Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

peugeot speedfight

Aloittaja plasmax, 03.07.13 - klo:01:50

« edellinen - seuraava »

plasmax

elikkä alotetaa iha uus topicci lähtökohtana et ois syytä alkaa peugeotti toimimaan kyseessä on vanha vuoden 1999 peugeot speedfight tehty nyt kohtalainen urakka jo mäntävaihdettu laakerit stefat tulppa kaasari/ryyppy ja luonnollisesti myös tiipparit silti skootteriin jäänyt vika joka oli jo remonttia alotellessa elikkä kaasusta viiminen puolisenttiä ja mopo hyytyy vähän helppaa kaasusta ja taas kiertää kaasarissa normaali 50 suutin tähän mennessä yritetty säätää kaasarin säätöjä tuloksetta kohtaa ei vaan löydy jossa mopo toimisi putken tukkosuus pois laskettu jo ei kauheesti vaihtoehtoja jää kyllä jäljelle missä se vika piilee mut jos joku osais kertoa ni kiva olis tarttis koko mopoa uusia oma epäilys on tällähetkellä ettei tuo pääsuutin riitä vaikkakin vakio koko onkin vai onko vika sähköpuolella jos on niin missä tarkalleen
ja ennen kun joku kysyy mitä virejä paikalla ni kerrottakoon ettei mitään no okei varin prikka otettu pois edellisen omistajan aikoina mut ei muuta

EDIT:

sit toinen juttu mistä saa cdi pokseja tilattua edukkaimmin tässä tällänen jyhkeämpi malli aci 100.01 magnetimarelli ?

lemmu

Aikasta piän on pääsuutin, tukehtusko tuo liika ilmaan? Vakio 50cc pösön pääsuuttimien koot vaihtelee 48-78 välillä, et siltä väliltä vois soppeli löytyä :)
Never Ride Faster Than Your Guardian Angel Can Fly!

Samppa

- Magneeton kiila irronnut.
- Kampuran stefa(-t) vuotaa(-vat) tai irronnut.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Samppa

Joko olet vaihtanut CDI:n?

Mietin sitä tulpan jatkuvaa rikkoutumista. Sitä aiheuttaa tyypillisesti liian laiha seos / vanhat bensat.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

plasmax

no joo kaitpa sitä vähän voi jatkaa sitte lukekoo ken kykenee :D eli siis tuon kesän aikana säädin tota fight ykköstä josta tuli lopulta lohkolle kilometrit täyteen sylinterin kaikki 4 pulttia repes sisään päin lohkoon hoho pitänee sanoo et kuuluu asiaan :D mutta sitte siihe asiaan ostin 2008 varaosiks tohon ja sellane ongelma vastassa ettei lähe käymään bensa hana on uus joka toimii niiku pitääki kaasari o putsattu useempaa kertaan mäntä on vaihhettu läpät on kiinne ja ehjät kipinän antaa komeesti muttei vaan lähe käymään ainut millä käynnistyy on että suoraan sylinteriin bensaa päällisinpuolin katsottuna stefatkin on kunnossa ehdotuksia ? tämähä o iha erilaine vekoti ku edelline jotai katin ylimääräsii letkui :D mihis toi etukatteen alle menevä letku tulee vai tuleeko mihinkään ? toinenhan tulee pakoputkeen

Samppa

Se, että motti käynnistyy, kun ruuttaat suoraan bensaa sisään tulpanreiästä tarkoittaa, että motti ei saa bensaa. Eli se vika varmasti löytyy joko kaasarista, polttoaineletkuista, hanasta tai tankista. Kannattaaa myös pohtia, voisiko alipaine olla riittämätön eli tsekkauslistalle kaikki liitokset ml.kampuran stefat.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

konenikkari

Aikas usein, kun aivan kaikki näyttää olevan kunnossa mutta,
mopo ei ollenkaan käynnisty on syynä imuläpät.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Samppa

Kyllä. Näitä läppävikaisia on nähty. Tsekkaa että läpät eivä raota. Jos ovat metalliläpät, niin jopa pienet määrät ruostetta saattavat vaikuttaa virtauksiin.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

plasmax

Kampi oli ainaki iha silminnähden kiero :S Otti jopa lohkon reunoihin kiinne nyt se on vaihdettu ja tutkimiset odottaa motivaatiota kyl se siittä viel kevväämmällä :D
Tä ei tähä ketjuu välttis kuulu,mut mainittakoo ny et olis jollekkin helpotusta elämään vai miks sitä ajonestoa täällä sanotaan.Eli toimiva ACI100.01 purkki ja virtalukonympärille tuleva kehys punasen avaimen kiteen kera jos jotaki kiinnostaa -.-

plasmax

Stefoista sen verran,et jos heikossa hapessa ni onko oireena tyhjäkäynnin katoaminen kierrosten puute ja erittäin surkea käynnistyvyys ? Nuo läpät tossa laitoin eikä raota ykskään enää lähtee polkien käymään ku kaasun selälleen ensin laittaa mut jokin pikku juttu mättää viel

Samppa

Lainaus käyttäjältä: plasmax - 18.11.13 - klo:09:58
Stefoista sen verran,et jos heikossa hapessa ni onko oireena tyhjäkäynnin katoaminen kierrosten puute ja erittäin surkea käynnistyvyys ?
Kyllä, kun puhutaan nimen omaan kaksarista. Toki samat oireet löytyvät monesta muustakin viasta (ylipäätänsä se, että seos ei ole syystä tai toisesta oikea mm. imuvuodot).
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

plasmax

#11
Khylkhyl.. Katteli cdi poksia mikä tässä nyt on niin ainuut metkinnät ci741a kumpaas tä mahtaa olla rajottimellista vaiko rajattamatonta mallia 5pinninen kumminkin

plasmax

Rajottamaton oli lopulta kun sai liikenteeseen taas :) Suutin härdelli vuorossa kelejen vuoks jää kierrokset huutelemaan ja ns automaatti kaasu pari astet lämmint ni toimii hyvi mut pari astet pakkast ni jippiaijee

pekpel

Kaipaa kiiruusti jotain ööliä kaasuvaijeri ja kaasukahva..
Ite meinannu lipata kun kaasu hirtti kiinni ja kaasuvaijerikin on katkennu jäätymisen takia..
Apteekista pienehkö ruisku ja siihen sopiva vaikka 0,6mm neula, maksaa yhteensä euron, ainakin munkkivuoren apoteekissa hinta toi oli kun ostin..
Sillä on hyvä ruikata vaikka aseöljyä vaijerin ja kuoren välistä estämään jäätymistä.
Tääkin on vain aspiriinia vaivaan, vähänkin kun pakkanen kiristyypi lisää niin ei mitkään öljyt estä jäätymistä jos vaijerikuoren sisällä on vettä.

Parastahan olis saada vaijerista kaikki vesi pois, eli toinen pää ylös ja toinen pää alas ilman että välissä on mutkia ylöspäin..
Sitte yläpäästä voitelua sisään ja kun alapäästä alkaa öljy tulla ulos niin voi olla jo varmempi ettei vettä ole enää kiusaamassa.
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Coastside

Vaijerin saa ööliin helpostikin niin että purkaa irti molemmista päistään ja yläpäähän sitoo pussin jossa on öljyä ja alapäähän tyhjän jonne se valuu. Voi jättää yöksikin ja pussit irti niin on vedetkin pois.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04