Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Yamaha Jog Tekniikka

Aloittaja teinikassi, 19.07.14 - klo:00:04

« edellinen - seuraava »

teinikassi

Moro, Haluaisin kysyä teiltä että onko Motoforce alu 50cc (yhtä tehokas kuin airsal 50cc?) yamaha jogiin (ilmakone) niin kestävä ja hyvä sylinterisarja? Toimiikohan se vakiokaasarilla joka on 12mm vai pitäisköhän ostaa isompi kaasari esim 17.5mm tai 19mm? Ja meneekö tuohon pyttyyn vakiopytyn kansi? Tekniikkana tällä hetkellä ei ole kuin technigasin tehoputki ja varista vaihdettu (rullat,vastapaine jousi ja kytkinjouset) Kiitos jo etukäteen!


A_sentaja

Pintakaasulla ajaessa molemmat varmaa menettelee, airsal on herkkä leipomaan. Itse kokeillut kahdessa eri mopossa ko
sylkkää ja leiponut, motorforcesta ei kokemusta. Käytän itse korvaavana sylkkänä aina joko malossia tai athenaa... Hintaa on kyllä mutta kestävyyskin sitten eri kuin ns halpasylkässä...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

teinikassi

Juu, kiitos! Tiedätkö että pitäisikö toimia vakiokaasarilla? Mulla oli ennen rms 70cc kiinni ja toimi vakiokaasarilla (82 suutin) ja 82 suutin toimi vakiopytylläkin ja sai jopa vähä liikaakin bensaa, mitä veikkaat toimisikö paremmin 78 tai 76 suuttimella?