Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Vaihdoin vakuutusyhtiötä -> POP vakuutus

Aloittaja Partanen, 25.03.13 - klo:14:21

« edellinen - seuraava »

Kymconisti

Mulle POP vakuutus teki tarjouksen Kymco DT liikenne/täyskasko 395e ja Citroen C2 723e vuosi,eli IF:iin verrattuna alennusta 270e.Taidan vaihtaa.
Musta Citroen ja valkoinen Kymco

geeteeässä

Lainaus käyttäjältä: geeteeässä - 20.05.13 - klo:21:51
Kävin tänään tekemässä vakuutuspaperit Vespa 300 GTS:lle liikenne- ja kaskovakuutukset, seisonta-ajallisena, ajoa vuodessa 5 kk laskentaperusteena. Liikennevakuutuksessa bonusta 30%, maksettavaa n. 318 euroa, kasko 70% bonusta ja vakuutusturva normit + oikeusturva ja autopalvelu, hintaa vuodessa n. 210 euroa (200 euron omavastuu). Yhteensä siis 528 euroa LähiTapiolassa. Huomenna olen sattumoisin menossa IF:iin kutsuttuna, koska haluavat tehdä tarjousta. Katsotaan, tuleeko parempaa tarjousta.
Nonniin! Kävin tänään IF:ssä kuuntelemassa vakuutusevankeliumia ja edellisessä postauksessani olleilla ehdoilla seisonta-ajallinen (5 kk ajoa) liikenne+kasko GTS:lle on 346 e/vuosi. Siinä on tosin järjestöetua, keskittämis ym. etuja. Primaverankin liikennevakuutus putoaisi em. seisonnalla alle puoleen, eli 115 e/v. Pyörävakuutuksissa oli suurin heitto. Koti-, autot ja henkivakuutuksetkin oli vähän halvempia, mutta kaikenkaikkiaan vakuutusyhtiön vaihto olisi meidän perheelle 500 euroa vuodessa edullisempaa. Taitaapa käydä niin, että money talks.
Vespat -73 Primavera ja 300 GTS Super -10, punaisia tottakai

JakeS

Lainaus käyttäjältä: geeteeässä - 21.05.13 - klo:22:11
Lainaus käyttäjältä: geeteeässä - 20.05.13 - klo:21:51
Kävin tänään tekemässä vakuutuspaperit Vespa 300 GTS:lle liikenne- ja kaskovakuutukset, seisonta-ajallisena, ajoa vuodessa 5 kk laskentaperusteena. Liikennevakuutuksessa bonusta 30%, maksettavaa n. 318 euroa, kasko 70% bonusta ja vakuutusturva normit + oikeusturva ja autopalvelu, hintaa vuodessa n. 210 euroa (200 euron omavastuu). Yhteensä siis 528 euroa LähiTapiolassa. Huomenna olen sattumoisin menossa IF:iin kutsuttuna, koska haluavat tehdä tarjousta. Katsotaan, tuleeko parempaa tarjousta.
Nonniin! Kävin tänään IF:ssä kuuntelemassa vakuutusevankeliumia ja edellisessä postauksessani olleilla ehdoilla seisonta-ajallinen (5 kk ajoa) liikenne+kasko GTS:lle on 346 e/vuosi. Siinä on tosin järjestöetua, keskittämis ym. etuja. Primaverankin liikennevakuutus putoaisi em. seisonnalla alle puoleen, eli 115 e/v. Pyörävakuutuksissa oli suurin heitto. Koti-, autot ja henkivakuutuksetkin oli vähän halvempia, mutta kaikenkaikkiaan vakuutusyhtiön vaihto olisi meidän perheelle 500 euroa vuodessa edullisempaa. Taitaapa käydä niin, että money talks.
Vähän ot, mutta pakko kysyä mikä henkivakuutus?  Mulla on kanssa semmoinen hankittu perheen turvaksi jos jotakin käy ja omasta mielestä törkeän kallis ja vaikka tähän saakka hengissä pysyny niin ne roikaleet nostaa hintaa joka vuosi.....
Kotarilla mennään....
Mv Agusta brutale dragster rr

juza

Nyt vajaan vuoden kokemuksella voin kertoa:

