Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Vakuutusmaksu, yhtiöiden vertailua

Aloittaja Tiina89, 27.04.07 - klo:16:15

« edellinen - seuraava »

Eki

On ok että vaivaudutaan ottamaan selvää näistä vakuutusasioista, mutta muuttuvatko ne sitten niin nopeasti vai mistä johtuu, sillä tuo Fenniankaan hinta ei pidä taulukossa kutiaan vaan on alle 160.00€, muutamalla eurolla, en viitsi kuitenkaan ruveta tarkalleen laskemaan kun ei ole tässä papereita juuri käsillä! Eki
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

pekpel

Joka kuskilla on erihintaiset vakuutukset..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Eki

Lainaus käyttäjältä: pekpel - 13.04.12 - klo:17:28
Joka kuskilla on erihintaiset vakuutukset..
Varmasti monilla onkin, mutta eiköhän pelkän liikennevakuutuksen ottaja monesti pyri halvimpaan mahdolliseen, mikäli ei ole ennestään jo kuten en itsekään muilla vakuutuksilla minkään puljun asiakas. Siksi tuommoinen vertailulista on todella ok, ihmetyttää vaan että kun ei kuitenkaan hinnat käytännössä ja listan kesken pidä ainakaan lähivakuutuksen osalta eikä ehkäpä fenniankaan osalta kutiaan? Eki
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

pekpel

Lainaus käyttäjältä: Eki - 13.04.12 - klo:17:34
Lainaus käyttäjältä: pekpel - 13.04.12 - klo:17:28
Joka kuskilla on erihintaiset vakuutukset..
Varmasti monilla onkin, mutta eiköhän pelkän liikennevakuutuksen ottaja monesti pyri halvimpaan mahdolliseen, mikäli ei ole ennestään jo kuten en itsekään muilla vakuutuksilla minkään puljun asiakas. Siksi tuommoinen vertailulista on todella ok, ihmetyttää vaan että kun ei kuitenkaan hinnat käytännössä ja listan kesken pidä ainakaan lähivakuutuksen osalta eikä ehkäpä fenniankaan osalta kutiaan? Eki

Kylläpä ne pitäis kutinsa, ne hinnat, jos olisit esimerkkikuskin ikäinen ja samanlaisella mopolla ajelisit ja asuisit samalla paikkakunnalla kuin se esimerkkikuski..
Noihan ne muuttaa hintaa ja mielestäni Samppa oli sen tuonut esille siinä jutussa.. Ainakin sen itse ymmärsin näin  :o
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Eki

No kun kysyin että vaikuttaako ikä, skootterihan ei saa vaikuttaa olisi eriarvoisessa asemassa jos joku tietty 50cc olisi kalliimpi vakuutta samassa puotissa kuin joku toinen, ikä näemmä vaikuttaa ihan nuorten ja aikuisten välillä joissakin yhtiöissä, mutta minulle todettiin että kyllä heillä sama hinnoittelu on kaikkialla suomessa!
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

pekpel

Lainaus käyttäjältä: Eki - 13.04.12 - klo:19:23
No kun kysyin että vaikuttaako ikä, skootterihan ei saa vaikuttaa olisi eriarvoisessa asemassa jos joku tietty 50cc olisi kalliimpi vakuutta samassa puotissa kuin joku toinen, ikä näemmä vaikuttaa ihan nuorten ja aikuisten välillä joissakin yhtiöissä, mutta minulle todettiin että kyllä heillä sama hinnoittelu on kaikkialla suomessa!
Kylläpä skootterikin voi vaikuttaa,, Esim.Tapiolassa hintaan vaikuttaa skopan kokonaispaino..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

erpal

Koko vakuutushommassa ei ole mitään epäselvää. Jokainen voi vaikka itse soittaa vakuutusyhtiöt läpi ja kysyä oman vakuutuksensa hinnan. Miksi tähän pitää käyttää 20 nettisivua ? Terveisin ERIK

khaosaming

Lainaus käyttäjältä: erpal - 13.04.12 - klo:19:41
Miksi tähän pitää käyttää 20 nettisivua?
----------------
Jotta ei tarvitsisi soittaa kaikkia vakuutusyhtiöitä läpi. Nettiaikana on ihan luonnollista jakaa tietoa keskustelupalstoilla. Vakuutusyhtiöt saisivat laittaa sivuilleen hinnat rehdisti näkyviin, mutta se olisi heidän kannaltaan huonoa bisnestä.
Four wheels move the body, two wheels move the soul.

pekpel

Lainaus käyttäjältä: erpal - 13.04.12 - klo:19:41
Koko vakuutushommassa ei ole mitään epäselvää. Jokainen voi vaikka itse soittaa vakuutusyhtiöt läpi ja kysyä oman vakuutuksensa hinnan. Miksi tähän pitää käyttää 20 nettisivua ? Terveisin ERIK

Koskapa kyseinen säie on aloitettu vuonna 2007
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

erpal

Siinäpähän sitten vatvotte - ja osittain vääriäkin tietoja. ERIK

pekpel

Lainaus käyttäjältä: erpal - 13.04.12 - klo:20:39
Siinäpähän sitten vatvotte - ja osittain vääriäkin tietoja. ERIK
Näinhän se aina menee, fiiliksillä, kun ei ole henki kyseessä  :)
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Eki

#311
Itse en enempää asiasta vatvo, kiitän taulukonlaittajaa vaikka hintatiedot ovat nyt osin toiset mitä taulukossa on, sen voi jokainen halukas varmistaa käymällä vaikkapa lähivakuutuksen konttorissa! Eki :)
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

pekpel

Lainaus käyttäjältä: Eki - 13.04.12 - klo:21:15
Itse en enempää asiasta vatvo asiasta, kiitän taulukonlaittajaa vaikka hintatiedot ovat nyt osin toiset mitä taulukossa on, sen voi jokainen halukas varmistaa käymällä vaikkapa lähivakuutuksen konttorissa! Eki :)
Etpäs Eki voisi olla asiasta enää oikeammassa, koputus oveen ja nätti kysymys voi säästää jopa rahaa  :)
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

kani

Silläkin on vaikutusta kuka kysyy. Mä oon aina saanut IFiltä ihan älyttömän paljon halvempia hintoja kun muut tai mitkään vertailua. Syytä tähän en tiedä?? Sillon tällöin olen "kilpailuttanut" ja välillä kilpailuttanut oikeasti, hintoja on aina saanu ruuvattua sopiviksi.. Mutta hyvä näin, ainahan vakuutukset maksaa liikaa, varsinkin kun ei itse turaa vaan maksaa muiden juttuja.

rele50

Lainaus käyttäjältä: kani - 16.03.12 - klo:17:12
Huh huh. Onpa nousua. Toivottavasti mopoautot laitetaan omaksi vakuutusluokaksi. Voi kyllä olla että sitä saa odottaa kuten väliaikaisen autoveron poistumista..

Kyllä mä eilen näin taas: mopoauto kääntyi ilman vilkkua ja ajovalojakaan ei sateella kannata käyttää. Seurasin huoltoasemalle ja nätisti huomautin asiasta. Nuori pimu korkkareissa nousi kopista puhelin korvalla ja tuumasi"mitä sä vanha äijä sekoilet"....