Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Yamaha Bws ei ota kierroksia kunnolla

Aloittaja Ankka, 06.03.15 - klo:12:59

« edellinen - seuraava »

Ankka

Niin tosiaan haittaako jos se kaasarin koho on vähäsenkään kallistunut alaspäin (kun kaasaria pitää väärinpäin) vai pitääkö sen olla aivan suorassa linjassa kun sinne kaasariin ei tunnu menevän sitä bensaa?

helkama sc-r

Ei kohoja muotoilla sen mukaan että ne olisivat suorassa kun neula sulkeutuu.
Kohossa on yleensä vako, minne neulan pää laitetaan, mikä vetää neulaa alas kun koho laskeutuu.
Ime bensahanan alipaineletkusta kohokammio täyteen ennen käynnistysyrityksiä.

Ankka

Nonniin elikkäs vika löytyi vihdoin!!  :D Vika oli ollut siinä että neulan päällehänn tulee sellainen (''pidike'', ''sokka''?) Noh...olin laittanut sen aina sinne neulan alle enkä päälle. En kirjotellu tänne sen takia kun halusin varmistua asiasta ja ei oo oireillu sen jälkeen. :) Kiitoksia paljon vastauksista avusta ja tuun kyllä tänne kysymää jatkossaki jos jotai isompaa ongelmaa ilmenee.

pekpel

Hyvä että kuittasit vian..
Kiitos siitä !! :D
Yleensä kun jäävät vian selvittyä, kertomatta mikä oli, syy ja korjaus..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Ankka

Joo olin justiinsa sen takia kirjottelematta että olin 100% varma viasta.  ;)

Ankka

Joo pitkästä aikaa tänneki kirjottelen ja tällä kertaa ei ole vikaa ja ankka toimii hyvin mutta kysyisin että onko 94 pääsuutin liian iso jos viritykset mopossa on Stage 6 proreplica tehari, 40% malossi vp-jousi, 5,0g rullat? kun lähtee kaasuttamaan nii meinaa aluksi vähän röpöttää hetkisen ja sitten lähtee normaalisti ja tiputtaa aavistuksen kierroksia. Nii kanttisko ton talven jälkee alkaa pienentelee suutinta? Ja vakiosuutin koko on 80.

Ankka

Hmmm nyt tuli pieni ongelma ankkaan. Kun painaa kaasua ottaa todella "räväkästi" kierroksia ja sitten tiputtaa ne ja kulkee enää 40-50. Oireilut alko pari päivää ditten ja koko ajan on vaan pahentunut. Kaasarin pitäisi olla kunnossa koska siihen ei ole koskettu pitkään aikaan. Variaattorinkin pitäisi olla kunnossa (hihna, laippa ja kytkin). Voisiko siis olla että esim rullat on kulunu ja nytten se 40% vp-jousi on liian jäykkä tai voisiko olla että tuo minun "teippituning" ilmanputsari ei saa ilmaa? (Ilmanputsarin ympärille kääritty siis teippiä jotta metallikansi pysyisi kiin putsarin päädyssä ja teipattu myös kaasarin puoleinen pää kiini kun raotti sieltä vähän). Ja kyseesä ei ole vakioilmanputsari.