Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Vakuutusmaksu, yhtiöiden vertailua

Aloittaja Tiina89, 27.04.07 - klo:16:15

« edellinen - seuraava »

Codec

#480
Minun ilmoittamani hinnat on vakuutuskirjasta..

If Liikennevakuutus 124115xxxxx

Kohde   Turva   Omavastuu   Vuosimaksu
KEEWAY AGORA
xx-xxx   Liikennevakuutus         
Vakuutuksen vuosimaksu yhteensä   910,60

Täyskasko 121115xxxxx

Kohde   Turva   Omavastuu   Vuosimaksu
KEEWAY AGORA
xx-xxx   Törmäysturva    200,00    
   Ajoneuvon oikeusturva    Enimmäiskorvausmäärä 8 500,00 e, omavastuu 20% kustannuksista kuitenkin vähintään 200,00 e    
   Rahoitusturva    Vakuutustapahtuman mukainen    
   Varkausturva, Paloturva, Eläinturva ja Ilkivaltaturva    200,00    
   Vastuuturva ulkomaille    500,00    
Vakuutuksen vuosimaksu yhteensä   495,44


tommi

Jahas, tuli sittenkin eteen vakuutusyhtiön vaihto. Otin Tysconin pois rekisteristä ja MTX-2 tilalle, niin siihen maksaakin liikennevakuutus 220 euroa/vuosi. Tysconiin maksoi 170 euroa. Tyscon on vm. 2006 ja MTX-2 on vm. 2009. Kolme vuotta ikäeroa, ja viidelläkympillä nousee vakuutus. Tämä siis LähiTapiolassa.

Pop vakuutus 151e. Eli sinne siis.

User

Säästöpankkivakuutus ,päiv än hinta 151,61 € /vuosi Vivacity 50, 2003, 49 v mieskuski ,maaseudun taajama.

MinäItse

Nyt kun lukee näitä hintoja niin tuli varmaankin tehtyä virhe  :o

Otin omalleni vakuutuksen IFiltä, ja tuo maksoi n. 650 osakaskon kanssa! Pitänee soitella tuonne POPiin jos kerran on paljon halvempi... Mutta IFin puolustukseksi voin sanoa että palvelu oli todella hyvää ja nopeaa!

Ainoa, joka koskee minun skootteriin, on MinäItse.

oskuk

ja voit myös kokeilla sitä laskuria...

PappaSkootteri

Iffin vakuutus kannattaa otta aina netin kautta kun saa alennusta 10%
Dacia Duster 4WD 1,5D
Harley-Davidson Dyna
Vespa LX 50 2T
Vespa PX 150
Vespa Sprint
Piaggio Fly 50 4T
Peugeot Elystar 50 2T

MinäItse

Jees...laskin hinnan POPin nettisivuilla, ja sain 327€ LAAJAN kaskon kanssa (187€ osakaskolla)....eli puolet halvempi kuin IFin OSAkaskolla oleva.  :o
Voin hyvin ymmärtää jos IFillä ei ole paljon mopon omistajia asiakkaana  :D

Ja sanottakoon vielä, että IFillä oli liik.vakuutus+täyskasko reilusti yli 1000€...en voi käsittää
Ainoa, joka koskee minun skootteriin, on MinäItse.

-Zone-

Siihen nimeen se kaikki kätkeytyy.. Jos-vakuutusyhtiö.. Jos olis lottovoittaja, niin voisi valita jos-vakuutuksenkin..

xx851z

No mutta hei, IF-vakuutuksistahan saa K-Plussaa  :)
Keep the shiny side up and the rubber side down!

-Zone-

Yhdenlainen kupla sekin.. Korttien valmistus, koneet, järjestelmän ylläpito, päivitys, jne jne.. Viimekädessä sen kaiken maksaa K-plussaa hehkuttava kuluttaja.

xx851z

Joo, tarkoitus oli olla sarkastinen. Minun ostoillani yksi huolimaton auton tankkaus ylihintaista ABC-bensaa tai lounaan hintaiset pullakahvit ABC:llä tai Motorestissä vievät kuukauden bonukset tai Plussat. Tuollaisen vakuutukset ottaminen veisi Plussapisteet miinukselle loppuelämäksi.
Keep the shiny side up and the rubber side down!

pugt200

No emmä tiiä, saan joka vuosi 500 - 600 euroa takasin bonuksina. Sillä tankkaan 10 kertaa ja ajan 7000 kilometriä. Kolmanneksen vuoden ajoista.
Sent from my Lumia 930 using Tapatalk

xx851z

Lainaus käyttäjältä: pugt200 - 29.07.14 - klo:09:49
No emmä tiiä, saan joka vuosi 500 - 600 euroa takasin bonuksina. Sillä tankkaan 10 kertaa ja ajan 7000 kilometriä. Kolmanneksen vuoden ajoista.
Sent from my Lumia 930 using Tapatalk

Edellisen viestini ydin oli sanat "minun ostoillani". Pirkanmaan osuuskaupassa 500-600 euron vuotuiseen bonukseen täytyy kantaa rahaa osulaan tai sen yhteistyökumppaneille yli 1000€ kuukaudessa. Tämä edellyttää armotonta keskittämistä ja aikamoista kassavirtaa. Minun ostoni S-ryhmästä on noin 200- 300€ kuukaudessa. Ostan jonkin verran ruokaa ja bensaa. Bonus pyörii 3-6€ välillä kuukaudessa ja sen suuruisen rahan saa hävitettyä kalliilla tankkauksella + ylihintaisilla pullakahveilla tai jollain muulla, jos ei ole hinnoista selvillä.

Ostin tänä aamuna tomaatteja, paikallisen Halpa-Hallin hinta oli 99c /kg, viereisen osulan hinta 2.40 eli kahdella-kolmella kilolla olisi mennyt kuukauden bonus :) Noilla hintaeroilla ei 5% bonus paljon paina.

Jokunen vuosi sitten olin ostamassa Topfieldin tallentavaa digiboksia. Prisman/Gigantin hintaero oli niin suuri, että minulta olisi mennyt vuoden bonukset jos olisin ostanut laitteen Prismasta osuuskauppa-aatteen mukaisesti

Jokainen saa minun puolestani ostaa mistä tahtoo, mutta tulipahan avauduttua.
Keep the shiny side up and the rubber side down!

joni_k

Lähitapiolasta pakollinen liikenne vakuutus solifer retroon 155€ ja keeway flash electric 180€.. ihmetyttää Toi hintaero.. kumpikin vm 2012

kani

Eikä siitä kauaa oo kun hinnat oli kymppejä, alle satasen selvästi..

Maksatetaanko mopoautojen tuhoja mopoilijoilla?? :P