Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

kypärän säilytys?

Aloittaja nelitahti, 16.06.07 - klo:21:19

« edellinen - seuraava »

nelitahti

kun menette esim.kauppaan  ym.
ja jos potta ei mahdu vaikka penkin alle/boksiin,
niin uskallatteko jättää skootterin päälle vai otatteko mukaan?
mulla tapana raijata matkassa koska jos mun tuurilla joku valopää sen pölliipi  :o
Ã,,kkiäkös tässä kauan menee kun mopolla ajelen...

katiX

Kyllä mäkin pidän aina mukana. En todellakaan uskalla jättää pyörän luo vartioimatta.
Kati

"Mie en tiiä mittään, mie oon maalta ja miull on mopo"

PP

Penkin alla + useinmiten toinen mukana.
Mopolla pääsee.

Samppa

Mukaan tietysti. Kaupunkiin jos jättää skootterin, niin tuntuu joskus että kaikkki viedään mitä irti saadaan ja jos ei irti saada, niin ainakin hajoitetaa.  >:(
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Helmi

Vaikka kypäräni onkin naurettavan näköinen  ;D niin uskon sen kuitenkin kelpaavan jollekin mikäli jätän sen Vespan päälle. Laitan siis penkin alle tai otan mukaani.

Kappas Vaan

Mukaan otan usein vaikka penkin alle se mahtuu myös hyvin.

paajanen

juu kannattaa ottaa mukaan. käytiin kaveriin kaa rippikoulus oli aika pitkä päivä (5h) sanoin ennen ku mentiin sisään et " kannattas ottaa se potta mukaan, tääl asuu paljon pummei" no kaveri ei kuunnelu ja ku päästii ulos nii kypärä ei enää ollu skoden pääl, joten potta mukaan mihin menetkin ;)

tero1969

Miä pidän penkin alla kypärää  ;D Sopii alkaa repiä sieltä niin minä tulen ja no jääköön sanomatta  >:(  >:(  >:(

Spede

Aika usein se kypärä siinä ohjaustangossa roikkuu jos jossain nopeesti käy  ;D Pitäs olla huolellisempi kyllä

Tiina89

jätin kerran ohjaustankoon roikkumaan ja kypärä oli tiputettu asfalttiin kun tulin takaisin.  >:( Nykyään kulkee aina mukana. :P :P

Joona

usein penkin alla tavaraa niin ei mahdu.jos ei voi ottaa mukaan niin laitan hihnan penkinrakoon ja penkki kiinni nii jää väliin kiinni(lukko ei mahdu raosta tulemaan pois,paitsi ehkä jos joku rupeaa tosissaan repimään).
Peugeot Speedfight2

FrozenCorpse

Potta mukaan, jossei boksissa ole kamaa ja haettavana kauheesti tavaraa..
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

Jonna

Ennen roudasin mukana mutta nykyisin mukana kulkee pieni kierrelukko jolla sen saa laitettuu kiinni skootteriin. Sama toimii miehen kanssa moottoripyöräillessä.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Jonna - 09.08.07 - klo:19:58
Sama toimii miehen kanssa moottoripyöräillessä.

Eli mies kytketään kierrelukolla skootteriin ja itse mennään kaupoílle  ;)
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

nelitahti

juu,meillä tuo kiinnitys pitäs tehdä toistepäin  ;)
Ã,,kkiäkös tässä kauan menee kun mopolla ajelen...