Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco herää talviuniltaan

Aloittaja Kymcomies, 30.04.14 - klo:13:05

« edellinen - seuraava »

Kymcomies

Tulevana viikonloppuna pitäisi ottaa Dt ajoon. Ensimmäinen viikko menee sitten vanhoilla suodattamilla ja öljyillä rullatessa, kunnes vuosihuolto koittaa. Kilsoja tuli viime vuonna niin vähän, että huolto on aiheellista hoitaa alta pois vain oman mielenrauhan takia. Tässä alkaa vaan itse olla vähän huolestunut siitä,  että joka vuosi mopokausi alkaa hiukan myöhemmin ja loppuu vähän aikaisemmin.  Tämän lisäksi uudesta pyörästä haaveilu on ollut kohdallani varsin vähäistä, kun vertaa viime vuosia, jolloin motopalstaa tuli selattua harva se päivä! Lieneekö siis mopokuume kohdallani hellittämässä? Onneksi minulla on yksi kaveri, jonka mopokuumeen sivuvaikukset pitävät minut vielä jollakinlailla tässä hommassa kiinni. Saas nähdä nouseeko mopokuume uudestaan, kun tarkoituksena on kaverin kanssa mennä koeajamaan Hondan NC700:sta.

Kymcomies

Kävi vaan mielessä, että onko muillakin käynyt samalla tavalla moto-/mopokuumeen kanssa. Ainakin nykyisen palstalle kirjoitteluaktiivisuuden perusteella voisi tällaisen päätelmän tehdä....

Ei muuta kuin hyviä kilsoja kaikille!  :D

oskuk

Se on kuin kevätlunssa, kume laskee ja nousee sahaavasti. Mulla on kaveri joka sanoi ettei taida ottaa skootteriaan käyttöön ollenkaan, ei vaan kiinnosta, ja vaihtoi sen tiseen, sama laulu seuraavana kevänä, mutta vaihtoi kuitenkin johonkin olikos 70-80 kuutioiseen Hondaan moponsa...ja taas viime keväänä, jolloin vaihtoi satapiikkiin. Sanoin jo että tulee kalliiksi sun totaaliset kyllästymiset. ;-)

r2

Lainaus käyttäjältä: Kymcomies - 30.04.14 - klo:13:05
mopokausi alkaa hiukan myöhemmin ja loppuu vähän aikaisemmin.

Mulla on jo yli 1000 kilsaa ajettu tänä kautena, ei siis huolta kuumeen hellittämisestä ainakaan vielä.  ;D
Suzuki gt 380-Honda Four 750-Baotian Chica Fresh-Peugeot Elystar TSDI-Aprilia Atlantic 250-Honda SW-T400-Suzuki V-Strom 650... ja nyt olen Peugeot Vivacityn mekaanikko

GTS300SS

Höh - tänävuonnahan kausi alkoi tavallistakin aikaisemmin eli peräti 8.3. No, olihan tuossa välissä joku päivä ilman ajoakin mutta kesää kohti tahti kiristyy. Ja mullahan ei juurikaan tule huviajoa vaan Vespa palvelee kauppareissut ja työmatkat. Sitten kesälämpöisillä voi olla joku naatiskelu cruisekin.  :P 


Kymco

Pääsiäisenä alkoi ja reilu paritonnia pöristelty Downtownilla, 55 000km tuli mittariin :)
Katsotaan mitä uus peli tuo tullessaan ;)
Nii, ja kymcoon löytyy sitte tarvikkeita ja vinkkejä, jos joku kaipaa!!!
Kymco Visa R50
Yamaha Majesty 400