Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Peugeot SV50 Roland -94

Aloittaja Bruuno009, 31.05.09 - klo:11:26

« edellinen - seuraava »

Bruuno009

Moi!
Neuvoja kyselisin..
Mun skodella (vakio) on ajettu mittarin mukaan n 10tkm liekkö pitää paikkansa..
Mutta kysymys.. Mikä mahtaa olla vikana kun joskus kulkee hyvin ja joskus tuntuu että ei mene ns isompi vaihde päälle (variaattorihan siinä on) mutta siis kiihtyy kolmeenkymppiin eikä siitä enempää..

Voitteko suositella pks seudulta korjaajaa? Myös harrastaja joka ei tee päätyökseen käy oikein hyvin.

Kiitos paljon jo etukäteen vastauksista!

pugt200

Aiheesta hieman sivuun mutta minua alkoi tämä SV kiinnostaa kun näin pari päivää sitten tämmöisen Garrosin. Saako moppeen vielä osia ja löytyisiköhän käyttökokemuksia tuosta piikkimallista?

Samppa

Lainaus käyttäjältä: Bruuno009 - 31.05.09 - klo:11:26
Mun skodella (vakio) on ajettu mittarin mukaan n 10tkm liekkö pitää paikkansa..
Mutta kysymys.. Mikä mahtaa olla vikana kun joskus kulkee hyvin ja joskus tuntuu että ei mene ns isompi vaihde päälle (variaattorihan siinä on) mutta siis kiihtyy kolmeenkymppiin eikä siitä enempää..
Ja tämä skootteri on käytössäsi joskus kulkenut kovempaakin (ei ole mitenkään rajoitettu)? Mitä kaikkea huoltotoimenpiteitä variaattoriin on tehty ja koska. Koska esim hihna ja variaattorin rullat on vaihdettu?

Katso myös ilmansuodattimen likaisuus (seokset) ja mikä on tulpan väri..
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

pugt200

Fortecon lisäksi olen käyttänyt huoltopaikkana MP-Control'ia Espoon Lintuvaarasta. Fortecohan on tuolla Martinsillassa.

jpvir

#4
Lainaus käyttäjältä: Bruuno009 - 31.05.09 - klo:11:26
Moi!
Neuvoja kyselisin..
Mun skodella (vakio) on ajettu mittarin mukaan n 10tkm liekkö pitää paikkansa..
Mutta kysymys.. Mikä mahtaa olla vikana kun joskus kulkee hyvin ja joskus tuntuu että ei mene ns isompi vaihde päälle (variaattorihan siinä on) mutta siis kiihtyy kolmeenkymppiin eikä siitä enempää..

Voitteko suositella pks seudulta korjaajaa? Myös harrastaja joka ei tee päätyökseen käy oikein hyvin.

Kiitos paljon jo etukäteen vastauksista!
täsmälleen sama skootteri ja vika. oli vaan niin väljä ettei enää jaksanu kulkea. nyt ei tartte lähtiessä enää potkasta jalalla vauhtia kiihtyy ylämäkeenkin ja menee pintakaasulla 60kmh kovempaa ei oo uskaltanu kokeilla kun on sisäänajo menossa.