Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Downtown 300i

Aloittaja mopoilija, 01.08.10 - klo:20:39

« edellinen - seuraava »

kaahonen

Lainaus käyttäjältä: kymco 500i - 05.01.12 - klo:08:01
Osta vaan kerralla Kymso 500 nii sovit istuu kunnolla ja jaksaa kuljettaa ;D,väännöt ihan eriluokkaa,jos vielä meinaa jonku kyytiin ottaa.Nettimotossa http://www.nettimoto.com/kymco/xciting/1202359  Kannattaa kysyä ,tai jos haluu uuden niin eihän se ole kuin 2000€ enemmän,kun joutuu kuiteskin vaihtaa vuoden perästä
kun haluu tehokkaammman. ;)

Joo tämä pitää miettiä tarkkaan ennen kuin tekee lopullisen päätöksen. Tuo linkin pyörä herättää vähän epäilyksiä kilsojen suhteen, 450km ja yli neljä vuotta vanha mopo. Oiskohan jotain vikaa... Onko joku käynyt katsomassa ko mopoa tarkemmin?
Ei mopolla mahottomia

Kymco

#31
 :-X
Kymco Visa R50
Yamaha Majesty 400

konenikkari

Painoista tuli mieleen, millainen ajettava on sähköskotu, akkuineen.
Onko kukaan koeajanut noita.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

mesemies49

No jaa vaikka se 300 lähtis sähäkemmin,sitä en tiedä,mut sen tiedän ,että 500:ssa on enemmän vääntöä se jaksaa kulettaa kaksipäällä ja pääsee ohi myös rekoista jne.Toisekseen se 150km/h on todellinen 130km/h.Samoin 500:ssa 170km/h todellinen 150km/h.Toi kulutus sama viekö 3l vai 5l ei meinaa mitään matkamukavuuteen,mut jos ostat torilla käyntiä varten niin voihan ostaa 50-150kuutioisen vielä näppärämpi. ;D ps.no jokainenhan ostaa omaan tarpeeseensa. ;)

kaahonen

Lainaus käyttäjältä: Kymco - 05.01.12 - klo:16:49
Kumpaakin olen ajanut ja DT on kyllä huomattavasti sähäkämpi kiihtyjä 8)
Tuo viissatku painaa jotain 70 kg enempi ja sen kyllä huomaa!
Mut vertailla kannattaa ja varsinkin koe-ajaa. DT on helpompi huoltaa ja ainakin itelle tuo paino haittaa jo melkoisesti tuossa isommassa.
Ja kulutus on DT:ssä huomattavasti pienempi. Ja on huomattavasti tuoreempaa suunnittelua kanssa.
Mittariinsa kelaa mulla 160km/h ja kuluttaa n. 3litraa saalle ;D

Miten pitkä olet?

- Kalle -
Ei mopolla mahottomia

Kymco

#35
 :-X
Kymco Visa R50
Yamaha Majesty 400

kaahonen

Ok, hyviä kommentteja kaikki. Pitää tosiaan päästä jossain kokeilemaan molempia.
Ei mopolla mahottomia

mesemies49

Itse vaan ajellu monenlaisilla moottoripyörillä nytkin vielä tallissa 1200 Bmw,mutta ikää tullu niin haluu tuulen suojaa ja ei aina tarttes pukeutua niin paljon niin kokeilen skootteria.Noitahan ruvennu selailee ennen kuin on kerenny tota kymcoo kokeila niin Gilera Gp 800 siinä olis enemmän vääntöä,olen vaan todennu Mp:llä ajaessa ohituksissa tarvitsee oman turvallisuuden vuoksi.Muuteskin ei tarttes viimisiä nauvuttaa.Ei meillä painoa kauheasti ole 75+60kg.

