Merkkikohtainen moposkootterikeskustelu > Muut merkit ja Kiinalaiset merkit

Derbi

<< < (2/2)

Coastside:
Koin pienen yllärin ostettuani peitteen. Sen käyttöohje määriteli sen käyttökelvottomaksi. Pyörä pitää olla kuiva ja puhdas, eikä uudelleen lakattu ja vahattu, eikä sitä saa käyttä yhtäjaksoisesti yli kolmea vrk:ta. Eikä silloin jos tuulee. Peite itse täytyy säilyttää valolta suojattuna.
 ??? ::)

Samppa:

--- Lainaus käyttäjältä: Coastside - 02.04.08 - klo:21:21 ---Koin pienen yllärin ostettuani peitteen. Sen käyttöohje määriteli sen käyttökelvottomaksi. Pyörä pitää olla kuiva ja puhdas, eikä uudelleen lakattu ja vahattu, eikä sitä saa käyttä yhtäjaksoisesti yli kolmea vrk:ta. Eikä silloin jos tuulee. Peite itse täytyy säilyttää valolta suojattuna.
 ??? ::)

--- Lainaus päättyy ---
;D

NightFly00:
Näille mopokuskeille ketkä ajavat pääosin Derbillä "vähän" kovakouraisemmin, on oma nimikin: Barbipommittajat.
Itse olen purkanut ja yleisestikkin joutunut säätämään RABASA:n koneiden kanssa, ja Minarelli AM6 kanssa, ja itse pidän RABASA:n tekniikkaa parempana, ja luotettavampana, tosin varaosahinnat ovat aika suolaisia Derbeissä.
Minarelli AM6 koneissa tulee herkemmin "välivapaita" vähänajetulla koneella, tosin Rabasan koneilla olevissa vehkeissä tulee sitten välivapaita herkemmin ns "paljon ajetussa" koneessa, eli joku 8000km on jo "paljon ajettu".

Sori, vähän sekavaa tekstiä, sen siitä saa kun aamulla kirjoittelee.

P.S. Vuosimallin 99 Kameli derbillä (Derbi Senda -99) on ainoana mopona ajettu Päijänteen ympäriajo, luin tämän joskus tekniikanmaailmasta, tosin mopon vuosimalli voi heittää suuntaan tai toiseen, voi olla myös 98 Derbi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta