Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco super 8 2T 2014 virityshommia

Aloittaja Jaketzu, 26.06.23 - klo:10:00

« edellinen - seuraava »

Jaketzu

Viime kesänä tuli ostettua tommonen paljon ajettu 2t kymco. Piti olla kone rempattu mutta hyvä että 40 kulki. Pikku virityksiä ja säätöjä tuli tehtyä ja lopulta kulki hyvänä päivänä 60. Pari päivää seisoessa oli aina kiva homma saada käyntiin. No nyt alkukesästä tuli sitte laitettua 70cc narakun sylinterisetti(kantta ei tullu mukana).
Kiihtyy kyllä ihan ok eikä hyydy ylämäkeen mutta mittarin mukaan 65km maksimi mitä kulkee pitkällä tasaisella suoralla. Tehoputki on jo aiemmin laitettu ja joku yli 90 suutin mutta kai tuon nyt pitäis enemmän kulkea tuolla setillä ku 65. Ps. Sisäänajo on jo ajeltu ennenku huippuja kokeillu.

edit:

Lisäyksenä... kaikki kurit on poistettu mitä tiiän olevan ja rullat vaihdettu muistaakseni 6,5 siellä on nyt. Sylinterin vaihdon jälkeen käynnistyy kyllä aina ekalla tai tokalla että sen puoleen ei ole enää ongelmaa.

mopotinx3

CDI on kuristettu, joutuu hommaamaan viriosan.
Gilera Runner Black Soul

Jaketzu

Lainaus käyttäjältä: mopotinx3 - 26.06.23 - klo:15:53CDI on kuristettu, joutuu hommaamaan viriosan.
käsittääkseni näissä pitäis olla rajoittamaton CDI?

konenikkari

Jostain syystä kauppiaat myy noihin erikseen rajoittamatonta ?
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Jaketzu

Tilasin oikean kannen ja laitoin sen paikalleen. Nyt tekee niin että saa kaasutella pari minuuttia että lähtee vetämään. En sitten tiedä onko ilman lämpötilalla jotain vaikutusta asiaan kun edelliset pari viikkoa käytännössä kokoajan ollu parikymmentä tai enemmän lämmintä ja nyt oli +10 tai reilu.
Vai voisko se nyt vaatia isompaa suutinta?

Coastside

Se mitä mopo kylmänä tekee, ei ole väliä jos säädöt toimii lämpimänä. Tulppaa kannattaa lukea.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

mopotinx3

Lainaus käyttäjältä: Jaketzu - 27.06.23 - klo:08:38
Lainaus käyttäjältä: mopotinx3 - 26.06.23 - klo:15:53CDI on kuristettu, joutuu hommaamaan viriosan.
käsittääkseni näissä pitäis olla rajoittamaton CDI?
Käsitys voi muuttua, kun vaihdat syttyboksin. Esimerkiksi Piaggio 4t kulkee 65km/t alkuperäisellä boksilla ja 80 km/t mittarinopeutta viriboksilla.
Kymco 2t pitäisi ottaa 80 km/t mittariin, jos rajoitinta ei ole sotkemassa sytytystä.
Gilera Runner Black Soul

_jusu_

#7
Lainaus käyttäjältä: Jaketzu - 26.06.23 - klo:10:00Viime kesänä tuli ostettua tommonen paljon ajettu 2t kymco. Piti olla kone rempattu mutta hyvä että 40 kulki. Pikku virityksiä ja säätöjä tuli tehtyä ja lopulta kulki hyvänä päivänä 60. Pari päivää seisoessa oli aina kiva homma saada käyntiin. No nyt alkukesästä tuli sitte laitettua 70cc narakun sylinterisetti(kantta ei tullu mukana).
Kiihtyy kyllä ihan ok eikä hyydy ylämäkeen mutta mittarin mukaan 65km maksimi mitä kulkee pitkällä tasaisella suoralla. Tehoputki on jo aiemmin laitettu ja joku yli 90 suutin mutta kai tuon nyt pitäis enemmän kulkea tuolla setillä ku 65. Ps. Sisäänajo on jo ajeltu ennenku huippuja kokeillu.



Lisäyksenä... kaikki kurit on poistettu mitä tiiän olevan ja rullat vaihdettu muistaakseni 6,5 siellä on nyt. Sylinterin vaihdon jälkeen käynnistyy kyllä aina ekalla tai tokalla että sen puoleen ei ole enää ongelmaa.


jos nyt en liian myöhässä ole ja osaan näitä foorumeita käyttää niin voisitko kertoa minkä kokoinen kaasutin sinulla oli, ja auttoiki 70cc sylinteri käynnistyksessä koska minulla menee aikapaljon esimerkiksi breakcleaniä kylmänä käynnistämiseen.