Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Hiljainen on kylätie, eli missä luuraavat yli 50-kuutioiset?

Aloittaja bikerpappa, 13.08.07 - klo:07:11

« edellinen - seuraava »

Samppa

Lainaus käyttäjältä: funke - 29.04.08 - klo:20:30
Joo. Nyt paistannu "arska" pari pv. Mukavaa on ollu ajella piagiolla. :D etujarru vähän vinkuu luultavasti jotakin likaa, kun sillon tällön vinkuu? Pitää tarkistaa. Nyt on kyllä populaa liikenteessä. Monia maxeja bongannu ja muitakin 2 pyöräsiä kiitettävästi.
Lukaseppas varuiksi toi:
http://www.skootterini.com/foorumi/index.php?topic=156.0
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

funke

Piaggiolla ajettu 533km. Ja ne jarrut vinkuu, sillon kun niitä "huvittaa"? Eli ei joka pv vaan satunnaisesti. Kaveri sano, että uutuutaan vinkuuvat. Vai huoltoon?

Samppa

Ajelet vaan ja katsot katoaako. Jos ei katoa, sanot huollossa (vai meinaatko tehdä huollot itse).
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

funke

En uskalla tehdä huoltoja itse. Jos jotain vakavampaa sattuu, niin vetoavat siihen, ettet oo huoltannu merkkiliikkeessä. Kävin tänään ajamassa, niin ei ne vingunnu yhtään. Joops, tänään ei sitten ajella enempää :) tokkopa huomennakaan? Jos vkl:na yrittäs :D hyvää vappua kaikille!

FrozenCorpse

Hmm. Moikkaakohan noi maxistit pikkuskoottereille? Pitänee kokeilla seuraavan kerran.
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

funke

Eikö noi motoristit tykkää skoottereista? Sen kuvan sain taas tänään, kun kotiin ajoin. 50:ä ajoin rajoitusten mukaan, niin eikö vaan ainakin puolet enemmän vauhtia ja ohi. Ei siinä mitään, jos haluu ittensä teloa, mut se ohituspaikka oli vaarallinen. Kurviin, jonka jälkeen suojatie ja se satanen lasissa vähintään. Sen jälkeen taas vauhdin pysäytys 50:iin. Vai jotain "poikamaista" näyttöhaluja?

Samppa

Reikäpäitä löytyy niin moottoripyörillä, kuin skoottereillakin ajavista. Yritetään me kuitenkin ajella asiallisesti ja liikennesääntöjä noudattaen.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

funke

Lainaus käyttäjältä: funke - 11.05.08 - klo:22:14
Eikö noi motoristit tykkää skoottereista? Sen kuvan sain taas tänään, kun kotiin ajoin. 50:ä ajoin rajoitusten mukaan, niin eikö vaan ainakin puolet enemmän vauhtia ja ohi. Ei siinä mitään, jos haluu ittensä teloa, mut se ohituspaikka oli vaarallinen. Kurviin, jonka jälkeen suojatie ja se satanen lasissa vähintään. Sen jälkeen taas vauhdin pysäytys 50:iin. Vai jotain "poikamaista" näyttöhaluja?


Siinä kurvissa sattui tänään onnettomuus. Ajoin kotia em. kurviin. Siinä oli poliisit 2 henkilöautoo ja polkupyörä. Hidastin vauhtia, mutta jatkoin välittömästi matkaa. Sen kerkesin nähdä, että yhtä henkilöä siirrettiin nurmikolle niskasta tukien... oli tuskanen ilme... toivottavasti ei  pahempaa, toivon. Itsekkin ajannut siihen lievää ylinopeutta. Toivottavasti olen nyt viisaampi :-X

Peksi

Heips

Just löysin sattumalta tämän sivuston kun etsin googlesta tietoa öljyistä. Käytössäni on sellainen harvinaisempi vehe, SYM 250 GTS, ollut jo pari kesää. Tänä suvena on tullut reilu tuhat kilometria mittariin ja viime kesänä pari tuhatta. Ajelen pääasiassa työmatkoja, hupiajelu on jäänyt vähemmälle mutta sitäkin on jonkin verran kertynyt. Toivottavasti nämä kelit paranee, että pääsee nauttimaan kunnolla ajamisesta. Monesti ajonautintoa ei ole tänä kesänä kokenut kun on ollut niin sateista ja kylmää.

Samppa

Eiköhän ne kelit tästä ala paranemaan. Nyt ainakin viikonlopun aikana pitäisi saada kilometrejä mittariin.  ;D
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

funke

En tiedä, mutta kyllä oon nähny PALJON pyöriä liikenteessä ja mitä ihmeellisempiä autoja. Nortoneita, Triumphteja, Harlikoita. Skoottereita lähinnä mopoja. Autoista 2 helevetin hienoo limusiineja musta ja pinkki, hot rodeja, avoautoja ym. bongasin 2 Ferraria punanen ja keltanen. Semmosen kun joskus sais Ferrarin.. Never :D

jari.hepokari

mulla on 125 an susuki ajan  ympäri vuoden ostin juuri uudet nastakitka renkaat 110 egee tosihyvät tampereelta motorpoverista mulla on lämintalli öljynä käytän 10/60 kastroilin reising oil oljyn vaihdon yhteydessä aina suodatin maxkm 3000 hyviä ajokelejä kaikille ps tietääkö mistäsaisi toiset vanteet edullisesti terveisin hepsu 63v

jolkotin

No niin 250. nen Jonway skootteri  kellarissa. Ei puuttuis muuta kuin kesä. ::)
Kaj

karkulainen

EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

e-p

Lainaus käyttäjältä: jolkotin - 24.02.09 - klo:19:52
No niin 250. nen Jonway skootteri  kellarissa. Ei puuttuis muuta kuin kesä. ::)

Itse olen yhden kesän jonwaylla ajanut ja nautiskellut..... ;D