-laite kun laite, hinta on halpa
-asiakaspalvelu toimii ok, mutta hidasta. Sovitut asiat tapahtuvat
-netin kautta laitettuihin viesteihin vastaamiseen on viikon viive
-puhelimella saa nykypäivänä muihin verraten nopeasti yhteyden, noin viisi minuuttia jonoa
-viimeisin kokemus, jos myyt ajoneuvon niin liikenne tai kasko vakuutus ei katkea automaattisesti, uutta laskua vaan tulee. Omistajan vaihtuessa ei tiedot päivity poppiin trafista automaattisesti toisin kuin muissa yhtiöissä.

Partanen

Kai niillä on vähän jonoa, kun myymäni autokaan ei ole vielä kadonnut vakuutuskansiosta. Aattelin, etten maksa uuden auton vakuutuslaskua, ennenkuin hyvittävät vanhasta autosta maksetut rahat. Katellaan miten käy.

Olen silti edelleen tyytyväinen asiakas. Asiakaspalvelu on helppo tavoittaa, ja lisäksi erittäin mukava asioida heidän kanssaan.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Daywalker-75

Lainaus käyttäjältä: Partanen - 05.08.13 - klo:22:07
Kai niillä on vähän jonoa, kun myymäni autokaan ei ole vielä kadonnut vakuutuskansiosta. Aattelin, etten maksa uuden auton vakuutuslaskua, ennenkuin hyvittävät vanhasta autosta maksetut rahat. Katellaan miten käy.

Olen silti edelleen tyytyväinen asiakas. Asiakaspalvelu on helppo tavoittaa, ja lisäksi erittäin mukava asioida heidän kanssaan.
Minä kun olen kikkaillut mopojen kanssa, niin popista huomasin sen, että myynnin yhteydessä ja uuden ostaessa, uuden mopon lasku tulee ajallaan, mutta palautus viiveellä. Postissa tuli sitten ajallaan kirje, jossa oli palautuskirje (tilinumeroa, yms. varten), mutta onnistui maililla tilitietojen lähetys. Nyt tuli mystinen 0.10€ lasku, en tiedä mistä moposta, mutta ajattelin kuitata selvittämättä.

Eli siis vajaa vuosi olen käyttänyt poppia ja ollut tyytyväinen.
Ikävästi tämä sanottu, mutta odotan jonkun kolaroivan(toivottavasti ei henkilövahinkoja)
ja sitten kuulevan miten yhtiö toimii.
Kesää odotellessa..
"Pääsispä jo korjaamaan sitä kinkkiä"

Partanen

Muistaakseni omat kokemukseni tähän ketjuun kirjoitin, ja aineelliset vahingot korvattiin tilanne huomioon ottaen kohtuullisesti. Omat henkilövahingot sain hoidattaa missä tahansa lääkärissä. Ei siis valittamista siitäkään.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Wanhapappa

Lainaus käyttäjältä: Partanen - 05.08.13 - klo:23:54
Muistaakseni omat kokemukseni tähän ketjuun kirjoitin, ja aineelliset vahingot korvattiin tilanne huomioon ottaen kohtuullisesti. Omat henkilövahingot sain hoidattaa missä tahansa lääkärissä. Ei siis valittamista siitäkään.

Tuossa kun vaihdoin Vespani Pösö Satelis viissataseen, googlettelin eri vakuutusyhtiöitä, myös Poppia huomasin, että Popilta puuttuu yksi olennainen osa vakuutuksista, lunastusturva. Ymmärrän asian niin, että jos vetäiset pyöräsi kaheikkoon, yhtiö ei lunastaisi pyörää? Partanen, sulle kun sattui tuo mälli, oliko yhtiösi silloin POP ja lunastettiinko pyöräsi? Meinaan, jos lunastettiin, otan myös tuon yhtiön itselleni, Pösön kohdalla se meinaa n. 200€ halvempaa vuosimaksua nykyiseen, eli Pohjolaan verrattuna. Kiitos, jos vastaat.

juza

En ainakaan mä ole pitänyt kun osakaskon. Eli ei vakuutuksesta saa mitään jos kaatuu.

