Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Skotukummi

Aloittaja konenikkari, 06.02.20 - klo:11:59

« edellinen - seuraava »

konenikkari

Voisin ryhtyä "skotukummiksi" hänelle jolla on ongelma jokapäiväiseen skootterilla kulkemiseen.
Ollenkaan ei kiinnosta "miten skotun saa kulkemaan lain vastaisesti"
Ps. en voi adoptioida  :)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

joni_k

 ;D ongelmat on kovat.. lähinnä kai tuolla omassa pääkopassani,  motivaatio tai edes ajatus skootterilla ajamisesta ei ole tullut takaisin yhäkään. muina talvina sitä kaipasi ja jopa ärsytti kun ei päässy tien päälle.

konenikkari

Anna itse itsellesi, aikaa, kukaan muu ei sitä puolestasi tee.
Pakkaa reppuun kuivamuonaa vaikkapa viikoksi, ja aja lähes tyhjäkäynnillä auringonlaskuun.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

joni_k

#3
lähinnä kai tässä on se että yli 5vuotta oon noita kiinalaisia nelareita räpläilly vaan. motivaatiota varmasti lisäisi jos vaihtaisi vaikka kakstahtipuolelle välillä..se on sitten budjetti kysymys jos vaihtaa leiriä. nelariin on varaosia pariks vuodeksi varmasti ;D rahaa tosta skootterista ei saa. Melkein 30tkm lasissa. Tosin, lukema näkyy vain mittaristossa moottori on käyty useampaan kertaan läpi täydellisesti.lohkot alk.per ja perän rattaat. Säilön sitä nyt jonkun aikaa. Siskon tyttö on kohta 15v niin voisi sille lahjoittaa jos kortin ajaa.

konenikkari

#4
https://aijaa.com/472ZMK
Konemiehellä on hyvä olla sävelkorvaa ja muusikolla kokemusta "erilaisistakin" koneista  ;D
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Sepi6

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 06.02.20 - klo:13:17
https://aijaa.com/472ZMK
Konemiehellä on hyvä olla sävelkorvaa ja muusikolla kokemusta "erilaisistakin" koneista  ;D
Paha...  ;D
****************************************
HD FXSTC -96
Harley Davidson "Rautapää" -78
=====================
EX Piaggio Fly 50 4T, Derbi DRD, Yamaha Jog R, Boatian, Honda Monkey, Aprilia SR50, Derbi Atlantis x2, Tuntsa SuperSport, pappa, Peugeot SV 50.