Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Mitä hinnaksi?

Aloittaja Mamma, 15.01.21 - klo:18:19

« edellinen - seuraava »

Mamma

Pitäisi päästä eroon 2010 vuoden Kymco agility-skootterista, jolla ajettu 16000km. Seuraavat viat; käynnistyspoljin ei palauta,huono akku,jostain mötikästä, penkinalta johdot irti(ei käynnisty siis),sivukatteissa joku naarmu ja paikkaus popniiteillä,penkinlukko rikki ja vasen peili rikki. Millaista hintaa tällaiselle voisi laittaa,kiitos vastauksista.

tapiovuorent

Ostajaehdokas , joka jotain skoottereista ymmärtää,  ei todennäköisesti siitä satasta enempää maksa.
Noilla tiedoilla , minä en maksaisi enempää.
Kun mopo ei lähde käyntiin , niin korjattavaa ( huonolla tuurilla) voi olla runsaastikin .
Tässä minun mielipiteeni.

Coastside

#2
Koeta laittaa ne johdot kiinni. Voitele polkimen akseli tiputtamalla siihen öljyä. Tarkista että on bensaa. Koeta käyntiin jos on lämmin paikka yrittää. Ajokuntoisella saat enemmän. Tuossa kunnossa satasen peli. Akkuja saa 25 hintaan mutta ensin polkimella käyntiin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Mamma

Minä en osaa yhdistellä johtoja,enkä mitään muutakaan korjaustoimenpiteitä,moottorilaitteisiin :-\ eli olisi toimitettava se korjaamoon ja se varmasti maksaa??Haluan vain päästä eroon,tuosta härpäkkeestä.

Coastside

Saisitko otettua kuvaa niistä johtoista ja ladattua se  aijaa. com
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Missä päin Suomea härpäke sijaitsee.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Mamma

Kiitos coastside,mutta jätän korjaamisen niille,jotka sen osaavat😊tänään juttelin yhden ammattilaisen kanssa,joka sanoi että arvo(tässä kunnossa) jokunen kymppi. Ja on kanta-hämeessä.

Palosella

Nettimoton hintojen perusteella pyynniksi kannattaa laittaa ~satanen jos eroon haluat siitä. Halvin tällä hetkellä 140e. Kilvetönkin vielä

Coastside

Lainaus käyttäjältä: Mamma - 16.01.21 - klo:23:26
Kiitos coastside,mutta jätän korjaamisen niille,jotka sen osaavat😊tänään juttelin yhden ammattilaisen kanssa,joka sanoi että arvo(tässä kunnossa) jokunen kymppi. Ja on kanta-hämeessä.
Niinhän se on parempi. Ajattelin vain että on joku liitin irti, eikä katkottuja johtoja. Siellä kun ei ole mahdollista kytkeä liitintä väärään paikkaan, eikä väärin päin. Venäläisessä raketissa oli osia asennettu väärin päin vaikka se oli vaatinut lekaa.  ;D Mopoissa ei mene lekallakaan.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

joni_k

pyyntihinnaksi saa laittaa vaikka tonnin mutta maksimissaan satasen jos käteen saa niin se on aika hyvä.

Coastside

Oli unohtua. Jos haluaa helpoimmin eroon, on lumien lähdön aika se mopokuumeen levittäjä ja miltei kaikki mopoa muistuttava menee kaupaksi. Kun mopo vielä on keljusti auringon paisteessa kuvattu, niin ettei naarmut erotu, niin se vasta vetää. Auttaa jos sillä voi ajaa, mutta kaikkea ei voi saada. ::)
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04