Partanen

Mun skootterin lunastivat, mutta se oli eläintörmäystapaus. Kyllä ne kaskonkin kautta korvannee käyvän arvon mukaan. Ns. lunastusturvat korvaavat suuremman summan kuin käypä arvo, mutta onhan se vakuutuskin kalliimpi.

Pop:in asiakaspalvelussa vastaavat kyllä nopeasti puhelimeen, jos on ollut jotain kysyttävää.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Wanhapappa

Lainaus käyttäjältä: Partanen - 13.08.13 - klo:13:36
Mun skootterin lunastivat, mutta se oli eläintörmäystapaus. Kyllä ne kaskonkin kautta korvannee käyvän arvon mukaan. Ns. lunastusturvat korvaavat suuremman summan kuin käypä arvo, mutta onhan se vakuutuskin kalliimpi.

Pop:in asiakaspalvelussa vastaavat kyllä nopeasti puhelimeen, jos on ollut jotain kysyttävää.

Uudessa viissatasessa Pösössäni on nyt POP vakuutus. Yllätys yllätys, hieman halvempana, kuin Vespassani...

kalevi

Kyllä ihmetellä täytyy näitä Pop vakuutuksen hintoja:

Yamaha DT-2010 pelkkä liikennevakuutus Iffillä 235e/v
Samaan mopoon osakasko Pop vakuutukselta  183e/v

Baotian-2010 pelkkä liikennevakuutus Iffillä 220e/v
Sama vakuutus Pop vakuutukselta  151/v

Pakko nämä oli tuonne laittaa. Toivottavasti mitää ei satu, tuolta saa varmaan korvauksia sitte odotella kauankin.
-Solifer XTR Export
-2X EX Baotian Milan Sport Bt49-Qt9d
-EX Baotian Bt49-Qt12 Rebel-

Partanen

Lainaus käyttäjältä: kalevi - 14.11.13 - klo:19:14
... tuolta saa varmaan korvauksia sitte odotella kauankin.

Mistä niin päättelit?
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Jonttula

Itselläni nykyään kaikki vakuutukset pop vakuutuksessa. Pari töppiä on heillä käynyt, mutta ei mitään ihmeellisempää. Vaihdoin mopon poppiin ifistä koska sieltä oli 180e vuodessa osakaskolla, ifissä enemmän pelkkä liikennevakuutus. Kysyin vielä soitteassani että katkeehan tämä nyt ifistä. Sanoivat että menee sieltä automaattisesti poikki, ei mennyt. Onneks ifin akka näki koneelta milloin on vakuutus alkanut popissa eikä laskuttanut päivistä jolloina oli kaksi vakuutusta päällekkäin. Sama autoni ajettiin kasaan ja olin juuri kerennyt maksamaan seuraavan erän vakuutuksista. Asiakaspalvelia otti tilinro:n jne.. mutta mitään ei kuulunut. Uudestaan soittaessani sanoi akka että ei ole edes laitettu maksuun. No se hoitui sitten tällä puhelulla ja rahat tuli.

Hinta entisiin yhtiöihin on niin paljon edullisempi että nämä sallittakoon. Autossanikin täyskasko 777e vuosi, ifissä vastaava olisi ollu 1800e vuosi. Kevariskootterini täyskaskolla 480e vuosi. Ifissä oli 920e vuosi. Eipä ole tarvinnut miettiä missä vakuutukset tulee olemaan.

mesemies49

No jaa kun täällä niin POP vakuutuksen hintoja kehutaan kerron oman kokemukseni n.puolivuotta sitten tarkistutin vakuutukseni.

Auto MB. POP vakuutukseen kaskon kanssa olikohan n.150€ halvempi
Asuntovaunu jäi IF
Talo/kotivakuutus jäi IF
Skootteri Aprillia Atlantic IF
Peräkärri IF
Nyt tää Piaggio 125 Ifissä halvempi (tein vertailun netissä)
Eli muut vakuutukset oli hiukan halvempia Ifissä tai noin sama hinta.