Merkkikohtainen moposkootterikeskustelu > Muut merkit ja Kiinalaiset merkit

TYSCON XL 50

(1/2) > >>

malens:
Onko käyttökokemuksia kyseisestä mallista? Iseäni kiinnostaisi kovasti hankkia tuo koska se on rungoltaan pitkä kuten tuleva käyttäjäkin. Osaako joku sanoa ketä noita suomessa myy ja miten on huoltojärjestetty suomeen?

MinGGi:
Lainaus Suomi24:n keskustelupalstalta:

"Mulla on toi skode ja suosittelen varaksetta. Kokoa riittää isommallekin kaverille kuten allekirjoittanut (190cm)

Akseliväli on hulppeat 142cm eli 5,5cm enemmän kuin MTX-2:ssa eli mistään pienestä skootterista ei todellakaan ole kyse.

Tankkiin menee 5,5 litraa vaikka ilmoitetaan 4 litraa tilavuudeksi. Muutaman päivän ajellut ja mitään vikaa ei ainakaan vielä ole ilmaantunut.

Kannattaa ottaa hopean värisenä. On tosi hienon näköinen. Kuluttaa n. 2,5 litraa satasella."

Mielestäni näyttää ainakin komealta. Kuinka pitkä muuten olet? Ajelen itsekkin "tavallisella" moposkootterilla vaikka pituutta on vajaat 190 cm.

EDIT: http://www.motorpower.fi/skootterit/xl_skootteri.htm?keepThis=true&TB_iframe=true&height=380&width=760

Ei ainakaan ole hinnalla pilattu yksilö.

malens:
Mittaa mulla on 190+ ja painoa kanssa 90+

Baotian:
Tuon linkin mopossa oli tehoa 2,4 hv, omassani 2,61 kw.
kannattaa koeajaa useampi eri malli ja sen perusteella tehdä ratkaisu.

Tontza:
Itsellä on tuo Powermax mtx 2 ja olen 188 pitkä ja 100 kg ja mainion kokoinen isollekkin miehelle ja 2300km jo ajellu tälle kesälle ja ei mitään murheita ole ollut ja kulkee aivan mukavasti,siinä olisi melkein vastaava skootteri malli tysconin kanssa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta