Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymko super8 4T Ei käynnisty

Aloittaja FinShoot, 11.07.21 - klo:21:17

« edellinen - seuraava »

FinShoot

Eli hyytyi yhtäkkiä ylämäkeen ajaessa. Ei käynnisty. Kokeiltu et bensaa tulee. Voiko tulppa olla rikki vaikka antaa kipunaa. kipuna tulee muutenkin tulpan reunasta. Vai olisko vika puolassa?

Coastside

Onko puristuksia. Näissä menee joskus karstaa venttiilin väliin. Se korjautuu moottoria pyörittäen.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

FinShoot

Kiitos vastauksestasi :)
Arvostan paljon kun joku kokeneempi jaksaa vastata. Koitan aamulla tuota koneen pyöritysta. Haen uuden tulpan ja päivitän tilannetta. Puristusmittaria tuonne ei taida saada?

FinShoot

kävin ostaa uuden tulpan. Kaveri sanoi, ettei anna sytytystä oikeeseen kohtaan, voiko vika olla puolassa? Mulla on feverin vanha puola, sopiiko sitä koittaa tohon?

Coastside

Ei siitä haittaakaan ole. Periaatteessa ajoituksen karkaaminen on mahdollista. Katso ajoitusmerkit.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

"Puristusmittaria tuonne ei taida saada?"
Saapas, mittaa puristukset.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

FinShoot

Kiitos sulle tosi paljon. En vaihtanut puolaa vaan rassasin konetta käsin kuten neuvoit tekemään. Tein sitä muutaman kerran ja annoin kunnolla bensaa, sitten hörähti ja lähtee uudelleen hyvin.

konenikkari

"Onko puristuksia. Näissä menee joskus karstaa venttiilin väliin. Se korjautuu moottoria pyörittäen"
Kiitokset taitaa kuulua Coastsidelle  :)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

FinShoot

#8
Kiitokset teille molemmille :) Päivitän tähän projektia. Seuraavaksi tulee venttiilien tarkistus, kaasarin putsaus + ilmanputsari. :) Edit. Mittaan ne paineet kun saan mittarin lainaksi. Jatkuu... :)

FinShoot

Hei kaikki.
Menee aiheen ulkopuolelle, mutta miten super 8:sta saa takarenkaan irti. Mitä kaikkee pitää irrottaa?

FinShoot

Taas tarvis apua.

Minkä kokoset ja painoset etuvarin rullat tässä on? Pitäs tilaaa uudet. Sitten kysyisin vielä kokeneilta, että onko järkeä rupee tilaa tähän mitään multivaria?

Mulla on nyt rajoittamaton cdi- kiinni, se vähän piristi, mutta hyytyy mäkiin.

Noi puristukset pitää tarkistaa kun saan mittaria lainaan.
Niin kaasarista vielä sen verran, että minkäkokoinennsuutin tässä on ja minkä kokoista suosittelisitte?

konenikkari

16x13 6g 6kpl on alkuperäisen variaattorin alkuperäiset rullat.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Erkki

Googlaamalla varaosaputkia joku tai jotkut niistä saattavat tarjota myös 6.5 grammaista alkuperäisenä nelitahtiseen. Pisti silmään kun Likeen moisia haeskelin.

tapiovuorent

Vakiopääsuutin  79,80,tai 81. Näillähän ei paljon eroa ole.

FinShoot

iSO KIITOS!
Kaikille vastanneille. Kävipä se, että kotiuduin ajelulta vasta nyt kun kaveri kipasi hakemassa 60 km päästä.
Variaattorin hihna sano ittensä irti :) No koitettiin vaihtaa hihnaa ja onnistuttiin vaitaa, mutta vaihdettiin toki ensin vanha takasin :)
(joku tais huomauttaa, että hihna olis jo pitänny vaihtaa :)

Nyt o vaan samalla odotettava, että saa ne rullat kun ei tajuttu tyhmänä ostaa koko settiä.
Onneksi on käveri ketä jaksoi Lauantai iltana tulla hakee kun ite asuu 200km päässä.

Sit täytyy vaan opetella laittaa se varin koppa kiinni. Kyselen tyhmiä huomenna lisää. Yritän opetella, mutta välillä tuntuu hankalalta.

Kiitos vielä vastanneille.