättyä, mutta autoista en enää uskalla luvata yhtään mitään :-X

Nykyinen työnantaja on alle 1v "vanha", edelliset 4v, 3v, 2v... Ja aina on työsuhde katkennut työnantajan YT:iden tms. toimesta, mutta toisaalta ihan hyvä niin sillä jokainen muutos on aina ollut mahdollisuus entistä parempaan. Ja nykyinen työnantaja vieläpä itse ehdotti jotta joskos tulisit meille töihin :o Jotta kaikkee sitä tässä... ;)

Vaimoa "harkittiin" 2vko kun jo oli kihlat sormissa, yli 16v sitten. OKT-projektia "harkittiin" 1vko kun jo oli tontista tarjoukset sisällä... Nykyisistä autoista Pököä harkittiin 1pv, Rönö ostettiin siltä seisomalta, joten jos tuota harkinta-aikaa voisi pitää jonain ennusteena, voi olla että nuo kotterot hieman pidempään viihtyvätkin, saa nähdä 8)
Suzuki GSF1250SA GT ABS -08

Lapo

Noniin nyt on sitten Kymco ns. korkattu. Kaikinpuolin mukavan oloinen peli muutaman kilometrin jälkeen. Vaivaton ja helppo käsitellä. Uskon että minusta tuli nyt sitten lopullisesti skootterimies... Mp:t saa jäädä nyt vain muistoihin 8) kunhan nuo ilmat hiukan edes lämpiää alkaakin sitten kilometrejä tulemaan. Hyvää ja turvallista kevättä ja kesää kaikille skootterihemmoille...

Palosella

#109
Tuli tuossa viikonloppuna tehtyä kaupat DT300iistä, 4000km ajettu ja vuosimallia 2010. Tottakai siellä sitten paloi moottorin vikavalo kun menin pyörää hakemaan. Näytöllä luki koodi 33. Pikaisella googletuksella ei oikein mistään löytynyt, mitä koodit tarkoittaa.

http://www.kymcousa.com/owners/onroad/Downtown-200i-Service-Manual.pdf Linkin takaa löytyy eglanniksi kirjoitettu DT200iin korjauskirja, missä löytyy lopusta vikakoodit. Koodit ja muutenkin huoltotoimenpiteet on suurinpiirtein samat kun 300iissä. Todella kätevä pdf! Mun tapauksessa koodi 33 tarkoittaa siis polttoainesuutinta.

Toivottavasti ei enää uudestaan tule moottorivaloa mittariin nollauksen jälkeen. Edellisellä omistajalla oli akku päässyt tyhjäksi kun penkki oli jäänyt hieman auki=valo päällä kokoajan satulakotelossa. Liekö sen takia sytyttänyt sitten moottorivalon, no one knows  ::)

Edit: Jos joku muu sattuu tarttemaan niin multa löytyy sitten huoltomanuaali kyseiseen skodeen eli siis Kymcon huoltojen käytössä oleva tiedostopaketti, jossa on n.20 pdf tiedostoa jotka kertoo miten katteet saa ehjänä irti, vianhakua yms. yms.! Elikkä service manual/workshop manual niinkun se englanniksi sanotaan. 

yari67

#110
Sama täällä kaupat tuli tehtyä 2012 mallin DT:stä, oli vain 1550 km ajettu, ei uutta häpeä. Vaikuttaa soivalta peliltä, ahdas ehkä mutta menettelee. Kulkee kuin juna. Alun perin piti ostaa bemari mutta ostin talvella kelkan ja traktorin ja nyt skoden ja rahaa meni saman verran kuin pelkkään bemariin olisi mennyt joten piti miettiä uusiksi hankintoja.
Onko kukaan laittanut tuollaista tuulilasia kun en haluaisi korkeaa lasia, en tykkää ajaa pleksin läpi. On tuulitunnelissa muka muotoiltu, onko mielipiteitä
http://www.accessorimotostore.com/index.php?main_page=product_info&cPath=87_1651_2877_2888&products_id=13715
Yamaha TMax 2011
Piaggio NRG 2005
Kymco MXU 50
Derbi Senda 50
Honda monkey Z50J
ex Piaggio Zip-1997
ex Kymco Downtown 300i-2012
ex Kymco People S 250i -2010
Ex Kymco People S 200
Ex Kymco Agility 50

rele50

Hommasitko yari67 tuulilasin?

yari67

vähän viivellä tulee vastaus ei ole tullut lueskeltua foorumia kun on ajettu skodella 4000km tänäkesänä 8) en hommannut lasia kaverilta sain lipan lasin päälle se vie hyvin ilmavirran yli lasin ei tartte muuta. komea se ei ole mutta mua ei haittaa pääasia että toimii.
Yamaha TMax 2011
Piaggio NRG 2005
Kymco MXU 50
Derbi Senda 50
Honda monkey Z50J
ex Piaggio Zip-1997
ex Kymco Downtown 300i-2012
ex Kymco People S 250i -2010
Ex Kymco People S 200
Ex Kymco Agility 50