kales

Kymcoista 500nen on itellä ja hjuva mutta hommaan 650sen burgerin ainoa "oikea" nim.kok.on
Honda GL1800/08,
Kymco Xciting500/05

mesemies49

Kiinnostava peli varmaan toi Suzukikin on,mutta huonoja kokemuksia 2000luvun vaihteen Suzukista oli Intikka ja Marauder virtapuoli johdotukset huonot ja ohuet, käynnistysvaikeuksia varsin kylmänä,ei riittävää virtaa sytytyspuolelle.Ja muinoin oli Rm,joka oli  täysin paska,tuumasin Suzukia ei koskaan meidä taloon,mutta pyöräthän voi muuttua ja samoin mieli ;)

mopoilija

Tuli viime kesänä vaihdettua DT 650 Burgmaniin ja ero on todella iso.
Ei tärise ja voimaa on riittävästi.5000 km tuli ajeltua eikä voi kun kehua.
Skoottereiden kuningas.

mesemies49

Onkohan teillä kenellä kokemusta Gilera Gp 800.Soittelin myyjä liikkeeseen väliraha tuntus todella sopivalta,mutta ei suin päin menis vaihtaa.Ennen ainaskin Gilerat oli todella laadukkaita moottoripyöriä.Minun mielestä ei koskaan Japsi vehkeet ole ei autoissa eikä moottoripyörissä laskettu joteskiin erikoiseksi,joka miehen/pojan vempeleitä,
niinhän tää omistavani Kymcokin samoja itäpyöriä.

kaahonen


Jahas ei täälläkään ole lyöty lukkoon vielä mikä on mahdollinen tuleva merkki/malli. Pitänee käydä messuilla kattoo mitä on tarjolla ja paikallisissa liikkeissä jos on jotain tarjolla mikä kiinnostaa. Kymcoista on vaan kuullut niin paljon hyvää ja itsellä oli kymcon moposkode ja se vaikutti tosi laadukkaalle. Asiat mitkä ratkasee on koko, laatu (?), kulutus ja muut kulut esim. vakuutukset. Niissäkin on tosi paljon eroja eri mallien ja vuosimallien välillä. Jälleenmyyntiarvolla ei ole niin paljon väliä koska aina näillä ostoksilla haukkaa kakkaa joten se siitä. Merkit mitä ollut mielessä on siis kymco, aprillia, yamaha, piaggio... mitäs niitä muita olikaan...
Ei mopolla mahottomia

perttikalevi

Skootterien vertailuihin en osaa sanoa mitään. Kokemusta ei ole kuin Suzuki 125 Epicurosta sekä viime kesänä hankkimastani Kymco Dt:stä. Kymcolla ajoin reilun 2000 km ja se on mielestäni parempi ja mukavampi ajettava kuin Suzuki, toki painivathan ne eri sarjoissa.
Minusta kiihtyvyys ja huippunopeus ovat täysin yliarvostettuja juttuja puhuttaessa skootteroinnista. Skootterilla ajaminen on vain ja ainoastaan itsensä viihdyttämistä, maisemien katselemista ja tuoksujen (sikala lähellä) aistimista. Jarrut sensijaan ovat varsin tärkeät välineet jotta pääsee äkkiä katselemaan mielenkiintoisia maisemia, saattaahan niille löytyä jotain muuta tähdellisempääkin käyttöä, ne toimivat Kymcossa hyvin olen jopa saanut ABSät raksuttamaan ja todennut että kyllä ne tulivat kaupan mukana. Myönnettäköön että onhan se mukava joskus liikennevaloissa lähettää ja jättää autoilijat ihmettelemään että mikä se oli kun siitä katosi (vitsi).
Sitten  kysymys teille enemmän skootteroineille, onko kellään kokemusta tuulilasiin liitettävistä tuulenohjaimista onko niistä mitään  hyötyä?
Kysymys johtuu tunteesta että Kymcon tuulilasi olisi liian matala. Tunne tulee siitä että tuuli pitää melkoista kohinaa kypärän sisällä. Korvatulpilla tietenkin kohina vähenee, mutta aiheuttaja ei muutu miksikään.
Sitten toinen juttu. Onko kukaan rakentanut, tai tehnyt hyviä suunnitelmia kuljettajan selkänojan rakentamiseksi. Täytyisi tietenkin olla sellainen malli joka kaatuu kuskin penkin päälle jotta  matkustaja pääsee paremmin kulkemaan taakse?
Tämä on sellaista mukavaa puuhaa tämä pähkäily näin ajokautta odotellessa

Kymco

#44
 :-X
Kymco Visa R50
Yamaha Majesty 400