Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Voi hävetys

Aloittaja Hillevi, 02.09.07 - klo:18:31

« edellinen - seuraava »

Hillevi

Kerroin ex-ukolle, että hankin skootterin ja sai mut jotenkin nolostumaan :-[

ehkä jos olisin teini niin olis enempi ok, mutta tämänikänen nainen ajamassa sellasella sitten ::) eli 27-vuotias olen

Onko se oikeesti huvittava näky? no voi pahus, kun sai nyt empimään ja itse oon ihan kunnon skootterikärpäsen puremana täällä katselemassa kaikkea skoottereihin liittyvää.

Irkku

Hei! Kuules minä olen 36 ja olen 3vko omistanut tuon oranssin kaunottaren joka tuossa kuvassa komeilee  ;D  Sehän taitaa olla teinipoikien "päiväuni" kun on ihan sportmalli,  en halunnut sitä pelkkää Agilitya.

Minua on jo luultu teinipojaksi kun ajan pillifarkut jalassa, mustat lyhyet turvakengät, musta pilottitakki ja pirukypärä päässä  ;) Eikä minua hävetä yhtään vaan nautin ja olen tyytyväinen skootteristani. Oikeastaan minua naurattaa kun ajan tuolla ja nuoriso miettii että kuka tuo on kun ajaa.

Miehelle kun sanoin asiasta hän mietti hetken ja sanoi että haetaan vaan sulle sellanen,  sain sen oikeastaan lahjaksi häneltä No hän on niitä miehiä jotka kasaavat ja kokoavat kaikkia laitteita eli on niistä itekin kiinnostunut.

jos lähdet aina miettimään että mitä muut ajattelevat niin usko pois teit niin tai näin joku siitä aina vaivaa näkee ja ihmettelee. Suosittelen lämpimästi.

T: Irkku ylpeä skootterin omistaja "täti"  :D

Hillevi

Kiitos Irkku, no nyt ei enää sitten hävetä yhtään jos en olekaan ainut teini-iän reilusti ohittanut  :D

nelitahti

juu, löytyy meitä!minäkin 30v. ja hyvin kehtaa skootterilla huristella  ;D
ei muuta kuin anna mennä vaan!
Ã,,kkiäkös tässä kauan menee kun mopolla ajelen...

Irkku

Piti vielä juuri lisätä se että kun itsekin haeskelin tietoa netistä skoottereista ja löysin tänne ja huomasin että täällä on tosiaan muitakin hieman jo varttuneempia naisia mukana niin päätin rekisteröityä ja hieno on tämä palsta. Asiallisia vastauksia ja neuvoja on vaikka kuinka paljon. Unohtamatta kuitenkin kevennyksiä :)
Hienoa että meitä naisiakin tosiaan on vaikka ei miehissä mitään vikaa ole  ;)

FrozenCorpse

No vaikken tän vanhempi ookaan kun 20v, eikä mopot ois enää muuten niin mun juttu, paitsi kun pelkään kovempia vauhteja ja muutenki. Mopo on se mulle sopivin, vaikkei niin hurjasti kuljekaan.. Ei tossa ole  mitää noloa! On sitä mulleki sanottu, että hanki auto enkä hanki ku ajan tolla..
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

Partanen

Mulla ikää 32, ja moposkootteri tuli hankittua ihan vaan huvin vuoksi. Prätkäkin oli joskus, mutta vakuutukset ja sakot alkoivat tympiä. Sopivalla kelillä ja reitillä on skootterilla mukava kurvailla.

Esimerkkinä kerrottakoon, että näin tuossa juuri eräänä päivänä pari mopoilijaa huristelevan puvut päällä ja läppärilaukut olalla. Moposkootterit on tulleet jäädäkseen.  ;)
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Irkku

Muuten juu ulkomailla skobat on iha eri huudossa kun meillä täällä. Niillä menee liki lapset ja vaarit, perheet kuskaa niillä kauppatavarat sun muut.

Minä meinaan kyllä mennä puolukkaan skootterillani eli levitän osaltani skootterin monikäyttöisyyttä  ;D
Siitä on tullut mulle muutakin kuin huvi juttu!
Kävin jo katsastamassa sopivat metsämaastot mistä saan puolukat, reppu selkään ja menoksi. Aina sinne jokunen litra mahtuu. Sen boxsin kun vielä hankin niin sitte ei mitään ongelmia  ::)

M_Pallo

Törö!

Mä oon 35 ja työmatkoja ajellessa oon kyllä havainnu aikuismopoilijoiden määrän kasvaneen paljon viime aikoina.

Todella kätevä kulkupeli kaupungissa(kin), vielä ku sais autoilijoilta ees jonkunlaista rispektiä! ;)

t. matti

OH2KV

Heips.

Ei hävetä ajella skootterilla, 41- vuotiaana pojankoltiaisena :)
Solifer SM rossimopo, Tunturi ajomopo, muut mopot Datsun 100A ja käyttis Datsun Violet 160J

Kenzy

24 vuotta ja parta kasvaa ;) (HUOM! Profiilin kuva vääristää.) ;) Ei maar, meilläpäin täällä Kanta-Hämeessä ei juuri aikuisiän skootteristeja vielä ole, mutta eivät nuo teinitkään juurikaan jaksa vinoilla, kun huomaavat että avokypärän alta paistaa parta xP
Baotian BT49QT-12 vm. '07

A_sentaja

Minäkin jo 40 ohittanut ja hyvin ilkiää ajella nuorempien seassa, ei se ajelu ole iästä kiinni vaan asenteesta. Anna palaa vaan ja ilkeilijöille pitkät naurut.. ;D
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

Samppa

Minäkin kuuluun kolmekymppisiin ja ajettua on tullut myös kaikennäköisillä muillakin kaksipyöräisillä ja nelipyöräisillä. Moposkootteri on oiva peli ja ennen kaikkea näppärä mm. pysäköintinsä suhteen. Lisäksi vakuutusmaksut on inhimillisiä ja ainakaan minulle se vauhti ei tosiaankaan ole tällaisilla vehkeillä pääasia...  ;D
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

tero1969

No hittolainen ei tässä itsekään ole kuin paria vuotta vaille neljäkymppiä ja ajellaan skootterilla ja toisen vielä ostan tuossa jossain vaiheessa  ;D Ei muuta kipin kapin ostamaan se skootteri kaupasta  8) Osta tarpeeksi hyvä niin ei tarvi olla heti vaihtamassa  ;) Älä vaan kysy mikä olisi hyvä sen päätät sinä  ::)

FrozenCorpse

Antaa niiden autoilijoiden vaa törttöillä, vaikka tehtiin mulleki juuri äsken keskelä risteystä erittäin sopimaton ja vaarallinen ohitus, mutta oma on häpeänsä jos ja kun jotain loukkaavat käytöksellään. Ei tarvii hävetä yhtää jos on vanhempi ja mopoilee..
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "