Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kävin koeajolla - Aprilia Atlantic 250

Aloittaja r2, 10.05.13 - klo:18:38

« edellinen - seuraava »

InsOmnia

Eli tuli turhaan höttyiltyä? :o ;D
Mutta siihen matkailuautoon voi takaosaan rakentaa semmoisen skootterin kuljetus/ropaamis osaston. Joten unelmahan vain siirtyi. ::)


HiTec

Suzuki GSF1250SA GT ABS -08

r2

Takaisin aiheeseen taas:
5000 kilomeetriä on nyt huristeltu tänä kesänä. Yksin olen ajellut noista kilsoista ehkä 3000, rouvan kera loput. Hämmästyttävän hyvin tuolla ajaa myös kaksipäällä matka-ajoa. Viime lauantaina käytiin 300km ostosreissu Tuuriin ja heti sunnuntaina 200km kyläreissu. Matkavauhtina 80 km/h ja ajoittain 100. Eihän se raketti enää noissa nopeuksissa ole mutta kyllä tarvittaessa rekastakin ohi pääsee. Tavaratila ei vaan riitä millään kahden aikuisen ajokamppeille ja kypärille. Rouvan takki on pakko kuljettaa kaupassa mukana kun se ei mahdu penkin alle saati takaboksiin kun kypärät on niissä. Ja takki on kokoa 36, eli ei mikään lainapeite. Termari ja pullapussi sentään mahtuu vielä mukaan.

Kävin illalla hakemassa Motonetistä öljyt ja suodattimen, vaihdan ne heti kun seuraava sateinen ilta koittaa. Täytyy samalla mitata ja tarkastaa hihna ja liukupalat vaikkei mitään luistoa ole havaittu tai kolinaa kuulunut.
Suzuki gt 380-Honda Four 750-Baotian Chica Fresh-Peugeot Elystar TSDI-Aprilia Atlantic 250-Honda SW-T400-Suzuki V-Strom 650... ja nyt olen Peugeot Vivacityn mekaanikko

Eki-58

Lainaus käyttäjältä: mesemies49 - 24.05.13 - klo:14:36
No jaa mulla Aprillia Atlantig 300I vm.2011,kyllä ohitukset onnistuu todella hyvin.Nyt vaan aika joutavana kun vaimo ei pysty ihmeemmin olee kyydissä aj.3600km.Voisin sen vaihtaa halvempaan 200-250cm"Aprillia tai Piaccio skootteriin.

Mitäs vaimo siitä tykkää, että vaihdat sen johonkin skootteriin?