Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Poistakaa

Aloittaja aerox2012, 18.08.16 - klo:18:47

« edellinen - seuraava »

aerox2012

.

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: aerox2012 - 18.08.16 - klo:18:47
Aerox 2012 olen nyt laittanut technigasin next-R.n 4 gramma rullat ja 15% vahvemmat kytkinjouset ja maksimit hipoo siinä 60.ssä mutta voisi kyllä viellä vähän kovempaa mennä joten mitäs seuraavaksi budjetti liikkuu 200 euron kohdilla enkä mielellään sylinteriä isompaan vaihtaisi

Su silmklasis taitta.
Katsot sitä nopeusviisaria väärästä suunnasta.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

aerox2012

Valitettavasti en taida katsoa ihmetellyt kyllä miten vain kulkee sen 60 en tiedä onko putki vaan liian kehno vai missä mennyt pieleen

konenikkari

#3
Lainaus käyttäjältä: aerox2012 - 18.08.16 - klo:18:58
Valitettavasti en taida katsoa ihmetellyt kyllä miten vain kulkee sen 60 en tiedä onko putki vaan liian kehno vai missä mennyt pieleen

Mitä tarkoitusta varten sen skotun pitäisi lujempaa kulkea.
Nopeampia löytyy aina, pelkällä rahalla.
Jos haaste on liian helppo, valitse mutkaisempi tie.
Ja ole taitavampi ::)
Itse pysyn esim. vaikka koko päivän, jos saan juotavaa,liikennevaloissa, jalkaa maahan koskematta  ::)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

pera8x

ei mopolla mahdottomia. eli jos lisää tehoja mielii enemmänkin, niin isompaa sylinteriä vaan suosiolla. mahtuu budjettiinkin vielä.