Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Iso pytty (vai ei?) + isot venat ja kaasarit (GY6 , 139QM*)

Aloittaja Coastside, 18.07.09 - klo:21:04

« edellinen - seuraava »

-Zone-

Kyllä siinä lukee "Zylinder Satz" ja ainakin tähän saakka se on tarkoittanut että mäntäkin tulee mukana.

Kinkster

Toki.
Mietin vain, että tarvitaanko jotain mitälie ohjuriholkkeja tmv vielä tuon paketin lisäksi.
Siis sellaista pikkutilpehööriä, esmes pakoputken tiivisterengasta jne...

-Zone-

Ohjuriholkit on jo siellä koneessa ja mulla on lähes joka kerta jäänyt pakoaukon tiiviste ehjäksi. joskus olen sen kyllä remontin yhteydessä uusinut vaikka ei tarve ole ollutkaan. Oon oikeastaan aina tilannut tiivistesarjan samalla kun olen jotain osia tilannut. Näin on hyllyssä aina uusia tiivisteitä, jos tarvii ottaa esim pytty pois.

Coastside

Kiristimen tiiviste ja pakoaukon tiiviste ja ohjuriholkit puuttuu. Holkit jää joskus jumiin sylkkään.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

karhumies98

Itellä oli baotian ja kulki about 70 gpsään siinä oli vakio kaasari ja ilmaputsari. Laitoin siihen vaan 70cc pytyn ja kurit poies:D

Lähetetty minun SM-N9005 laitteesta Tapatalkilla


karhumies98

Isovena kantta ei tarvii vielä 70ccn kanssa ja siitä hyötyykin kunnolla vasta 80-90 cc n kanssa 

Lähetetty minun SM-N9005 laitteesta Tapatalkilla


jwalk

Lainaus käyttäjältä: Kinkster - 16.06.15 - klo:09:45
Toki.
Mietin vain, että tarvitaanko jotain mitälie ohjuriholkkeja tmv vielä tuon paketin lisäksi.
Siis sellaista pikkutilpehööriä, esmes pakoputken tiivisterengasta jne...
Kyl kantsii pikku kaikenlaisia tilpehöörejä ottaa, ainakin jos samoilla posteilla tulee,,ne ei paljoa kustanna, mut potuttaa jos jää vehje levälleen yhden euron nippelin takia. Niitä kun ei Siwalta löydy

JaskaPappa

Jatketaas tässä ketjussa.

Eli nyt on kansi, pytty ja mäntä irti. Uusi pytty ja mäntä on jo postissa tulossa.
Tuosta kannesta pitäisi saada venttilit irti ja tarkistettua ohjurinkumit.
Jousi on suht jäykkä, sitä lautasta pitäisi painaa alaspäin että saa ne palat irti. Onko tuohon hommaan jotain työkalua, vai miten olette ottaneet ne irti?

jwalk

Lainaus käyttäjältä: JaskaPappa - 17.06.15 - klo:19:35
Jatketaas tässä ketjussa.

Eli nyt on kansi, pytty ja mäntä irti. Uusi pytty ja mäntä on jo postissa tulossa.
Tuosta kannesta pitäisi saada venttilit irti ja tarkistettua ohjurinkumit.
Jousi on suht jäykkä, sitä lautasta pitäisi painaa alaspäin että saa ne palat irti. Onko tuohon hommaan jotain työkalua, vai miten olette ottaneet ne irti?
Mie tein ihan halpis ruuvipuristimesta..Räkäsin hitsillä kulmaraudanpätkän kiinteeseen leukaan

JaskaPappa

Eli tuohon hommaa tarvitaan oma työkalu. Kai noita myydäänkin? Tosin jos paljon kaluja rupee hommaan, tulee pian uusi kansi halvemmaks ;D

-Zone-

Tein joskus tuohon työkalun puretuista huonekalunjämistä. http://www.mediafire.com/watch/lbot4msvai9tkbk/DSCF1183.mp4
Virissä ja varassakin oli jossain vaiheessa hommaan työkalut myynnissä.

jwalk

Lainaus käyttäjältä: -Zone- - 17.06.15 - klo:20:08
Tein joskus tuohon työkalun puretuista huonekalunjämistä. http://www.mediafire.com/watch/lbot4msvai9tkbk/DSCF1183.mp4
Virissä ja varassakin oli jossain vaiheessa hommaan työkalut myynnissä.
Ohhoh!  :o Aikas näppärä... :D

JaskaPappa

Lainaus käyttäjältä: -Zone- - 17.06.15 - klo:20:08
Tein joskus tuohon työkalun puretuista huonekalunjämistä. http://www.mediafire.com/watch/lbot4msvai9tkbk/DSCF1183.mp4
Virissä ja varassakin oli jossain vaiheessa hommaan työkalut myynnissä.

Toi on ihan pro magneetin kanssa!!

Nuukailija

Viri ja Varan työkalu venttiileille on kyllä oikein näppärä, etenkin kun laittaa venat kiinni se tuntui olevan erittäin kätevä, irroituksessakin toki, vaikka suht helpostihan sopivalla hylsyllä tuon venan saa irroitettua, kätevä käsistään varmaan myös kiinni.

Millainen homma se kampuran vaihtaminen on? Vähän kutittelisi isomman pytyn kera kampurakin uusia, niin olisi sitten kaikki laakerit mopossa uutta, mutta onkohan paljonkin tuskaisempi homma kuin perän laakereiden vaihto? Niin ja tarvitseekohan jotain speciaalia varustetta?

90cc satsin tilasin, virinokat, suuttimet yms. mukana, en tiedä tuleeko se, 24mm kaasarin otin samalla, kun ei tuosta CVK:n säätelystä tule yhtään mitään, neula pitäisi olla erilaista mallia, mutta ei noita myydä kuin amerikassa, no ehkä ei tarvitse tuosta murhetta kantaa kunhan paketti saapuu.

Ajattelin 8.5g rullia ja vähän kireämpi jousi takavariin tuolle kaveriksi, vauhdiksi riittää se 45, mutta vastatuuleen pitkää mäkeä pitäisi jaksaa mennä ilman että tarvitsee kaikkea repiä ulos.


-Zone-

#1304
Kyllä ne kiilat siitä ilmankin saa, magneetti vaan näkyi nykäsevän ne kätevämmin. Kantta kasatessa kun jättää magneetin pois niin saa kiilat aseteltua paikalleen. Pitkä painokahva tekee sen että jousien vastusta ei juurikaan edes huomaa. Ihan toimiva värkki vaikka onkin tollanen pikkusen luovaa hullutta hipova viritys.  ;D

Lainaus käyttäjältä: Nuukailija - 17.06.15 - klo:20:36
Millainen homma se kampuran vaihtaminen on?
Tuosta vissiin selviää https://youtu.be/pZS0ENIIT0M