Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Työkaluja ja kemikaaleja

Aloittaja Coastside, 31.07.08 - klo:22:06

« edellinen - seuraava »

viisnelonen

Just tommoset olin ostanut Motonetistä ja kun heinäkuussa annoin mp-liikkeessä vaihtaa uuden etukumin Burgmaniin..
oli tarkoitus vaihtaa just tuo venttiili vanteelle mutta asentaja (ko firman huoltovastaava) sanoi että ei käy vanteenrakenteen vuoksi, johtuen vanteen sisäpinnasta, eli ei ymmärtääkseni olisi tullut tiivistä.
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

Coastside

Tei bensan määrää mittaavan uimuritikun jolla voi sulkea suppilon. Pieni uimuri ei jaksa itse sulkea sitä, mutta sen tietää tehdä tikun korkeuden mukaan.Nivelöimällä uimurin sinne saisin pitemmän ja voimakkaamman.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Coastside

Lainaus käyttäjältä: viisnelonen - 04.09.22 - klo:12:35Just tommoset olin ostanut Motonetistä ja kun heinäkuussa annoin mp-liikkeessä vaihtaa uuden etukumin Burgmaniin..
oli tarkoitus vaihtaa just tuo venttiili vanteelle mutta asentaja (ko firman huoltovastaava) sanoi että ei käy vanteenrakenteen vuoksi, johtuen vanteen sisäpinnasta, eli ei ymmärtääkseni olisi tullut tiivistä.
Polkupyörän presta venttiilejä saa irtonaisena ja kaipaa vain 6 mm reijän.

Coastside

Tein työkalun jolla saa postilokerosta laatikon ulos. Haarukan piikit koukuiksi tarttua pahviin. Painaviin laatikoihin välttämätön.

Coastside

Vaahtomuovisten tai karvaisten imurointi voi sujua paremmin kun käyttää täryhiomakonetta imurin letkun päässä, jos siinä on imurin liitäntä.
Jotain lisäämään ilmarakoa voi tehostaa sitä.

Kokeilin ja lattiamatto puhdistui.

Coastside

Säilyketölkkejä kasautuu. Keksin keinon käyttää niitä työkalujen säilytykseen. Avaaja leikkaa siistit reunat ja voi koota niitä putkiksi, joita mahtuu 9 muovilaatikkoon.